;
coinex

ویژگی های جدید جارو برقی سامسونگ

جارو برقی سامسونگ با انواع مدل‌ها طرفداران زیادی در بازار دارند. این برند برای تولید محصولاتش چندین فاکتور را در نظر گرفته است از جمله: سبک بودن محصول، قدرت بالای مکش، کم صدا بودن و بهره مندی از هوش مصنوعی.

البته قابلیت تعمیر جاروبرقی سامسونگ هم یکی از مهم ترین معیارها در زمان تولید است. در واقع سامسونگ سعی می کند در کنار تولید محصول، قطعات اورجینال آن را هم وارد بازار کند. هر چند بسیاری از این قطعات توسط سایر شرکت ها تولید می شود. اما مدیران برند سامسونگ هم در این مورد همکاری می کنند.

ویژگی های جدید جارو برقی سامسونگ

جدیدترین محصولات این برند با ویژگی های جدیدی راهی بازار می شوند که عبارتند از:

افزایش قدرت مکش جارو برقی

محصولات جدید سامسونگ با ویژگی قدرت مکش بالا راهی بازار می شوند. این محصولات به نحوی عمل می کنند تا بتوانند حتی ریزترین زباله ها را از روی زمین، لابه لای موکت و یا مبلمان تمیز کنند. در محصولات گذشته قدرت مکش به نحوه بود که وزن و حتی اندازه زباله ها در مکش آنها تاثیر گذار بود. جاروبرقی های قدیمی قادر به جذب کامل مو، پرز و زباله های ریز از روی زمین و فرش نبودند. برخی از مدل ها با 200 وات قدرت مکش عمل می کنند.

داشتن فیلتراسیون قدرتمند

از دیگر ویژگی های محصولات جدید سامسونگ می تواند به قطعه فیلتر آن اشاره کرد. به طور که این قطعه نسبت به گذشته قوی تر شده است. شاید بپرسید این قطعه چه کارآیی دارد. حقیقت اینست که فیلتر قطعه ای که گرد و غبار را به خود جذب کرده و مانع از ورود آن به داخل فضای خانه می شود. قوی تر شدن این قطعه راهی برای کاهش آلرژی کسانی است که در زمان جارو کشیدن با گرد و غبار و ذرات ریز آلرژی زا روبرو هستند. همچینین این قطعه فرایند تعمیر جاروبرقی را نیز تسهیل کرده است.

این قطعه جدید در محصولات اخیر سامسونگ با چندین لایه ساخته می شود که خروج گرد و غبار را از جارو به حداقل می رساند. این قطعه در حال حاضر در بازار هم موجود است. در صورت نیاز به تعمیر جاروبرقی سامسونگ به راحتی می توانید آن را در بازار تهیه کنید.

شستشو و تمیز کردن جاروبرقی

دستگاه جارو برقی هر چند وقت یک بار به تمیز کردن نیاز دارد. جاروهای جدید به نحوی طراحی و تولید می شوند که به راحتی بتوانی سطل زباله دستگاه را بردارید و بعد از تخلیه آن را بشویید. این کار باعث از بین بردن گرد و غبار برای مدت طولانی می شود. یک درام چرخشی هم در برخی از مدل های این برند در بالای سر جارو برقی قرار دارد. به راحتی می توانید بعد از هر بار جارو کشیدن آن را از دستگاه جدا کرده و بشویید. با این حساب کیسه دستگاه در مدت زمان طولانی پر می شود.

عملکرد طولانی مدت

اگر خاطرتان باشد در مدل های قدیمی جارو برقی وقتی به مدت طولانی روشن بودند، موتور داغ می کرد. تکرار زیاد این کار باعث آسیب به جاروبرقی می شد. اما اکنون سامسونگ به نحوی محصولاتش را تولید می کند که در صورت روشن بودن در مدت زمان طولانی دچار آسیب نشود. استفاده از موتورهای قوی برای جاروبرقی های جدید سامسونگ یکی از تلاش های این برند بوده است.

حتی در صورت تعمیر جارو برقی سامسونگ باز هم موتور همان مدل دستگاه را می توانید در بازار تهیه و روی دستگاه قرار دهید. البته این کار توسط تکنیسین ها و مراکز تعمیرات لوازم خانگی صورت می گیرد.

 طراحی هوشمند جارو برقی سامسونگ

جدیدترین محصولات سامسونگ به شکل هوشمند طراحی می شوند. به صورت که می توانید دستگاه را به گوشی تلفن خود متصل کنید. سپس از طریق گوشی آن را از راه دور کنترل کنید. این ویژگی در گرانترین محصولات برند سامسونگ است. در محصولات میان رده هم دکمه ها به صورت لمسی طراحی شده است. به طوری که برای روشن یا خاموش کردن دستگاه نیازی به فشار دادن دکمه ها ندارید.

تعبیه سنسورها بر روی این محصولات جدید باعث می شود تا زمان برخورد با اجسام از جمله مبلمان تغییر مسیر دهند. همچنین وجود سنسورها در جاروبرقی های جدید قدرت مکش آنها را تا 10 درصد افزایش داده است.

ویژگی های جدید جارو برقی سامسونگ
ویژگی های جدید جارو برقی سامسونگ

قابلیت شارژ طولانی مدت

یکی از محصولات سامسونگ شامل جارو برقی های شارژی است که نسبت به محصولات قبلی قدرت بالاتری دارد. از جمله اینکه باتری آن ها قدرت بیشتری دارد و در نتیجه با یک ساعت شارژ شدن تا مدت ها قابل استفاده هستند. حتی در صورت خراب شدن دستگاه با مراجعه به مراکز تعمیرات لوازم خانگی معتبر می توانید به راحتی باتری اصلی جارو را تهیه کنید.

 استحکام بدنه و زیبایی

طراحی منحصر به فرد و توجه به زیبایی جارو برقی ها یکی از ویژگی های جدید محصولات سامسونگ است. طراحی چشم نواز و اغواگر جدیدترین محصولات سامسونگ در بازار مثال زدنی است. به طوری که هیچ چیز از سایر محصولات برندهای معتبر مثل بوش، مولینکس، ال جی و … کم ندارد.

با وجود طراحی زیبا، سامسونگ به استحکام بدنه محصولاتش نیز توجه ویژه ای داشته است. اکنون جاروبرقی های سامسونگ با بدنه ای محکم راهی بازار می شود. استفاده از مواد باکیفیت اولیه برای تولید بدنه و قطعات داخلی، ویژگی منحصر به فردی را به محصولات سامسونگ بخشیده است.

قابلیت تعمیر جارو برقی سامسونگ بعد از خراب شدن

همان طور که در متن هم به آن اشاره کردیم جدیدترین مدل های جاروبرقی های سامسونگ به گونه ای هستند که قطعات آنها به راحتی در بازار یافت می شود بنابراین در صورت خرابی به هر دلیلی، می توانید به مراکز معتبر تعمیرات لوازم خانگی مراجعه کنید. مهم ترین این قطعات شامل فیلتراسیون، موتور و برطرف کردن عیوب سنسورهاست.

در پایان

آنچه ما از ویژگی های جدید جاروبرقی سامسونگ برایتان گفتیم اطلاعات کلی در مورد محصولات این برند است. در واقع ما می خواهیم شما محصولات جدید را نسبت به انواع قبلی ترجیح دهید. هر محصولی که از خط تولید خارج می شود، همزمان تولید قطعات اورجینال آن هم توسط شرکت های تولیدکننده به پایان می رسد. همین موضوع تعمیر جاروبرقی سامسونگ را با مشکل مواجه می کند.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر