;
coinex

سامسونگ در نمایشگاه CES 2021 رکورد زد

سامسونگ در نمایشگاه CES 2021 با داشتن بیش از 30 میلیون بازدید در یوتوب در 24 ساعت اول رکورد زد. در ادامه این نوشتار با تکراتو همراه باشید تا جزئیات بیشتری از این ماجرا را بررسی کنیم.

این میزان بازدید یک پیشرفت گسترده نسبت به سال گذشته را نشان می دهد. برخی از مهم ترین معرفی ها در سالیان گذشته روی هم 8 میلیون بازدید را ثبت کرده بودند. اکنون نمایشگاه CES 2021 توانسته این رقم آن هم در کمتر از 24 ساعت تقریبا 4 برابر کند. از زمان نگارش این مطلب، این ویدیو 30 دقیقه‌ ای به بیش از 33.5 بازدید رسیده است.

آیا شرکت دیگری می تواند گوی رقابت را در نمایشگاه CES 2021 از سامسونگ برباید؟ در ادامه با بررسی بیشتر همراه تکراتو باشید.

سامسونگ در نمایشگاه CES 2021 رکورد زد

این نمایشگاه برای نخستین بار است که به صورت آنلاین انجام می شود، فکر می کنم همه دلیل این مسئله را می دانیم. شاید همین آنلاین بودن همایش باعث شده است که سامسونگ توانسته است بدون رقیب یک تازی کند. بنابراین هر شرکتی که بخواهد کانون توجه از سامسونگ دور کند، باید کار بسیار سختی را انجام دهد.

در روز دوشنبه سامسونگ محصولاتی را که تقریبا پیش بینی می شد را رونمایی کرد. از جمله این رونمایی ها می توان به مدل های MicroLED TV، تلویزیون QLED ، دستگاه های تناسب اندام، ربات جارو برقی، یخچال های مجهز به هوش مصنوعی و یک برنامه جهانی برای ساخت یک دستگاه بازیافت اشاره کرد. این کمپانی فردا در رویداد اختصاصی خود،‌ Galaxy Unpacked قرار است از یکی از بهترین گوشی های 2021 سامسونگ یعنی گلکسی اس 21 رونمایی کند.

سامسونگ در نمایشگاه CES 2021
سامسونگ در نمایشگاه CES 2021

همچنین لازم به ذکر است که این شرکت غول فناوری کره ای تعهد داده است که بسته بندی های سازگار با محیط زیست برای برای محصولاتش بکار برد. سامسونگ قصد دارد تا چند ساعت دیگر چیپست Exynos 2100 خود را نیز معرفی کند. بسیاری فکر می کنند که این چیپست مهم ترین نسل این دستگاه ها در نیم دهه آینده خواهد بود. بنابراین جوری برنامه ریزی کنید که به ادامه این نمایشگاه برسد.

آنچه احتمال می‌رود این است که بهترین گوشی های 2021 نسبت به سال گذشته تفاوت‌های چشمگیری داشته باشند. علاوه بر سامسونگ و اپل بهترین گوشی های شیائومی 2021 و بهترین گوشی های هواوی 2021 نیز مترصد آن هستند که در میان بهترین‌ها باشند.

اما به نظر می‌رسد امسال گلکسی اس 21 سامسونگ به عنوان یکی از بهترین گوشی های سامسونگ در سال 2021 گوی رقابت را از سایرین برباید. آیفون 13 نیز البته مهره‌ای کلیدی است. هرچند هواوی و شیائومی شاید در میان پرچمداران دست خالی باشند اما در بازار بهترین گوشی های میان رده 2021 قطعا نقش تعیین‌کننده‌ای دارند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: sammobile

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر