;
coinex

چه مواردی ارزش ملک شما را افزایش می دهد؟

چه مواردی ارزش ملک شما را افزایش می دهد؟ معمار یا آرشیتکت به هنگام طراحی نقشه های ساختمان ، جزئیات مرحله نازک کاری را نیز برنامه ریزی می نمایند. در ادامه با تکراتو همراه باشید.

این مرحله شامل سفید کاری، گچ کاری، اجرای کف، سقف، قرنیز، سرامیک کاری و کاشی کاری سرویس ها و آشپزخانه و … می شود. نوع و جنس متریال تاثیر مستقیمی بر ارزش ساختمان می گذارد. به همین دلیل در خانه های لوکس، همواره از متریال مرغوب بهره گرفته می شود. هرچند شرایط اقلیمی و آب و هوایی نیز می تواند انتخاب نوع مصالح را تحت تاثیر قرار بدهد.

کابینت ها، درب ها، کف و … از جمله مواردی هستند که تنوع بالایی در متریال دارند. کابینت تمام چوب ، ام دی اف ، روکش چوب و هایگلاس از جمله رایج ترین کابینت های آشپزخانه هستند.

چه مواردی ارزش ملک شما را افزایش می دهد؟

تصور کنید خانه شما ساخته شده از متریال اقتصادی و ارزان قیمت است و امکانات آن محدود می باشد. بدیهی است که این امر بصورت مستقیم قیمت خانه شما را تحت تاثیر قرار دهد. درب های خانه از جمله مواردی هستند که در قیمت های مختلفی موجود هستند. انواع مدل درب ضد سرقت ( ایرانی ، ترک و چینی ) در بازار موجود می باشد. این درب ها علاوه بر اینکه میزان امنیت خانه را افزایش می دهند، لوکس و زیبا هم هستند. هر چند این موضوع ارتباط مستقیمی با سازنده درب دارد.

امروزه تولید درب های ضد سرقت در کشور عزیزمان ایران با بالاترین کیفیت صورت می پذیرد، به شکلی که از لحاظ ساختار و همچنین زیبایی بانمونه وارداتی رقابت دارد. این در حالی است که قیمت درب های ضد سرقت ایرانی به مراتب نسبت به نمونه ترک آن مناسب تر می باشد.

چه مواردی ارزش ملک شما را افزایش می دهد؟
چه مواردی ارزش ملک شما را افزایش می دهد؟

شرکت روماک تولید کننده انواع درب های ضد سرقت ، اتاقی و لابی و همچنین کمد دیواری و کابینت آشپزخانه می باشد. جالب است بدانید این شرکت بعنوان تولید کننده برتر کابینت در سال 2020 از طرف مجله ساختمانی Build انگلستان شناخته شد. برای مشاهده انواع درب های ضد سرقت و سایر محصولات لوکس چوبی روماک به وبسایت این شرکت مراجعه نمایید.

قیمت درب چوبی در مقایسه با درب ضد سرقت تمام چوب کمتر است. زیرا ساختار درب های ضد سرقت متشکل از یک ورق فولادی می باشد. دربهای ضد سرقت ارزان قیمت ، ورق فولادی نازک تری به ضخامت 0.75 دارند، در حالیکه درب های لوکس و با کیفیت دارای ورق فولادی با ضخامت 1.5 میلیمتر هستند.

درب های اتاقی و سرویس بهداشتی نیز تاثیر بسزایی در خانه دارند. امروزه طراحی منزل بصورتی انجام می شود که درب کمد دیواری پذیرایی طرح و رنگی مشابه سایر درب ها دارند. در این صورت فضا دچار هماهنگی و تاثیرگذاری بیشتری می شود کمد دیواری اتاق کودک می تواند طراحی متفاوتی داشته باشد و متناسب با فضای بچگانه طراحی شود. بخاطر داشته باشید که کمد دیواری ، به ساماندهی و نظم خانه کمک می کند. در نتیجه شما فضایی را برای نگهداری وسایلی دارید که تمایلی به دیده شدن آن ها ندارید.

چه مواردی ارزش ملک شما را افزایش می دهد؟
چه مواردی ارزش ملک شما را افزایش می دهد؟

درب های سرویس بهداشتی نیز می توانند طراحی مشابه با سایر درب ها داشته باشند. با این تفاوت که باید از متریال و رنگ های ضد آب در ساخت آن ها بهره گرفته شده باشد. بدیهی است که چوب به تنهایی در معرض رطوبت دچار پوسیدگی می گردد. در نتیجه اقداماتی از قبیل بهره گیری از پلای وود و رنگ پلی اورتان می تواند از درب در برابر رطوبت محافظت نماید.

پیشنهاد می شود برای کسب اطلاعات و اگاهی بیشتر ، با کارشناسان فروش و طراحان شرکت روماک در تماس باشید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر