;
coinex

آل پاچینو و نامزدی در گلدن گلوب به جبران امی 2020

آل پاچینو ستاره مطرح دنیای سینما با وجود عدم نامزدی در جشنواره امی 2020 همچنان یکی از شانس های نامزدی در گلدن گلوب به شمار میرود.

در ابتدای سال ۲۰۲۰ میلادی خبر حضور آل پاچینو در اولین سریال بلند زندگی اش با نام «شکارچیان» محصول آمازون بسیار سر و صدا به پا کرد، با این حال نقدها درباره این سریال ضد و نقیض بود.

در نهایت و با وجود پیش بینی ها، در جوایز امی 2020 شاهد نامزدی این بازیگر برای جوایز نبودیم و امی از کنار نام آل پاچینو به سادگی گذشت. با این وجود به نظر میرسد بازیگر محبوب هالیوودی هنوز برای گلدن گلوب شانس دارد.

آل پاچینو و نامزدی در گلدن گلوب به جبران امی 2020

با وجود این بی تفاوتی جشنواره امی به پاچینو، این ستاره محبوب هالیوودی نزد انجمن خبرنگاران خارجی هالیوود که همان برگزارکنندگان جشنواره گلدن گلوب هستند محبوبیت زیادی دارد.

در همین راستا ممکن است پاچینو که او را بیشتر به خاطر آثار سینمایی درخشانش مثل پدرخوانده، بعد از ظهر سگی و صورت زخمی میشناسیم برای بازی در سریال «شکارچیان» نامزد جایزه گلدن گلوب شود و به نحوی انتقام جوایز «امی» را بگیرد.

آل پاچینو و نامزدی در گلدن گلوب به جبران امی 2020

پاچینو تا به حال در طول ۵۰ سال بازیگری اش، ۱۸ بار نامزد جایزه گلدن گلوب شده و از این تعداد چهار بار (۲ بار سینما و ۲ بار تلویزیون) برنده شده است. ستاره «بوی خوش زن» همین طور یک بار در سال ۲۰۰۱ جایزه یک عمر دستاورد مراسم گلدن گلوب را دریافت کرده است.

در سال 2020 همچنین با بهترین فیلم های 2021 و بهترین سریال های 2021 سرگرم خواهیم بود. اگرچه شیوع پاندمی کرونا سبب تاخیر بسیاری از پروژه های سینمایی از جمله بهترین فیلم های مارول در سال 2021 و بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021 شد، اما بهترین فیلم های اسکار 2021 از همین الان مشخص است.

به علاوه توصیه میکنیم سری بهترین فیلم های اکشن 2021، ترسناک ترین فیلم های 2021، بهترین فیلم های کمدی 2021، بهترین انیمه های 2021 و بهترین انیمه های زمستان 2021 به بزنید و برای سال 2021 سرگرم باشید. به علاوه که همواره میتوانید روی بهترین فیلم های کره ای 2021 حساب باز کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص آل پاچینو و نامزدی در گلدن گلوب چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر