;
coinex

رونمایی از بازی Hogwarts Legacy تا سال 2022 به تعویق افتاد

شرکت برادران وارنر و دو استودیوی آوالانچ سافت‌ورکس و پورتکی گیمز اعلام کردند که تاریخ رونمایی از بازی Hogwarts Legacy  تا سال 2022 به تعویق خواهد افتاد.

به عنوان یکی از موردانتظارترین و بهترین بازی های 2021 که اقتباسی از سری فیلم های محبوب هری پاتر است منتظر بازی Hogwarts Legacy بودیم. حالا در جدیدترین اخبار به نظر میرسد که قرار نیست به این زودی ها چشممان به جمال یکی از بهترین بازی ها روشن شود.

در سال جدید باید منتظر عرضه چندین عنوان بازی جدید برای کنسول های نسل نهمی باشیم. البته که اکثر این عناوین برای کنسول های قبلی نیز عرضه میشوند تا تمام گیمرها بتوانند این بازی ها را تجربه کنند. از جمله میتوان به بهترین بازی های استراتژیک 2021 اشاره کرد.

رونمایی از بازی Hogwarts Legacy تا سال 2022 به تعویق افتاد

بازی Hogwarts Legacy در اواسط سال 2020 و در جریان رویداد PS5 Showcase، به صورت رسمی معرفی شد. این بازی ابتدا برای انتشار در سال ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده بود، اما حال طبق اعلام ناشر و تیم توسعه‌دهنده، عرضه‌ی این عنوان تا سال ۲۰۲۲ میلادی به تعویق افتاده است. در همین راستا، شرکت برادران وارنر بیانیه‌ای را در خصوص تاخیر بازی مذکور به شرح زیر منتشر کرده است:

می‌خواهیم از همه‌ی طرفداران بابت بازخوردهای مثبت آن‌ها از معرفی بازی Hogwarts Legacy و حمایت‌هایشان تشکر کنیم. ساخت بهترین تجربه‌ی ممکن برای Wizarding World و طرفداران بازی در اولویت اول ما قرار دارد. بنابراین ما به زمان بیشتری برای توسعه‌ی این بازی نیاز داریم.

رونمایی از بازی Hogwarts Legacy تا سال 2022 به تعویق افتاد

بازی Hogwarts Legacy برای عرضه بر روی کنسول‌های ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس، سری اس، پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵ و پلتفرم رایانه‌های شخصی در نظر گرفته شده است.

همجنین اگر هنوز موفق به تهیه کنسول های جدید نشده اید بد نیست سری به بهترین بازی های ایکس باکس وان 2021 و بهترین بازی های PS4 در سال 2021 بزنید شاید بتوانید بازی محبوب خود را پیدا کنید.

به علاوه بد نیست با بهترین ابزارهای گیمینگ سال جدید آشنا شوید، از جمله میتوانید به بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2021، بهترین هدست گیمینگ 2021 و البته بهترین گوشی های گیمینگ 2021 بزنید که برای اجرای بهترین بازی های اندرویدی 2021 بسیار ایده‌آل هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تعویق تاریخ رونمایی از بازی Hogwarts Legacy چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر