;
coinex

اگزینوس 2100 پردازنده پرچمدار سامسونگ رونمایی شد

طی رویداد Exynos On از بسیاری از محصولات موردانتظار پرده برداری شد. حالا اگزینوس 2100 پردازنده پرچمدار سامسونگ نیز رونمایی شده است. با ما همراه باشید.

سامسونگ طی سال جدید میلادی برنامه های زیاد و مهمی در حوزه تکنولوژی خواهد داشت و مثل همیشه باید منتظر نوآوری ها و سورپرایزهای زیادی باشیم. به تازگی و طی رویداد Exynos On این کمپانی کره ای از جدیدترین و موردانتظارترین پردازنده خود با نام اگزینوس 2100 رونمایی کرده است.

انتظار میرود این پردازنده قلب تپنده سری گلکسی اس 21 که به زودی به عنوان بهترین گوشی های سامسونگ 2021 معرفی میشوند باشد. اکسینوس 2100 را می‌توانیم دومین پردازنده‌ی سامسونگ برپایه‌ی لیتوگرافی پنج‌نانومتری EUV بدانیم. علاوه‌براین، نخستین پردازنده‌ی این خانواده است که در رویدادی مستقل معرفی می‌شود. برگزاری رویداد اختصاصی نشان می‌دهد اکسینوس 2100 اهمیت بسیار زیادی برای کره‌ای‌ها دارد.

اگزینوس 2100 پردازنده پرچمدار سامسونگ رونمایی شد

پردازنده‌ی اکسینوس 2100 سامسونگ از جدیدترین هسته‌ی پردازشی پرقدرت آرم (ARM) با نام Cortex-X1 استفاده می‌کند و به سرعت کلاک ۲٫۹ گیگاهرتز دست می‌یابد. در کنار این هسته، سه هسته‌ی قدرتمند Cortex A78 به‌همراه چهار هسته‌ی کم‌مصرف Cortex A55 را شاهد هستیم.

سامسونگ ادعا می‌کند اکسینوس 2100 درمقایسه‌‌با اکسینوس ۹۹۰، وظایف کاری چندهسته‌ای را ۳۰ درصد سریع‌تر انجام می‌دهد. اکسینوس 2100 برای دستیابی به این هدف، بهبودهای متعددی به خود دیده است و بخشی از این بهبودها ازطریق لیتوگرافی اعمال شده‌اند.

انتظار میرود بنابر عادت سامسونگ این پردازنده در مدل های جهانی سامسونگ گلکسی اس 21 اولترا و گلکسی اس 21 پلاس به کار رود. به علاوه بعید نیست در برخی از بهترین گوشی های 2021 نیز شاهد این پردازنده باشیم.

اگزینوس 2100 پردازنده پرچمدار سامسونگ رونمایی شد

پیش از این شیائومی با رونمایی از می 11 به عنوان یکی از بهترین گوشی های شیائومی 2021 نبرد را آغاز کرده و باید منتظر رونمایی از بهترین گوشی های هواوی 2021 نیز باشیم که طی سالهای گذشته رقیب قدری برای سامسونگ بوده است.

علاوه بر این طی سال جدید بازار بهترین گوشی های میان رده 2021 نیز با قیمت بهترین گوشی های موتورولا و بهترین گوشی های سری M سامسونگ تقویت میشود که میتواند خبر خوبی برای طرفداران این دسته بندی باشد.

همچنین علاقه مندان به عکاسی موبایلی میتوانند با بهترین دوربین گوشی 2021 به انتخاب های خوبی برسند و گیمرها نیز با بهترین گوشی های گیمینگ 2021 سرگرم خواهند بود. فراموش نکنیم بهترین گوشی های ضد آب دنیا و بهترین گوشی های 5G در سال 2021 را که بدون شک میتوانند جذابیت بازار اسمارتفون ها در سال جدید را دو چندان کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اگزینوس 2100 پردازنده پرچمدار سامسونگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر