;
coinex

گلکسی اس 21 مجهز به حسگر اثر انگشت نسل جدید کوالکام

با اعلام رسمی شرکت کره ای سامسونگ، جدیدترین پرچمدار سری اس این شرکت از حسگر اثر انگشت نسل جدید کوالکام استفاده میکند. با ما باشید.

بالاخره انتظارها برای عرضه یکی از  بهترین گوشی های 2021 به پایان رسید و سامسونگ از نماینده جدید خود در سری اس رونمایی کرد. حالا وقت آزمودن مدعاهای سابق و شایعات با اطلاعات رسمی است.

چندی پیش این شایعه که نسل جدید اس از حسگر جدید کوالکام استفاده میکند پخش شده بود. حالا شرکت سامسونگ همزمان با رونمایی از این محصول اعلام کرده است در گلکسی اس 21 حسگر اثر انگشت نسل جدید کوالکام بکار رفته است، برای دانستن جزئیات بیشتر با تکراتو همراه شوید.

گلکسی اس 21 مجهز به حسگر اثر انگشت نسل جدید کوالکام

شرکت سامسونگ تنها برندی بود که حسگر اثر انگشت کوالکام استفاده کرد. با اینحال باید گفت عملکرد آن به دلیل کوچک بودن سنسور و سرعت پایین تشخیص خیلی درجه یک نبود و انتظارات را نتوانست برآورده سازد.

کوالکام  از نسل دو حسگر اثر انگشت خود با نام 3D Sonic Sensor Gen 2 که احتمالا در سری گلکسی اس 21 (تمام مدل ها) بکار خواهد رفت، رونمایی کرده است

حسگر اثر انگشت نسل دوم کوالکام 77 درصد بزرگتر و 50 درصد سریعتر از نسل اول استفاده شده در Galaxy S10 و گلکسی اس 20 عمل می نماید. از دیگر ویژگی های حسگر نسل جدید کوالکام  می توان به باز شدن ساده تر قفل دستگاه تلفن همراه هوشمند اشاره کرد.

گلکسی اس 21 حسگر اثر انگشت نسل جدید کوالکام استفاده خواهد کرد؟

مساحت این حسگر 64 میلی متر مربع (8 در 8) است که در مقایسه با نسل قبلی با ابعاد 34 میلی متر مربع( 4 در 9) بسیار بزرگتر می باشد. این شرکت اظهار داشته است که سنسور جدید آن می تواند 1.77 برابر بیشتر اطلاعات بیومتریک را ضبط کند.

ضخامت این سنسور تنها 0.2 میلی متر است که این نازکی بسیار درحقیقت یک مزیت نسبت به حسگرهای اثر انگشت نوری رقیب است. این شرکت همچنین اعلام کرده است که  حسگر نسل دوم (سونیک) از اوایل سال 2021 در تلفن های هوشمند ظاهر خواهد شد.

احتمالا ما شاهد حضور این سنسور در گلکسی S21، گلکسی اس 21 پلاس و گلکسی S21 اولترا خواهیم بود که در 14 ژانویه به عنوان  بهترین گوشی های سامسونگ 2021 رونمایی می شود. همچنین به احتمال زیاد این سنسور را  در ادامه سال 2021 در سری Galaxy Note 21  نیز مشاهده خواهیم کرد که احتمالا یکی از بهترین گوشی های 5G در سال 2021 خواهد بود.

به نظر شما پرچمدارهای جدید سامسونگ قابل رقابت با بهترین گوشی های هواوی 2021 و بهترین گوشی های شیائومی 2021 هستند؟ البته اگر قصد خرید بهترین ها را ندارید میتونید روی بهترین گوشی های میان رده 2021 حساب باز کنید که با قیمت بهترین گوشی های موتورولا و بهترین گوشی های سری M سامسونگ تقویت خواهد شد.

البته که همچنان کاربری اصلی گوشی های ملاک مهمی در خرید استو در این راستا اگر به دنبال گوشی های ضد آب هستید، بهترین گوشی های ضد آب دنیا  را ببینید. علاقه مندان به عکاسی موبایلی با بهترین دوربین گوشی 2021 و گیمرها با بهترین گوشی های گیمینگ 2021 به انتخاب های خوبی خواهند رسید.

بیشتر بخوانید:

منبع: sammobile

نظر شما در خصوص حسگر اثر انگشت نسل جدید کوالکام چیست؟ نظرات خود را با تکراتو در بخش کامنت ها در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر