;
coinex

حذف سیگنال از مارکت های ایرانی ؛ سیگنال نیامده مسدود شد

برخی گزارش ها و بررسی ها از حذف سیگنال از مارکت های ایرانی خبر میدهد. به نظر میرسد این موضوع با دستور کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه صورت گرفته باشد.

بررسی ها نشان میدهد که پیام رسان سیگنال که به تازگی از سوی کاربران مورد استفاده قرار گرفته به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از مارکت های ایرانی اپلیکیشن مانند کافه بازار و مایکت حذف شده است.

گفته می شود، به دنبال حذف پیام‌رسان سیگنال از مارکت‌های ایران از جمله کافه بازار و مایکت، کاربران ایرانی به هنگام تلاش برای دانلود آن با پیامی با این متن «این اپلیکیشن به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از حالت انتشار خارج شده است»، مواجه می‌شوند.

حذف سیگنال از مارکت های ایرانی ؛ سیگنال نیامده مسدود شد

از زمان اطلاع رسانی آپدیت امنیتی جدید واتساپ و کشف سیاست های حریم خصوصی این اپلیکیشن، میل به اپلیکیشن های امن تر در سراسر جهان افزایش پیدا کرده است.

به گزارش بیزینس اینسایدر اپلیکیشن تلگرام به عنوان یک پیامرسان امن طی هفته گذشته و با اعلام این خبر بیش ۹ میلیون بار دانلود شده که نسبت به هفته قبل از آن ۹۱ درصد افزایش داشته است.

حذف سیگنال از مارکت های ایرانی ؛ سیگنال نیامده مسدود شد

سیگنال نیز به عنوان امن ترین پیام رسان دنیا شد دانلود را تجربه کرده و عده زیادی به استفاده از آن رو آورده اند. ما پیش از این در تکراتو بحث امنیت واتساپ را بررسی کرده بودیم.

طی هفته اخیر نیز بحث های آموزشی مرتبط با پیام رسال سیگنال پرداختیم. ازجمله بجث سیگنال چیست و دانلود و آموزش کار با سیگنال را مفصلا بررسی کردیم.

برای برخی آموزش های جزئی تر مانند برقرای تماس تصویری در سیگنال یا دانلود سیگنال برای کامپیوتر نیز میتوانید به مطالب مربوط مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص حذف سیگنال از مارکت های ایرانی چیست؟ نظرات خود را با تکراتو در بخش کامنت ها در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر