;
coinex

نمایشگرهای شفاف : تکنولوژی تلویزیون های آینده را ببینید

برای سال 2021 منتظر رونمایی از فناوری های جدید و محصولات خوبی در حوزه تکنولوژی هستیم. نظرتان در مورد نمایشگرهای شفاف در تلویزیون ها چیست؟

تلویزیون ها هر ساله بزرگتر و نازک تر می شوند. اما سال 2021 با یک سورپرایز در فناوری تلویزیون همراه است، این سورپرایز تلویزیون هایی با نمایشگرهای شفاف است. اگرچه سال 2020 برای بهترین گوشی های ال جی سال چندان جذابی نبود اما حالا برای سال 2021 این کمپانی کره ای برنامه های زیادی دارد. در ادامه به جزئیات این تلویزیون های خواهیم پرداخت پس با تکراتو همراه شوید.

نمایشگرهای شفاف : تکنولوژی تلویزیون های آینده را ببینید

در ویدئویی که در روز دوشنبه در جریان کنفرانس  CES 2021 نشان داده شد، LG از یک تلویزیون شفاف با صفحه ای که از درون آن می توانید چه در زمان خاموشی و چه در هنگامی که روشن است، چیزهای پیرامون را ببینید رونمایی کرد. این ویدئو یک نمایشگر 55 اینچی OLED را نشان می دهد که از زیر یک تخت بالا می آید و به مانند صفحه شیشه ای است که پیش از آغاز فیلم در نمایشگر ظاهر می شود.

درحالی که تلویزیون های  8Kاحتمالا فناوری پر و سرصدا مطرح در آینده نزدیک باشند، اما به هر صورت تولیدکنندگان تلویزیون همایش CES را به عنوان یک زمین تمرین برای نوآوری های جدید به حساب می آورند. در سال های اخیر ما شاهد تلویزیون هایی بودیم که چرخ می خورده و خم می شدند، همچنین تلویزین 292 دیدیم که اندازه آن بسیار عظیم بود.

تلویزیون شفاف کاملا نوآوری جدیدی نیست، در ماه آگوست شیائومی شروع به فروش تلویزیون های شفاف 55 اینچی کرد که 7200 دلار قیمت داشت. پاناسونیک نیز چند سال قبلتر چنین تلویزیونی را البته فقط برای بازار ژاپن و آسیا و اقیانوسیه عرضه کرد. مدل تلویزیون شفاف ال جی هنوز برای تبلیغات تجاری مطرح نشده و قیمت آن نیز مشخص نمی باشد.

نمایشگرهای شفاف
نمایشگرهای شفاف

اگرچه تلویزیون های شفاف پدیده های جذابی هستند، اما حداقل درحال حاضر ضروری نمی باشند. متخصصان صنعتی دراینباره گفته اند که در آینده اما ممکن است فواید و چیزهای برای عرصه عموم داشته باشد.

جیمز مک کوئیوی، تحلیلگر تحقیقات بازار در اینباره می گوید: « چنین تلویزیون هایی برای محیط هایی مانند مراکز خرید، موزه های هنری و رستوران های سطح بالا که نیاز به نمایش اما در مرکز توجه نبودن دارند می تواند بسیار خوب باشد.»

در میان سایر تکنولوژی های سال جدید باید منتظر رونمایی از بهترین هدفون های 2021 و بهترین لپ تاپ های 2021 باشیم. البته که در مورد لپ تاپ ها میتوانید به بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2021 و بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2021 مراجعه کنید. در ضمن هرگز بهترین تبلت های 2021 را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

منبع: edition.cnn

نظر شما در خصوص نمایشگرهای شفاف در تلویزیون های آینده چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر