;
coinex

بازی GTA 6 به زودی عرضه خواهد شد

به تازگی اخبار جدیدی از بازی GTA 6 منتشر شده که احتمال انتشار این بازی در کوتاه مدت را تقویت کرده است. به علاوه برخی جزئیات دیگر از این بازی میدانیم.

با وجود اینکه راک استار گیمز هنوز به طور رسمی هیچ اطلاعاتی را در ارتباط با نسل ششم Grand Theft Auto 6 تایید نکرده است، اما به نظر میرسد که باید منتظر عرضه دیر یا زود این بازی باشیم.

در این میان بازار شایعات و بسیار داغ شده و برخی حتی حدس میزنند این بازی طی سال جاری و به عنوان یکی از بهترین بازی های 2021 رونمایی شود. به تازگی اما اطلاعات جدیدی درباره این بازی افشا شده است.

بازی GTA 6 به زودی عرضه خواهد شد

تام هندرسون به عنوان یکی از افشاگران شناخته شده دنیای گیم به تازگی مدعی شده در نسل جدید این بازی علاوه بر شخصیت اصلی مذکر، ما میتوانیم با یک شخصیت زن بازی کنیم. اگر این شایعه صحت داشته باشد، در تاریخ مجموعه‌ی جی‌تی‌ای بی‌سابقه خواهد بود؛ چراکه در طول این سال‌ها، هیچ‌یک از بازی‌های GTA شخصیت قابل بازی زن نداشته‌اند.

بازی GTA 6 به زودی عرضه خواهد شد

بخشی از جامعه‌ی بازیکنان GTA نیز سال‌ها است که از راک‌استار گیمز تقاضا دارند یک کاراکتر اصلی مونث را در قسمت جدید این مجموعه قرار دهد. GTA V دارای سه پروتاگونیست مختلف بود که البته همگی آن‌ها مرد بودند. معرفی یک شخصیت اصلی زن برای اولین‌بار در این مجموعه می‌تواند منجر به خلق المان‌های جدیدی در گیم‌پلی جی‌تی‌ای شود که احتمالا پیش‌تر امکان اجرای آن‌ها وجود نداشت.

باتوجه‌به سابقه‌ی درخشان راک‌استار گیمز در خلق شخصیت‌های چندبعدی و پیچیده، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که اگر هم قرار باشد پروتاگونیست زنی در GTA 6 حضور داشته باشد، به دور از کلیشه‌های معمول شخصیت‌های مونث در ویدیو گیم‌ها طراحی می‌شود.

اگر این بازی امسال عرضه شود باید آنرا در زمره بهترین بازی های PS4 در سال 2021 و بهترین بازی های ایکس باکس وان 2021 قرار دهیم. به علاوه توصیه میکنیم فهرست بهترین بازی های اندرویدی 2021 و بهترین بازی های استراتژیک 2021  را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بازی GTA 6 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر