;
coinex

واتساپ کوتاه آمد ؛ اطلاعات کاربران را در اختیار فیسبوک نمی‌گذاریم

ایجاد موجی از نارضایتی در میان کاربران بالاخره واکنش در پی داشت و واتساپ کوتاه آمد. این پیامرسان حالا مدعی است اطلاعات کاربران را به فیسبوک نمیدهد.

در نتیجه موجی از نارضایتی پس از آپدیت امنیتی جدید واتساپ  و اطلاع رسانی این موضوع به کاربران که این اپلیکیشن اطلاعات را با فیسبوک به اشتراک میگذارد، حالا و پس از گذشت نزدیک به یک هفته این پیامرسان مدعی شده که اطلاعات کاربران را با فیسبوک به اشتراک نخواهد گذاشت.

طی این مدت اپلیکیشن سیگنال به عنوان یک پیامرسان امن و جایگزین برای واتساپ مطرح شده و آموزش کار با سیگنال به یک ترند تبدیل شده است. به نظر میرسد کوچ پرتعداد کاربران به سیگنال، مالکان واتساپ را به نگرانی انداخته است.

واتساپ کوتاه آمد ؛ اطلاعات کاربران را در اختیار فیسبوک نمی‌گذاریم

پس از ایجاد موجی از نارضایتی در میان کاربران واتساپ و اهمیت یافتن این پرسش که امنیت واتساپ چقدر است، این پیام‌رسان توضیحاتی در مورد تغییر سیاست‌هفغای حریم خصوصی کاربران که از 20 بهمن اجرایی می‌شود را منتشر کرد. واتساپ با ایجاد یک صفحه سوالات متداول (FAQ) در وب‌سایت خود اعلام کرده است که تغییرات جدید مربوط به کاربران سازمانی است و ارتباطی با افراد عادی ندارد.

واتساپ کوتاه آمد ؛ اطلاعات کاربران را در اختیار فیسبوک نمی‌گذاریم

واتساپ حالا با اعمال تغییراتی در صفحه سوالات متدوال اعلام کرده طبق گفته واتساپ، این تغییرات مربوط به نسخه کاربران عادی نیست و برای کاربران سازمانی در نظر گرفته شده است. واتساپ می‌گوید که تغییرات مربوط به این سیاست‌ها هیچ تاثیری روی حریم خصوصی کاربران در ارتباط با دوستان و خانواده آن‌ها نخواهد گذاشت.

طی این مدت واکنش های متفاوتی نسبت به این موضوع بروز کرد. عده زیادی واتساپ و فیسبوک را به نقض حریم خصوصی متهم کردند و در عین حال کوچ به اپلیکیشن هایی چون تلگرام و سیگنال افزایش چند برابری پیدا کرد.

ما در تکراتو به آموزش های سیگنال از جمله آموزش و دانلود سیگنال برای کامپیوتر، آموزش تماس تصویری سیگنال و آموزش حذف اکانت سیگنال پرداخته بودیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما چیست؟ آیا واتساپ کوتاه آمد ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر