;
coinex

تصاویری که احتمالا نخستین آیفون تاشو اپل را نشان می‌دهند

اکنون، اپل کار خود برای توسعه نخستین آیفون تاشو شروع کرده است. برای دیدن تصاویر و بررسی جرئیات بیشتر در ادامه با ما همراه شوید.

برخی از تولیدکنندگان دیگر گوشی های تلفن همراه هوشمند مانند سامسونگ و موتورولا مدت زیادی است که دستگاه های تاشو تلفن همراه هوشمند خود را به فروش می رسانند و ما در بهترین گوشی های تاشو به آن پرداختیم.

حالا که برخی از بهترین گوشی های هواوی 2021 و بهترین گوشی های سامسونگ 2021 را دستگاه های تاشو تشکیل داده اند، احتمال میرود اپل نیز با یک گوشی تاشو وارد بازار بهترین گوشی های 2021 شود. به علاوه که حتما میدانید در فهرست قیمت بهترین گوشی های موتورولا نیز یک دستگاه تاشو جذاب داریم.

تصاویری که احتمالا نخستین آیفون تاشو اپل را نشان می‌دهند

برند های دیگری نیز مانند شیائومی با بهترین گوشی های شیائومی 2021 به تازگی وارد بازار این رقابت شده اند. حالا بلومبرگ گزارش داده است که اپل نمونه های اولیه ای از نمایشگر های نخستین آیفون تاشو را برای اهداف آزمایشی تولید کرده است، این نمونه ها تنها مختص نمایشگرها هستند بنابراین نمونه ای خود گوشی همچنان در دسترس نیست.

اپل همچنان برنامه ای برای عرضه این گوشی تاشو ارائه نکرده است. برخی گزارشات نشان داده اند که در شرکت اپل بحث هایی درباره اندازه آیفون تاشو شده است که به نظر به اندازه و تجربه ای شبیه گلکسی Z Flip خواهد بود.

یکی از پیشنهادات برای اندازه نمایشگر این آیفون چیزی در حدود 6.7 اینج به همان اندازه آیفون 12 پرو مکس بوده است. با این تفاوت که احتمالا حاشیه های آن کمتر مشاهده شود.

تصاویری که احتمالا نخستین آیفون تاشو اپل را نشان می‌دهند

شایعات همچنین پیرامون نمایشگر تاشو Duo شکل که در آن چندین نمایشگر جدا از هم وجود داشته باشند، نیز در ماه اخیر زیاد بوده است، اما این مسئله در گزارش اخیر ذکر نشده است.

فارغ از اینکه اپل کدام مسیر را انتخاب کند، ما با یک آیفون تاشو فاصله زیادی داریم، حتی ممکن است در طول زمان این ایده موفق نشود و شرکت آن را کنار بگذارد.

در همین حال سامسونگ برای توسعه گوشی های تاشو خود تلاش مضاعفی کرده و برنامه این غول فناوری کره ای این است که در سال 2021 گوشی های تاشو بسیار ارزان تری عرضه کند. تا شاید در میان بهترین گوشی های میان رده 2021 قرار بگیرد. البته قرار نیست این قیمت در حد بهترین گوشی های سری M سامسونگ باشد.

همچنین توصیه میکنیم علاقه مندان به عکاسی موبایلی سری به بهترین دوربین گوشی 2021 و گیمرها به بهترین گوشی های گیمینگ 2021 بزنند. به علاوه بهترین گوشی های ضد آب دنیا و بهترین گوشی های 5G در سال 2021 را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

منبع: phonearena

نظر شما در خصوص نخستین آیفون تاشو چیست؟ نظرات خود در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر