;
coinex

تاریخ اکران Godzilla vs. Kong جلو افتاد!

در شرایطی که طی مدت اخیر تقریبا تمام فیلم ها یا تعویق تاریخ اکران مواجه شده اند، تاریخ اکران Godzilla vs. Kong حالا یکی دوماه جلو افتاده است.

طی این مدت اخیر هرچه برایتان از فیلم و بهترین فیلم های 2021 گفتیم عبارت بود از تعویق های مکرر در تاریخ اکران آثار و تاخیر خوردن پروژه های سینمایی اما حالا به نظر میرسد یک خبر خوش در راه است و آن اکران یکی از بهترین فیلم های اکشن 2021 مورد انتظار در سال جدید است.

تاریخ اکران Godzilla vs. Kong جلو افتاد!

اخیرا اخباری منتشر شده بود که از توافق برادران وارنر و لجندری برای پخش همزمان فیلم در سالن های سینما و HBO Max حکایت داشت. حالا طبق جدیدترین اخبار، تاریخ اکران این فیلم دو ماه جلو افتاده است.

فیلم Godzilla vs. Kong در ابتدا قرار بود در تاریخ ۲۱ می ۲۰۲۱ (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰) روی پرده‌های سینما برود، اما اکنون برادران وارنر اعلام کرد که این فیلم هیولایی اکنون برای اکران در تاریخ ۲۶ مارس ۲۰۲۱ (۷ فروردین ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است که همزمان با اکران، این فیلم قرار است ازطریق سرویس استریم HBO Max نیز منتشر شود.

تاریخ اکران Godzilla vs. Kong جلو افتاد!

به‌نظر می‌رسد که اختلاف بین برادران وارنر و لجندی حداقل برای فیلم Godzilla vs. Kong حل‌و‌فصل شده و قابل انتظار است که باتوجه‌به تغییر تاریخ اکران و جلو افتادن آن، به‌زودی اولین تریلر رسمی فیلم گودزیلا علیه کونگ نیز منتشر شود.

البته هنوز خبری از تغییر تاریخ بهترین فیلم های مارول در سال 2021 و بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021 نداریم و انتظار میرود در تاریخ از پیش اعلام شده پخش شوند. برای علاقه مندان به سینما در سال جدید فهرست ترسناک ترین فیلم های 2021، بهترین فیلم های کمدی 2021، بهترین انیمه های 2021، بهترین فیلم های کره ای 2021، بهترین انیمیشن های 2021 و بهترین فیلم های عاشقانه 2021 میتواند بسیار جذاب باشد.

به علاوه در ژانر ابرقهرمانی علاوه بر آثار مارول با بهترین فیلم های دی سی 2021 و بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021نیز اتفاقات خوبی در راه است.

یبشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تاریخ اکران Godzilla vs. Kong چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر