;
coinex

طرفداران به عرضه بازی بایونتا 3 در آینده نزدیک امیدوار باشند

به تازگی کارگردان بازی بایونتا 3 اطلاعات جدید از مراحل تولید این بازی را در یک مصاحبه به اشتراک گذاشته است. در ادامه این خبر با تکراتو همراه باشید.

طرفداران اکشن محبوب بایونتا مدتی است که انتظار عرضه سری سوم این بازی را دارند. انتظار میرفت به عنوان یکی از بهترین بازی های 2021 همین عنوان باشد اما شرایط آنطور که طرفداران میخواستند پیش نرفته است.

حال دراین‌میان، هیدکی کامیا، کارگردان بازی Bayonetta 3 از استودیوی Platinum Games به‌تازگی اعلام کرده که طرفداران اخبار بیشتری از مراحل ساخت این بازی در سال ۲۰۲۱ خواهند شنید. او در جریان استریم رویداد Arcade Archives به‌طور خلاصه درباره‌ی پروژه‌های حال حاضر خود و توسعه‌ی بایونتا 3 صحبت می‌کند.

طرفداران به عرضه بازی بایونتا 3 در آینده نزدیک امیدوار باشند

از کامیا درباره‌ی پروژه‌هایی که او درحال‌حاضر مشغول توسعه‌ی آن‌ها است، سؤال شد و کامیا در پاسخ گفت: «خب ما مدتی است در حال کار روی بازی‌های جدیدی مانند Bayonetta 3 هستیم. درحال‌حاضر چیز زیادی نمی‌توانم بگویم؛ ولی امیدوارم که در طول سال میلادی جاری بتوانیم اطلاعات بیشتری از بایونتا 3 و چند بازی جدید و معرفی نشده‌ی خود را با طرفداران به اشتراک بگذاریم. مطمئن نیستم که آیا اجازه دارم دراین‌باره صحبت کنم یا خیر ولی به هر حال اعلامش کردم.»

او به سبک خاص خودش با اظهار اینکه امیدوار است بتواند در صنعت بازی اصطلاحا هایپ ایجاد کند، مصاحبه‌ی تلفنی را با این جمله به پایان می‌برد: «از ما چشم برندارید!»

طرفداران به عرضه بازی بایونتا 3 در آینده نزدیک امیدوار باشند

حالا که بحث بایونتا شد به گیمرها توصیه میکنیم بهترین بازی های استراتژیک 2021 و بهترین بازی های اندرویدی 2021 را از دست ندهند. به علاوه در سال جدید باید منتظر عناوین جذابی تحت عنوان بهترین بازی های ایکس باکس وان 2021 و بهترین بازی های PS4 در سال 2021 باشیم.

البته هر گیمری میداند که همه چیز سناخت بازی ها و عناوین جدید نیست و گیمری که با ابزار کار خود آشنا نباشد کار سختی خواهد داشت. پس بهتر است به روز باشید و نگاهی به بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2021، بهترین هدست گیمینگ 2021 و بهترین گوشی های گیمینگ 2021 داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص عرضه بازی بایونتا 3 در آینده نزدیک چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر