;
coinex

سودآوری در بازار مالی فارکس به کمک اکسپرت فارکس

سودآوری در بازار مالی فارکس به کمک اکسپرت فارکس . یکی از سخت‌ترین بازارهای مالی برای سرمایه‌گذاری و کسب درآمد اینترنتی بازار مالی فارکس است. در ادامه با تکراتو همراه باشید.

حضور در این بازار و رسیدن به سود نه‌تنها نیاز به آموزش اولیه و انجام معاملاتی آزمایشی دارد، بلکه باید در این راه از ابزارهای کمکی نیز کمک گرفت. اکسپرت‌های فارکس از جمله ابزارهای کمکی موردنیاز برای رسیدن به سود در این بازار مالی هستند. متخصصان بازار مالی فارکس انواع اکسپرت‌های فارکس را برنامه‌نویسی کرده و به آن‌ها شیوه معامله و سودآوری در این بازار را آموخته‌اند.

بنابراین شما می‌توانید با دانلود اکسپرت فارکس از وبسایت تریدر نوا سود خود را در این بازار افزایش داده و با متخصصان این حوزه همگام شوید. اگر می‌خواهید یک اکسپرت فارکس خوب و درست را انتخاب کنید، می‌توانید با استفاده از خدمت دانلود رایگان اکسپرت فارکس در سایت گروه بررسی فارکس، تمام گزینه‌های موجود را بررسی کرده و از میان آن‌ها بهترین گزینه را انتخاب کنید. در این مقاله قصد داریم تا شما را با راه و چاه سودآوری در بازار مالی فارکس آشنا کنیم.

نگاهی دقیق به اکسپرت فارکس

اکسپرت فارکس یک سری الگوریتم از پیش تعیین شده است که به‌عنوان ابزار معاملاتی در بازار مالی فارکس استفاده می‌شود. این ابزار معاملاتی برنامه‌نویسی شده تا کارهای مشخصی را در بازه‌های زمانی خاص انجام داده و از این طریق به معامله‌گر کمک کند. بر این اساس اکسپرت فارکس‌ها به دو دسته تقسیم می‌شوند. اکسپرت‌های اتوماتیک همه کارهای موردنیاز برای معامله را بدون نیاز به معامله‌گر انجام می‌دهند. تنها وظیفه معامله‌گر در کار با این ابزار، اطمینان از اتصال اینترنت متاتریدر 4 است.

اکسپرت‌های نیمه اتوماتیک در یکی از مراحل معامله مانند تحلیل یا تایید معامله نیاز به معامله‌گر دارند. بنابراین این نوع از اکسپرت‌ها تنها برای افراد باتجربه مناسب هستند. این افراد می‌توانند معاملات پرخطر را از لیست معاملاتی خود حذف کرده و با این کار سرمایه خود را ایمن نگه دارند. البته لازم به ذکر است که حتی در حالت تمام‌اتوماتیک باز تضمینی برای سودآوری اکسپرت فارکس وجود ندارد.

اکسپرت فارکس

درواقع اکسپرت فارکس‌ها همان‌طور که می‌توانند سرمایه شما را چند برابر کنند، می‌توانند آن را از بین ببرند. به همین دلیل سازندگان سایت تریدر نووا امکانی را برای شما فراهم کرده‌اند که با استفاده از آن می‌توانید پس از دانلود اکسپرت فارکس به صورت رایگان، آن را امتحان کنید. بر این اساس شما می‌توانید یک حساب دمو در تریدر نووا باز کرده و اکسپرت فارکس خود را به مدت یک ماه بر روی آن امتحان کنید. پس از اطمینان از عملکرد آن می‌توانید، اکسپرت فارکس را به حساب اصلی خود منتقل کنید.

دیگر عامل تاثیرگذار در این مورد این است که اکسپرت فارکس بر روی حساب کدام بروکر مشغول به فعالیت است. برای انتخاب درست شما باید انواع بروکرها را بشناسید و از میان آن‌ها بهترین گزینه را انتخاب نمایید. به‌ویژه افرادی که در ایران مشغول به کار هستند، باید بر روی این نکته تمرکز ویژه‌ای داشته باشند. در ادامه این مقاله کارگزاری فارکس تایم تریدر نووا و کارگزاری هات فارکس TraderNova را که دو تا از بهترین بروکرها به شمار می‌روند، موردبررسی قرار می‌دهیم.

کارگزاری فارکس تایم تریدر نووا

اکسپرت فارکس

کارگزاری فارکس تایم تریدر نووا یکی از دفاتر ارائه‌دهنده خدمات بروکر فارکس تایم، از بهترین بروکرهای موجود در بازار مالی فارکس است. این کارگزاری مانند همه کارگزاری‌های این حوزه رگوله شده و از سازمان بورس و اوراق بهادار دارای مجوز فعالیت است. ازآنجاکه بروکر فارکس تایم با ارائه یک ایده نوین کارآفرینی توانست بخش زیادی از بازارهای اروپایی و آمریکایی را به خود اختصاص دهد، از اهمیت ویژه‌ای در میان فعالان بازار مالی فارکس برخوردار است.

در حال حاضر دولت قبرس بر تمام معاملات انجام‌شده بر روی حساب فارکس تایم نظارت‌های شدیدی را اعمال می‌کند. بنابراین در این حوزه حساب‌های جداگانه‌ای به مشتریان ارائه شده و تمامی خدمات با شفافیت کامل انجام می‌گیرد. این بروکر دارای مجوز رسمی برای ارائه خدمات کارگزاری از سوی IFSC سازمان بین‌المللی خدمات مالی است. این موضوع می‌تواند خیال شما را به طور کامل از امنیت این بروکر راحت کند.

کارگزاری فارکس تایم تریدر نووا با بررسی تمامی پلتفرم‌های موجود در معاملات این بروکر دریافته است که متاتریدرهای 4 و 5 بیشترین سرعت عمل را از خود نشان می‌دهند. بنابراین به‌محض کلیک بر روی دکمه‌های خرید یا فروش، معامله ثبت خواهد شد. از سوی دیگر پلتفرم‌های معاملاتی نه‌تنها در کارگزاری فارکس تایم تریدر نووا بلکه در تمام کارگزاری‌های این بروکر بسیار کاربرپسند بوده و برای شما امکان دسترسی رایگان به ابزارهای معاملاتی مانند اکسپرت فارکس را فراهم می‌کنند.

دلایل زیادی وجود دارد که می‌توانند انگیزه کافی را برای افتتاح حساب در کارگزاری فارکس تایم تریدر نووا و معامله بر روی این بروکر در اختیار شما قرار دهند. تیم مدیریتی بروکر فارکس تایم بیش از 30 سال است که مشغول ارائه خدمات به مشتریان خود با بالاترین سطح کیفیت هستند. علاوه بر مجوزهای رسمی این بروکر که از سوی سازمان‌های رسمی اروپایی صادر شده است، می‌توان امکان دسترسی به برنامه‌های معاملاتی را بر روی سیستم‌عامل‌های iOS و اندروید از مزایای این بروکر دانست. همچنین تنوع روش‌های انتقال بدون هزینه پول و ابزارهای معاملاتی در کنار پشتیبانی شبانه‌روزی از مشتریان از دیگر مزایای افتتاح حساب در کارگزاری فارکس تایم تریدر نووا است.

کارگزاری آلپاری TraderNova

آلپاری در سال 1998 تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در موریس است. در واقع آنها تاسیس شده اند که به یکی از بزرگترین برندهای صنعت تجارت تبدیل شوند. آنها بیش از 2 میلیون مشتری اختصاصی، 20 سال تجربه در صنعت ، 8 مکان مابین سه قاره و بیش از 250 ابزار تجارت دارند.

در این بررسی آلپاری، ما در مورد چیز‌ هایی که شما باید قبل از ثبت نام آنها را در نظر بگیرید، بحث خواهیم کرد. اگرچه آنها به عنوان یک شرکت کوچک کار خود را آغاز کردند، اما بعد از همه اینها توانسته اند به یکی از جهانی ترین و فراگیر ترین کارگزار در این زمینه تبدیل شوند. آنها هر روز برای تأمین نیازهای مشتریان خود به توسعه ادامه میدهند و بهترین تجربه تجارت ممکن را برای آنها رقم میزند.

شما میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر به مقاله بروکر آلپاری تریدرنوا مراجعه کنید

کارگزاری هات فارکس TraderNova

یکی دیگر از بروکرهای معتبر، بروکر هات فارکس است. یکی از ویژگی‌های اصلی کارگزاری هات فارکس TraderNova مشتری مدار بودن است. در این بروکر شما می‌توانید انواع معاملات را چه در حوزه فارکس و ارز دیجیتال و چه در حوزه بورس انجام دهید. این تنوع خدمات در کارگزاری هات فارکس TraderNova که یکی از چندین کارگزاری رسمی این بروکر است، در کنار سابقه درخشان آن سبب شده که بسیاری از سازمان‌های نظارت مالی در کشورهای مختلف مجوزهایی را برای بروکر هات فارکس صادر کنند. برای کارگزاری هات فارکس TraderNova فرقی نمی‌کند که شما به‌عنوان معامله‌گر تازه‌وارد این بازار شده‌اید یا کوله باری از تجربه را با خود حمل می‌کنید. در هر صورت می‌توانید از برنامه‌های معاملاتی متنوع این کارگزاری بهره بگیرید.

یکی از مزایای بروکر هات فارکس این است که دخالت کارگزاری‌ها در انجام معاملات به حداقل رسیده است. این موضوع به این دلیل است که تمامی خدمات هات فارکس به طور مستقیم به شبکه بانکی جهانی ارائه می‌شوند. این موضوع برای معامله‌گرانی که از اکسپرت استفاده می‌کنند، بسیار جذاب است. از سوی دیگر مسئولین بروکر هات فارکس ترجیح داده‌اند یک تریدر قدرتمند را جایگزین تریدرهای متعددی کنند که هرکدام ممکن است در مسیر معامله‌گران ایجاد مانع کنند. بنابراین برای انجام معاملات خود از متاتریدر 4 استفاده کرده‌اند.

در کارگزاری هات فارکس TraderNova نیز سرمایه مشتریان با تدابیر امنیتی شدید به خوبی محافظت می‌شود. به علاوه استفاده از روش‌های ساده واریز و برداشت توانسته بروکر هات فارکس را به گزینه خوبی برای تریدرهای تازه‌کار تبدیل کند. در کارگزاری هات فارکس TraderNova شما نه‌تنها می‌توانید از مسترکارت و ویزاکارت برای واریز یا برداشت پول استفاده کنید، بلکه امکان استفاده از انواع کیف پول‌های الکترونیکی نیز برای شما فراهم شده است. البته برای اطمینان از صحت معاملات انجام‌شده پیش از هر چیز نیاز به احراز اطلاعات هویتی و سکونتی شما خواهد بود.

همچنین کارگزاری هات فارکس TraderNova برای مشتریان خود ویزاکارت و مسترکارت مخصوص صادر می‌کند. از این طریق مشتریان می‌توانند در هر جای دنیا با استفاده از خودپردازهای مخصوص این شبکه بانکی، سودهای خود را نقد کنند. البته به خاطر داشته باشید که برخورداری از این امکان نیازمند ارائه مدارک لازم به کارگزاری است.

 

توصیه میکنیم حتما با مراجعه به وبسایت تریدر نوا به ادرس TRADERNOVA.COM از دقیق‌ترین اطلاعات و آموزش در خصوص فارکس و معامله در بازارهای معاملاتی بهره ببرید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر