;
coinex

گلکسی ام 62 با باتری 7 هزار میلی‌ آمپری در راه است

برای سال جدید در سری ام سامسونگ سورپرایزهایی در پیش داریم. به تازگی اخباری از عرضه گلکسی ام 62 با باتری 7 هزار میلی‌ آمپری به دستمان رسیده است.

سامسونگ دستگاهی با نام تجاری SM-M62F/DS که گمان می‌رود گلکسی M 62 باشد را به زودی ارائه خواهد کرد. FCC دراینباره گزاش داده است که این گوشی جدید با شارژر 25 واتی عرضه خواهد شد.همچنین این گوشی از پورت USB-C و هدفون 3.5 میلی متری برخوردار است.

انتظار میرود این محصول به عنوان یکی از مهمترین و بهترین گوشی های سری M سامسونگ ارائه شود. به علاوه با در نظر گرفتن برخی رندرها شاید بتوانیم بگوییم یکی از بهترین گوشی های سامسونگ 2021 است.

گلکسی ام 62 با باتری 7 هزار میلی‌ آمپری در راه است

FCC جزئیات بیشتری از این دستگاه گوشی تلفن همراه منتشر نکرده است، اما ما به لطف اطلاعات پایگاه داده Geekbench می دانیم که SM-E625F  با تراشه Exynos 9825 SoC، رم 6 گیگابایتی و اندروید 11 همراه خواهد بود.

در گذشته شایعه شده بود که Galaxy M62 یک تبلت خواهد بود، با اینحال، اسناد منتشر شده در سایت FCC اذعان کرده اند که این دستگاه جدید متعلق به این غول فناوری کره ای یک تلفن همراه هوشمند است.

گلکسی ام 62 با باتری 7 هزار میلی آمپری در راه است

همانطور که گفته شد جزئیات مربوط به گلکسی ام 62 با باتری 7 هزار میلی آمپری در حال حاضر بسیار کم است، اما به احتمال زیاد اطلاعات بیشتری از آن در روزهای آینده منتشر خواهد شد.

البته که ما به محض انتشار اطلاعات جدید مربوط به این گوشی حتما آن ها را با شما در میان خواهیم گذاشت اما پیش از این انتظار داشتیم این گوشی به عنوان یکی از بهترین گوشی های میان رده 2021 و برای رقابت با قیمت بهترین گوشی های موتورولا  عرضه شود. ولی در حال حاضر میتوان گفت با این خصوصیات گلکسی ام 62 حتی میتواند در میان بهترین گوشی های 2021 قرار گیرد و رقیب مهمی برای بهترین گوشی های هواوی 2021 و بهترین گوشی های شیائومی 2021 باشد.

البته که ما بعید میدانیم سامسونگ در سری ام به بقیه بخش ها جز باتری توجه خاصی داشته باشد. در نتیجه نباید انتظار داشت این گوشی بهترین دوربین گوشی 2021 را داشته باشد یا بهترین گوشی های 5G در سال 2021 باشد. اما ممکن است یکی از بهترین گوشی های ضد آب دنیا باشد.

همچنین باید منتظر برنامه های سامسونگ برای بهترین لپ تاپ های 2021 و بهترین تبلت های 2021 نیز باشیم. حتما میدانید که در میان بهترین هدفون های 2021 نیز سامسونگ نمایندگان مهمی دارد.

بیشتر بخوانید:

منبع: gsmarena

نظرات شما در خصوص گلکسی ام 62 با باتری 7 هزار میلی‌ آمپری چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر