;
coinex

خرید اقساطی آیفون 12 پرو در 12 قسط و شرایط ویژه

خرید اقساطی آیفون 12 پرو در 12 قسط و شرایط ویژه : چند ماهی از معرفی هیجان انگیزترین گوشی های برند اپل گذشته است و علاقمندان به این گوشی هوشمند در صدد آن هستند که به برترین تکنولوژی روز دنیا دسترسی پیدا کنند.

در معرفی سری آیفون 12 باید به یک تازه وارد نیز خوشامد بگوییم؛ آیفون 12 مینی به جمع برترین ها رسیده است و با زنده کردن خاطرات سری 5 آیفون تمام نگاه ها را به خود جلب کرده است. بازرگانی سیب با فراهم آوردن سری جدید آیفون 12 در تمام مدل های عرضه شده جهانی در یک چهارچوب خاص اقساطی شرایط مناسبی برای خرید یک گوشی هوشمند به روز را مهیا کرده است. قیمت آیفون 12 با توجه به کاهش شدن نرخ دلار به پایین تر حد خود در ماه های گذشته رسیده است و بهترین زمان خرید را به مشتریان واقعی داده است. به طور قطع خرید یک گوشی از سری 12 اپل آن هم با 12 ماه اقساط یک گزینه ی مناسب برای خرید شناخته می شود. در ادامه به بررسی شرایط خرید اقساطی چندین مدل از آیفون 12 از بازرگانی سیب می پردازیم.

خرید اقساطی آیفون 12 پرو در 12 قسط و شرایط ویژه

خرید قسطی آیفون 12 پرو با دسته چک صیاد

آیفون 12 پرو یکی از محبوب ترین مدل های سری 12 اپل است که در حجم های 128، 256، 521 به بازارهای جهانی عرضه شده است. با شرایط اقساطی بازرگانی سیب می توانید با استفاده از دسته چک صیاد و پرداخت حداقل 40 درصد مبلغ کل یک آیفون 12 پرو در دستان خود داشته باشید. آیفون 12 پرو با سنسور TrueDepth قابلیت ضبط ویدیوهای جذاب دالبی ویژن را دارد و یکی از فاکتورهای مهم در خرید این گوشی عکاسی منحصر بفرد وجود دوربین قدرتمند آن خواهد بود. دوربین اصلی آیفون 12 پرو با سه سنسور 12 مگاپیکسلی همراه است که یک سنسور لیدار نیز به آن ها اضافه می شود.

با این اوصاف در شرایط کم نور، فوکوس خودکار بهتر انجام خواهد شد و اطلاعات عمق میدان نیز برای عکس‌های عمودی، بهتر نمایش داده می‌شود. برای خرید آیفون 12 پرو و حتی آیفون 12 پرو مکس می توانید با در دست داشتن مدارک شناسایی، گردش حساب به صورت آنلاین و یا بانکی، دسته چک صیاد به فروشگاه بازرگانی سیب مراجعه کنید. البته قبل از مراجعه به فروشگاه باید زمان خرید خود را رزرو کنید. بعلاوه با مراجعه به سایت بازرگانی سیب به نشانی bazarganisib.com می توانید از سامانه محاسبه گر اقساطی نیز استفاده کنید و با انتخاب محصول مورد نظر خود میزان اقساط و هزینه ها را مشاهده کنید. میزان اقساط با توجه به شرایط شما قابل تغییر خواهد بود.

خرید اقساطی آیفون 12 پرو
خرید اقساطی آیفون 12 پرو

خرید محصولات اپل از بازرگانی سیب

سبد کاملی از محصولات اپل در بازرگانی سیب موجود است که از تمام آیپدهای به روز و مک بوک های جدید 2020 تا اپل واچ ها و ایرپاد. برای خرید هر کدام از این محصولات شرایط متفاوتی وجود دارد. برای خرید اپل واچ و ایرپاد از بازرگانی سیب باید دارای آیفون 8 به بالا باشید و تا 12 ماه اقساط بپردازید بعلاوه برای خرید اپل واچ و ایرپاد نیازی به پیش پرداخت نیست. در طرح اعتبار 60 درصدی بازرگانی سیب محصولاتی مانند آیپد و مک بوک  موجود است که برای دارندگان آیفون ایکس به بالا اعتباری معادل شصت درصد گوشی همراه ( ایکس به بالای شما ) داده می شود که از آن برای خرید اقساطی مک بوک پرو و مک بوک ایر؛ انواع آیپد استفاده کنید. اقساط این محصولات تا 12 ماه قابل بازپرداخت خواهد بود.

خرید اقساطی آیفون 12 پرو
خرید اقساطی آیفون 12 پرو

برای خرید اقساطی از بازرگانی سیب یک آپشن ساده تر نیز در اختیار دارید؛ آن هم طرح تعویض محصولات قدیمی با جدید است. اینگونه که می توانید گوشی آیفون 11 خود را در هنگام مراجعه به فروشگاه همراه داشته باشید و پس از قیمت گذاری بر روی آیفون 11 شما توسط کارشناس فروش بازرگانی سیب از آن برای پرداخت حداقل 40 درصد از پیش پرداخت استفاده کنید. در تمام طرح های موجود در بازرگانی سیب قراردادی دو طرفه به امضا می رسد که تمام جوانب خرید را روشن کرده است.

یکی از مزیت های خرید از بازرگانی سیب این است که در کمتر از 45 دقیقه محصول مورد نظر تحویل شما داده می شود و تمام پروسه ی خرید به سرعت قابل انجام است. برای بررسی قیمت های به روز محصولات می توانید سری به صفحه اصلی بازرگانی سیب بزنید و از جدیدترین قیمت های کاهش یافته اطلاع پیدا کنید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر