;
coinex

فصل ششم پیکی بلایندرز در راه است!

آنطور که اخبار حکایت دارند فرایند تولید فصل ششم پیکی بلایندرز از سر گرفته شده و این سریال محبوب پس از فصل ششم به پایان راه خواهد رسید.

سریال تحسین شده و محبوب پیکی بلایندرز با ایفای نقش کیلیان مورفی در نقش اصلی آن، پس از تولید و پخش فصل ششم به پایان خود خواهد رسید. آنطور که مشخص شده هم اکنون فرایند تولید این بخش آغاز شده است.

داستان این سریال که یکی از موفق ترین آثار بی بی سی است، روایت اوج گیری قدرت تامی شلبی و خانواده معروف طبقه کارگری اش، از بیرمنگام است.

فصل ششم پیکی بلایندرز در راه است!

آنطور که مشخص است در بهترین سریال های 2021 باید منتظر کامل شده یکی از بهترین سریال های BBC باشیم.  این سریال در سال 2013 شروع به پخش کرد و بعد از آن که در نتفلیکس منتشر شد تبدیل به یکی از پدیده‌های بزرگ و بین‌المللی شد و حالا باید از آن به عنوان یکی از بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021 یاد کنیم. این سریال تاکنون موفق به کسب جایزه‌های BAFTA Craft و BAFTA TV در میان سریال‌های درام سال 2018 شد.

حالا خانواده شلبی برای دور پایانی و اوج همه داستان ها باز میگردند. فیلم‌نامه فصل ششم این سریال توسط نایت نوشته شده است. آنتونی بیرن (Anthony Byrne) که کارگردانی فصل پنجم و تحسین‌شده این سریال را انجام داد برای کارگردانی فصل ششم بازمی‌گردد.

فصل ششم پیکی بلایندرز در راه است!

تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال منداباخ، نایت، جیمی گلیزبروک، دیوید میسون، بیرن و مورفی می‌باشند. تامی بولفین به نمایندگی از BBC و لوسی بدفورد به نمایندگی از کمپانی Tiger Aspect تهیه‌کنندگی اجرایی این سریال را در کنار اسامی مذکور انجام می‌دهند.

تهیه‌کنندگی این سریال نیز توسط کمپانی Caryn Mandabach Productions، Tiger Aspect Productions و نیک گودینگ انجام می‌شود. کمپانی Banijay Rights صاحب حق پخش بین‌المللی این سریال می‌باشد.

با این حساب در سال جدید نه تنها با مجموعه ای بهترین فیلم های 2021 از جمله بهترین فیلم های مارول در سال 2021 و بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021 سرگرم هستیم بلکه ممکن است به ادامه سریال محبوب خود نیز برسیم.

همچنین توصیه میکنیم برای سال جدید بهترین فیلم های عاشقانه 2021،‌ بهترین فیلم های اکشن 2021، ترسناک ترین فیلم های 2021، بهترین فیلم های کره ای 2021، بهترین فیلم های دی سی 2021، بهترین انیمیشن های 2021، بهترین فیلم های کمدی 2021 و  بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021 را از دست ندهید.

علاقه مندان به دنیای جذاب انیمه نیز با بهترین انیمه های 2021 و بهترین انیمه های زمستان 2021 به وجد خواهند آمد. برای اطلاع از نامزدهای اسکار سال جدید نیز به بهرین فیلم های اسکار 2021 مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص فصل ششم پیکی بلایندرز چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر