;
coinex

رویداد عمق بلاک‌چین 2 بهمن 99 به صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌شود

رویداد عمق بلاک‌چین با هدف آسان‌سازی فهم سازوکار فناوری بلاک‌چین و روشن‌سازی تبعات مثبت و منفی آن از منظر فنی، امنیت سایبری، روانشناسی و اجتماعی، در تاریخ 2 بهمن 99 برگزار می‌شود.

در این رویداد که از ساعت 15 تا 18 پنجشنبه (فردا) به صورت حضوری و آنلاین برگزار خواهد شد.  رویداد «عمق بلاک‌چین» با هدف آسان‌سازی فهم سازوکار فناوری بلاک‌چین، روشن‌سازی تبعات مثبت و منفی آن از منظر فنی، امنیت سایبری، روانشناسی و اجتماعی، در تاریخ ۲ بهمن ۹۹ برگزار می‌شود. در این رویداد که از ساعت ۱۵ تا ۱۸ پنجشنبه جاری به‌صورت حضوری و آنلاین برگزار خواهد شد، متخصصان حوزه‌های مختلف در رابطه با فناوری بلاک‌چین سخنرانی می‌کنند.

بلاک‌چین اصطلاح و فناوری جدیدی است که در چند سال گذشته با جا افتادن رمزارزها راه خود را به ادبیات حوزه فناوری جهان باز کرده است. در ابتدا که شناخت صحیح و کاملی از بلاک‌چین برای عموم مردم و مسئولان وجود نداشت، شاهد اظهار نظرهایی برای برطرف کردن مشکلات ریز و درشت با استفاده از بلاک‌چین بودیم و از دانش کم مخاطبان در این حوزه برای رسیدن به مقاصد مختلف بهره‌برداری می‌شد. این موضوع هرچند کمتر ولی هنوز هم مشاهده می‌شود و آنطور که باید آشنایی با این فناوری برای عموم مردم اتفاق نیفتاده است. از این رو ضروری است که در رابطه با ظرفیت‌های بلاک‌چین بیش‌ازپیش به زبان ساده سخن گفت. برای اطلاعات بیشتر در ادامه با تکراتو همراه باشید.

رویداد عمق بلاک‌چین 2 بهمن 99 به صورت حضوری و آنلاین

در رویداد عمق «بلاک‌چین» به زبان ساده به سوالات زیر پاسخ داده خواهد شد:

  • بلاک‌چین چیست؟
  • نقش فناوری بلاک‌چین در رمزارزها چیست؟
  • ظرفیت بلاک‌چین محدود به استفاده در حوزه رمزارزهاست؟
  • بلاک‌چین چه نقشی در امنیت سایبری دارد؟
  • بلاک‌چین چگونه به حفاظت از حق کپی رایت آثار هنری و فرهنگی کمک می‌کند؟
  • چگونه می‌توان بر اثرات روانی تبلیغات سو مرتبط با فناوری بلاک‌چین غلبه کرد؟
  • بلاک چین چگونه از انتشار فیک‌نیوز جلوگیری می‌کند؟
  • بلاک‌چین توسعه نسل جدید وب‌سایت‌ها را متحول خواهد کرد؟

سخنرانان زیر در بخش‌های مختلف رویداد عمق بلاک‌چین به سوالات فوق پاسخ خواهند داد:

مکانیزم بلاک‌چین

علی خوش‌خلق،کارشناس سامانه‌های نهفته، زهرا نیکوعقیده، کارشناس تحقیق و توسعه و بهزاد قاسمی،کارشناس امنیت سایبری در رابطه با پیاده سازی یک شبکه بلاکچین در رویداد سخنرانی خواهند داشت.

در قدرت بی‌نهایت بلاک‌چین

در بخش قدرت بی‌نهایت بلاک‌چین سجاد عمرانی و کیانا شعبانی که طراح و گرافیست هستند در رابطه با حق کپی‌رایت در بلاک‌چین سخن خواهند گفت. محمد امین ناطقیان، فعال حوزه رسانه نیز در رابطه با جلوگیری از انتشار فیک نیوز صحبت خواهد کرد. زهرا نیکو‌عقیده، کارشناس تولید محتوا درباره بررسی تاثیر اجتماعی بلاکچین و پژوهش سخنران دیگر این بخش رویداد عمق بلاک‌چین است که در رابطه با موضوع بلاک‌چین و تولید محتوا سخنرانی خواهد کرد.

دنیای رمزارزها

بهزاد قاسمی، کارشناس امنیت سایبری و زهرا نیکوعقیده، کارشناس تولید محتوا و پژوهش در رابطه با نقش بلاک‌چین در دنیا رمزارزها سخنرانانی خواهند داشت.

 بررسی بلاک‌چین از دیدگاه روانشناسی

دکتر محمد کریمی، روانکاو و روانشناس بالینی سخنران بخش بررسی بلاک‌چین از منظر روانشناسی رویداد عمق بلاک‌چین است که تلاش خواهد کرد افراد حاضر در رویداد را در برابر عواقب روانی سواستفاده‌ها از این فناوری ایمن کند.

امنیت بلاک‌چین و امنیت سایبری

بهزاد قاسمی، کارشناس امنیت سایبری و و علی خوش‌خلق، کارشناس سامانه‌های نهفته در رابطه با نقش بلاک‌چین در بالا بردن امنیت سایبری سخنرانی و امنیت سایبری را از این منظر آسیب‌شناسی خواهند کرد.

 وب 3

بهزاد قاسمی،کارشناس امنیت سایبری و سید امیرمحمد حسینی،کارشناس حوزه وب در بخش وب 3 در رابطه با آینده وب و نسل جدید وب‌سایت‌ها که بر بستر بلاک‌چین توسعه داده می‌شوند سخنرانی خواهند کرد.

همچنین مهندس سید مهدی موسوی کارشناس ارشد ارزهای دیجیتال، تحلیل‌گر بورس رمز ارزها و برنامه نویس بر روی شبکه بلاک چین، به معرفی شبکه بلاکچین ترون خواهد پرداخت.

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با رویداد عمق‌بلاک‌چین اینجا کلیک کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر