;
coinex

آیفون 12 اس در راه است ؛ هر آنچه باید بدانیم

مهندسان داخل شرکت اپل درنظر دارند آیفون 12 اس را  به عنوان نسخه آیفون جدید در سال 2021 عرضه نمایند. برای با خبر شدن از جزئیات بیشتر با تکراتو همراه شوید

طی سال 2021 هرقدر که ویروس کرونا در تاخیر و تعویق پروژه های جمعی موثر افتاد، در برنامه ریزی شرکت های صاحب نام تکنولوژی برای معرفی محصولاتشان نیز موثر بود.

این مهندسان نام گوشی آیفون جدید را اس گذاشتند چراکه تنها شامل ارتقایی در سخت افزار گوشی است. دلیل عدم معرفی سری جدید در سال 2021 شاید در شیوع همه گیری ویروس کووید-19 نهفته باشد چراکه این بیماری باعث ایجاد اختلال و پیچیدگی در چرخه توسعه گوشی های جدید شده است.

 آیفون 12 اس در راه است ؛ هر آنچه باید بدانیم

با اینحال اپل ویژگی‌ های جدیدی برای آیفون بعدی خود درنظر گرفته است که می توان مهم ترین آن را  بازگشت Touch ID البته در قالبی مدرن تر یه حساب آورد.

سنسور بیومتریک در سال 2017 از آیفون های حذف شد، اکنون اپل درنظر دارد با فناوری in-screen در سال 2021 دوباره این سنسورها را بازگرداند. کوالکام که اخیرا سنسور بسیار بزرگتری را معرفی کرده است، می تواند تامین کننده این فناوری باشد.

Touch ID نسل جدیدی که قرار است در آیفون جدید وجود داشته باشد، تاثیری بر تعهد اپل به Face ID نخواهد گذاشت. درحقیقت، هر دو سیستم باز کردن قفل بیومتریک در آیفون های 2021 در کنار هم وجود خواهند داشت.

تغییر مهم دیگری که در آیفون جدید روی داده است، حذف پورت نور است. برخی پیشنهاد داده بودند که اپل بهتر است آن را با پورت USB-C جایگزین کند، اما نهایتا آرا به نفع شارژ بدون سیم تمام شد.

آیفون 12 اس در راه است ؛ هر آنچه باید بدانیم

این البته تصمیم نهایی شرکت نیست، اما مینگ-چی کونو تحلیل گر فناوری پیشتر گفته بود که اپل قصد دارد در سال 2021 پورت شارژ مدل 6.7 اینچی از آیفون پرو مکس خود حذف کند.

این حرکت به اپل اجازه می دهد تا سیستم جدید شارژ MagSafe خود را که به صورت مغناطیسی به پشت آیفون های 12 وصل می شود را توسعه داده و از فناوری شارژ بدون سیم استفاده نماید.

به هر صورت برای سال جدید و در فهرست بهترین گوشی های 2021 ما با نمایندگانی از شرکت های مطرح در بهترین گوشی های هواوی 2021، بهترین گوشی های شیائومی 2021 و بهترین گوشی های سامسونگ 2021 مواجهیم که میتواند بازار را با رقابتی جدید به تحرک بیندازد.

در این میان فراموش نکنیم بازار محبوب بهترین گوشی های میان رده 2021 را که با قیمت بهترین گوشی های موتورولا تحت تسلط این شرکت به نظر میرسد. اما بهترین گوشی های سری M سامسونگ نیز در راه است که میتواند بر این بازار موثر باشد.

همچنین میتوانید برای سال جدید به تناسب حرفه و علایق خود یکی از بهترین دوربین گوشی 2021، بهترین گوشی های ضد آب دنیا و بهترین گوشی های گیمینگ 2021 را انتخاب کنید. به علاوه رقابت بر سر نسل پنجم اینترنت همراه نیز با بهترین گوشی های 5G در سال 2021 رونق خاصی دارد.

بیشتر بخوانید:

منبع: phonearena

نظر شما درباره آیفون 12 اس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر