;
coinex

شباهت های ادامه دار داستان مرد عنکبوتی با داستان مرد آهنی

طی مدت اخیر طرفداران مارول به شباهت های ادامه دار داستان مرد عنکبوتی با داستان مرد آهنی توجه ویژه ای داشته اند. در ادامه این خبر با ما همراه باشید.

طی مدت اخیر و از زمان تولید سری جدید فیلم های مرد عنکبوتی توسط مارول، طرفداران به نقاط اتفاق این شخصیت و داستان فیلم های آن با سری فیلم های مرد آهنی مارول توجه خاصی داشته اند.

حتی با وجود اینکه این دو کاراکتر از جهاتی با یکدیگر تفاوت بسیاری دارند ولی با این حال شباهت‌های بسیاری بین این دو نیز وجود داشته است. این دو کاراکتر برای همیشه به طور جدایی‌ناپذیری در ذهن بسیاری از مخاطبان به علت ارتباطشان با دنیای سینمایی مارول باقی خواهند ماند.

شباهت های ادامه دار داستان مرد عنکبوتی با داستان مرد آهنی

طی آخرین قسمت های فاز سوم دنیای مارول بود که از مرد عنکبوتی در تیم مرد آهنی رونمایی شد و ارتباط عمیق و دوستانه ای میان تونی استارک و پیتر پارکر شکل گرفت. حالا این شائبه ایجاد شده که مارول قصد دارد شخصیت مرد آهنی را با مرد عنکبوتی جایگزین کند.

در جدیدترین تصاویری که از پشت صحنه این فیلم منتشر شده، به نظر رسیده که داستان فیلم Spider-Man 3 در حال و هوایی کریسمسی جریان دارد. در این تصاویر، تام هالند در سر صحنه فیلم‌برداری برفی در شهر نیویورک دیده شده و با علامت‌های کریسمی، مشخص شده که داستان این فیلم در دوران تعطیلات کریسمس اتفاق می‌افتد. با این حال مارول پیش از این نیز، قسمت سوم فیلم مرد آهنی را با حال و هوای کریسمسی تولید کرده بود.

شباهت های ادامه دار داستان مرد عنکبوتی با داستان مرد آهنی

حالا همین موضوع سبب شده تا عده زیادی حدس و گمان بر این برند که ای سری از فیلم های مردعنکبوتی با تقلید از داستان های مرد آهنی ساخته شده است.

به هر صورت طی سال جدید ما با مجموعه ای از بهترین فیلم های مارول در سال 2021 مواجهیم که بسیاری از آنها به عنوان بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021  پخش خواهند شد. به علاوه در میان بهترین فیلم های 2021 و در ژانر ابرقهرمانی با بهترین فیلم های دی سی 2021 نیز سرگرم خواهیم بود که هرکدام میتوانند از بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021 و یا در عادی ترین حالت از بهترین فیلم های اکشن 2021 باشد.

توصیه میکنم به عنوان یک سینما دوست هرگز بهترین فیلم های عاشقانه 2021، بهترین انیمیشن های 2021، بهترین فیلم های کره ای 2021، بهترین فیلم های کمدی 2021، بهترین انیمه های 2021 و بهترین انیمه های زمستان 2021 را از دست ندهید. همچنین طرفداران ژانر وحشت با ترسناک ترین فیلم های 2021 به خوبی خواهند ترسید، فیلم هایی که هرکدام شانس شناخته شدن به عنوان بهرین فیلم های اسکار 2021 را دارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص داستان مرد عنکبوتی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر