;
coinex

آیا تاریخ اکران بلک ویدو باز هم به تعویق خواهد افتاد؟

تا وقتی کرونا دست بردار نباشد، تاریخ اکران فیلم ها نیز قرار نیست از هیچ قطعیتی برخوردار باشد. حالا خبرها میگوید تاریخ اکران بلک ویدو بازهم عقب میفتد.

جدیدترین فیلم دنیای سینمایی مارول که قرار بود در 7 می 2021 (17 اردیبهشت 1400) اکران رسمی شود، حالا برای بار دوم با احتمال تعویق تاریخ اکران مواجه است. مسئله اساسی اما پیش نرفتن کار تولید نیست، بلکه نگرانی بیشتر زاییده این پرسش است که آیا سالن های سینما پر میشود یا نه؟

با وجود اکران فیلم زن شگفت انگیز در سرویس های استریم ویدیو و استقبال خوب مخاطبان، به نظر میرسد سینماها در آمریکا نگران وضعیت و بازار کار خود باشند و با اکران های اینگونه مخالفت کنند.

آیا تاریخ اکران بلک ویدو باز هم به تعویق خواهد افتاد؟

اگر برنامه‌ی واکسیناسیون تا فصل بهار سال جدید مطابق پیش‌بینی‌ها انجام نشود، احتمال دارد که یک بار دیگر شاهد تأخیر در تاریخ اکران پروژه‌های جدید سینمایی از جمله بلک ویدو به عنوان یکی از بهترین فیلم های مارول در سال 2021 باشیم.

از طرفی شرکت‌های فیلمسازی هم نمی‌توانند همینطور به تعویق پی‌درپی زمان اکران آثار خود بپردازند. بنابراین ممکن است درنهایت پخش فیلم از شبکه دیزنی پلاس در دستور کار قرار بگیرد. اطلاعاتی که در گزارش ورایتی ارائه شده، با این طرز تفکر مطابقت دارد.

آیا تاریخ اکران بلک ویدو باز هم به تعویق خواهد افتاد؟

سریال وانداویژن نیز درحال حاضر در سرویس دیزنی پلاس پخش می‌شود. از دیگر آثاری که برای پخش ازطریق شبکه دیزنی پلاس در سال ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شدند، می‌توان به فالکون و سرباز زمستان اشاره کرد که قرار است در تاریخ ۱۹ مارس (۲۹ اسفند) پخش شود. پخش سریال لوکی نیز از ماه می (اردیبهشت-خرداد) به عنوان یکی از بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021 شروع خواهد شد.

در حال حاضر میتوانیم این اطمینان خاطر را داشته باشیم که با آثار مارول و البته بهترین فیلم های دی سی 2021 در سال جدید در ژانر ابرقهرمانی سرگرم خواهیم بود. به علاوه فهرست بهترین فیلم های 2021 با عناوینی چون بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021، بهترین فیلم های اکشن 2021، ترسناک ترین فیلم های 2021، بهترین فیلم های کمدی 2021، بهترین انیمه های 2021 و بهترین انیمه های زمستان 2021 میتواند بسیار امیدوارکننده باشد.

به علاوه فهرست بهترین فیلم های عاشقانه 2021 و بهترین فیلم های کره ای 2021 را از دست ندهید که هرکدام پتانسیل یکی از بهرین فیلم های اسکار 2021 بودن را دارند. بهترین انیمیشن های 2021 نیز میتواند بسیار خوب و امیدوارکننده باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تعویق دوباره تاریخ اکران بلک ویدو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر