;
coinex

زمان عرضه بازی Resident Evil Village اعلام شد

بازی Resident Evil Village قرار است به زودی برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و 5 ، ایکس باکس سری ایکس و اس و البته پی سی منتشر شود.

به عنوان یکی از موردانتظارترین و بهترین بازی های 2021 بالاخره کپکام تایید کرد که Resident Evil Village در تاریخ 7 می 2021 مقارن با 17 اردیبهشت 1400 عرضه رسمی خواهد شد. اندرجذابیت های این سری از رزیدنت اویل باید گفت این بازی برای کنسول های نسل 8 و نسل 9 و البته کامپیوترهای شخصی عرضه میشود.

اگر علاقه‌مند به تجربه‌ی مرحله‌ای به‌خصوص از بازی Resident Evil Village هستید و به پلی استیشن 5 سونی دسترسی دارید، هم‌اکنون می‌توانید مشغول دانلود و تجربه‌ی دموی اختصاصی آن برای کنسول نسل ۹ سونی بشوید

زمان عرضه بازی Resident Evil Village اعلام شد

مطابق اطلاعات جدید به نظر می‌رسد که بخش قابل توجهی از بازی Resident Evil Village داخل یک قلعه جریان می‌یابد که شما را مشغول جنگیدن با موجوداتی همچون جادوگران و ورولف‌ها (گرگ‌نماها) می‌کند.

دشمن اصلی هم زن قدبلندی به اسم Lady Dimitrescu است که به شخصیتی ناشناس به اسم مادر میراندا گزارش می‌دهد و گویا قصد بردن ایتن وینترز به یک مراسم ترسناک را دارد. همچنین داخل قلعه هر بار ممکن است با یکی از دختران سیاه‌پوش لیدی او روبه‌رو شوید که نامیرا به نظر می‌رسند.

زمان عرضه بازی Resident Evil Village اعلام شد

حالا با مشخص شدن پلتفرم های میزیان این بازی، باید گفت Resident Evil Village هم از بهترین بازی های ایکس باکس وان 2021 و هم از بهترین بازی های PS4 در سال 2021 محسوب میشود. همچنین باید بدانید که یک اقتباس سینمایی از دنیای جذاب این بازی در سال جدید و در زمره بهترین فیلم های 2021 به زودی اکران میشود که میتواند از بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021 و بهترین فیلم های اکشن 2021 باشد.

به علاوه به گیمرها توصیه میکنیم بهترین بازی های استراتژیک 2021 و بهترین بازی های اندرویدی 2021 را هرگز از دست ندهند. همچنین بالطبع هر گیمری علاوه بر شناخت بازی های جدید سال نیاز به شناخت ابزار کار خود از جمله بهترین هدست گیمینگ 2021، بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2021 و بهترین گوشی های گیمینگ 2021 را دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص زمان عرضه بازی Resident Evil Village چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر