;
coinex

از آیفون های سال 2021 چه انتظاری داریم؟

آیفون های سال 2021 چگونه خواهند بود؟ این پرسشی است که ذهن بسیاری از علاقمندان به دنیا فناوری، خاصه طرفداران گوشی های آیفون رابه خود جلب کرده است.

در سال 2017، اپل، آیفون X خود را به عنوان یکی از بزرگترین طراحی های جدید در گوشی های هوشمند معرفی کرد. سری آیفون 12  همچنان نیز از این طراحی بهره می برند، اما طبق آخرین گزارش دیجی تایمز که توسط خود کارمندان زنجیره تامین شرکت اپل اداره می شود. نسل بعدی آیفون های دارای ابعاد کوچکتری خواهند بود.

از آیفون های سال 2021 چه انتظاری داریم؟

لازم به یادآوری است که همین اطلاعات در گزارش قبلی که در اوایل ماه جاری منتشر شده بود نیز تایید گردیده است. انتظار می رود که اپل برای این طراحی کوچکتر دوربین مادون قرمز و پروژگتور نقطه ای را در یک ماژول قرار داده، تا حجم کمتری اشغال شود. علاوه بر این احتمالا آیفون های سال 2021 (که به عنوان سری آیفون 12 اس عرضه خواهند شد) دارای شکاف های کوچکتری باشند.

به غیر از این شکاف ها و بریدگی های باریک و کوچکتر، آیفون 12S به عنوان یکی از بهترین گوشی های 2021، طراحی لبه تخت مشابه با مدل های آیفون 12 را حفظ خواهد کرد.

از آیفون های سال 2021 چه انتظاری داریم؟

انتظار می رود همه مدل های 12 اس دارای اسکنرهای LiDAR که درحال حاضر منحصر به پرو 12 و پرو مکس 12 است را داشته باشد. یکی دیگر از بزرگترین موارد تفاوت این سری جدید افزودن سنسور تغییر حالت 0IS به تمام مدل های جدید است که درحال حاضر منحصر به آیفون 12 پرو مکس می باشد.

حقیقتا قضاوت میان طراحی بزرگتر و یا کوچکتر گوشی های آیفون کاری سختی است، چراکه این طراحی هرکدام مجصولات کاملا متفاوتی را ارائه می دهند و هر کس بر پایه سلیقه و نظرش ممکن است هر کدام را بهتر بداند.

به هر صورت باید منتظر بود و دید که رقابت بین نمایندگان اپل با بهترین گوشی های هواوی 2021، بهترین گوشی های سامسونگ 2021 و بهترین گوشی های شیائومی 2021 چگونه پیش خواهد رفت؟

البته همه ما توان و امکان خرید بهترین ها و گران ترین ها را نداریم و ممکن است دل به بهترین گوشی های میان رده 2021 خوش کنیم که با قیمت بهترین گوشی های موتورولا و بهترین گوشی های سری M سامسونگ تقویت میشود. علاوه بر این طی سال جدید با فهرستی از بهترین گوشی های ضد آب دنیا، بهترین دوربین گوشی 2021، بهترین گوشی های گیمینگ 2021 و بهترین گوشی های 5G در سال 2021 نیز مواجه هستیم که انتخاب را پیچیده تر میکند.

بیشتر بخوانید:

منبع: gsmarena

نظر شما درباره آیفون های سال 2021  چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر