;
coinex

ارسال دایرکت انبوه در اینستاگرام

آیا تا کنون درباره ارسال دایرکت انبوه در اینستاگرام به عنوان یک روش تبلیغاتی فکر کرده اید؟ همه ما با دایرکت اینستاگرام آشنایی داریم و میدانیم که برای رد و بدل کردن پیام های خصوصی به کار میرود.

حال در نظر بگیرید شما بتوانید تبلیغ تان را بصورت مستقیم به دایرکت افراد مختلف ارسال کنید قطعا تاثیرگذاری فوق العاده ای خواهد داشت. در درجه اول بخاطر اینکه صد در صد دیده خواهد شد زیرا اغلب افراد به دایرکت اهمیت ویژه ای میدهند و آنهایی که زیاد به اینستاگرام سر نمی زنند نیز بخاطر رها شدن از شر هشدار قرمز رنگ اینستاگرام، دایرکت خود را چک میکنند و در درجه دوم بخاطر اینکه میتوان به غیر فالوور ها نیز دایرکت فرستاد که این قضیه وسعت اجرای تبلیغ را بسیار افزایش می دهد.

اما مسائل فنی اجرای ارسال دایرکت انبوه در اینستاگرام:

شاید تبلیغ از طریق دایرکت به سادگی ارسال یک استوری و یا درج یک پست تصویری نباشد، زیرا اینستاگرام محدودیت های خاصی را برای این مورد در نظر گرفته است و اجرای این کار نیز نیازمند ابزارهای اتوماتیک میباشد (چون انجام این کار بصورت دستی کاری طاقت فرسا و تقریبا ناممکن است). اما به هر صورت اگر بتوان شرایط را فراهم کرد. چرا که نه! تبلیغ موثر همیشه بازخوردهای فوق العاده ای داشته و ارزش انرژی گذاشتن را دارد.

در ادامه مسائل فنی مرتبط با ارسال دایرکت انبوه در اینستاگرام را بررسی خواهیم کرد…

محدودیت ساعتی اینستاگرام در ارسال دایرکت با هر حساب کاربری

در وهله اول باید در نظر داشته باشید که اینستاگرام به هر حساب کاربری (اکانت) اجازه میدهد در هر ساعت فقط 19 دایرکت جدید را آغاز کند منظور این است که شما اگر بخواهید به افراد غریبه (افرادی که فالوور شما نیستند) پیام دایرکت ارسال نمایید در هر ساعت فقط میتوانید برای 19 نفر این کار را انجام دهید. البته با یک حساب سر انگشتی اگر بخواهید 24 ساعت یک روز بطور مداوم این کار را انجام دهید میتوانید حدوداً برای 500 نفر دایرکت ارسال کنید که رقم بدی نیست. البته در نظر داشته باشید که این تعداد بر حسب نفر در ساعت میباشد و اگر برای یک نفر 10 دایرکت ارسال کنید جز همان یک نفر محاسبه میشود.

همچنین لازم است در نظر داشته باشید که این محدودیت برای یک حساب کاربری است اگر شما چندین پیج (حساب کاربری) اینستاگرام داشته باشید میتوانید با هر کدام در هر ساعت 19 دایرکت ارسال کرده و تعداد ارسال را افزایش دهید یعنی مثلا اگر 5 حساب کاربری داشته باشید میتوانند در ساعت حدوداً برای 100 نفر پیام دایرکت ارسال کنید که در 24 ساعت حدود 2.400 نفر خواهد شد!

آیا میتوان محدودیت 19 نفر در ساعت را دور زد؟

این محدودیت را با یک حساب کاربری نمیتوان دور زد. اما همانطور که گفتیم اگر چندین حساب کاربری داشته باشید میتوانید تعداد ارسال های روزانه را افزایش داده و مثلا با 5 حساب کاربری در هر روز به 2.400 نفر پیام دایرکت ارسال نمایید.

ارسال دایرکت انبوه در اینستاگرام
ارسال دایرکت انبوه در اینستاگرام

آیا ابزاری وجود دارد که ارسال دایرکت و تعویض اکانت ها را بطور خودکار انجام دهد؟

بله. ابزار مخصوص این کار در سایت های ایرانی پیدا میشود و یکی از بهترین ابزارها، پکیجی است که در سایت کاربر مجازی برای فروش قرار داده شده است. این پکیج نرم افزاری، تجاری بوده و رایگان نیست اما برای برآورده کردن تمام نیازهای مرتبط با دایرکت انبوه اینستاگرام کاملاً مناسب است.

لینک صفحه این محصول:

https://www.v-user.com/fa/محصولات/ربات-ارسال-دایرکت-انبوه-در-اینستاگرام

 

آی دی افراد (نام پیج دیگران) را چگونه جمع آوری کنیم؟

برای ارسال دایرکت به هر شخصی باید آی دی (یا همان نام دقیق پیج) آن شخص را داشته باشید. مثلاً اگر بتوانید آی دی فالوورهای رقیب کاری تان را بدست بیاورید و برای آنها دایرکت ارسال نمایید میتواند گزینه جذابی برای یک تبلیغ هدفمند باشد!

جمع آوری آی دی افراد بصورت دستی، میتواند کار بسیار سختی باشد اما با داشتن یک ابزار اتوماتیک مخصوص این کار، در کسری از ثانیه میتوانید آی دی ها را جمع آوری نمایید. در پکیجی که پیش تر معرفی کردیم “پکیج ارسال دایرکت انبوه کاربر مجازی“، امکانات مخصوص این کار گنجانده شده است که کاملا خودکار عمل کرده و با سرعت زیادی آی دی فالوورهای پیج رقیب یا آی دی لایک کنندگان یک پست را جمع آوری میکند. لذا با در دست داشتن این ابزار، نگرانی از بابت جمع آوری آی دی ها نیز از بین خواهد رفت.

امیدوارم این مقاله برای شروع یک تبلیغات هدفمند در دایرکت اینستاگرام، کارگشا بوده باشد.

رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    مطالب سایتتون عالیه. ممنون از سایت خوبتون

    پاسخ