;
coinex

گلکسی A82 سامسونگ با دوربین چرخان در دست توسعه است

گلکسی A82 سامسونگ در سال 2019 با ماژول دوربین چرخان و طراحی تمام صفحه رونمایی شد، اکنون خبر از آن می رود که سامسونگ می خواهد مدل دومی را توسعه دهد

سامسونگ به مانند هرساله برای سال 2021 نیز برنامه های زیادی خواهد داشت. این کمپانی که چندی پیش از سری گلکسی اس 21 شامل گلکسی اس 21 پلاس و گلکسی اس 21 اولترا به عنوان بهترین گوشی های 2021 رونمایی کرد، حالا بر دیگر محصولات خود متمرکز شده است.

نشریه هلندی گلکسی کلاب فاش کرده است که سامسونگ درحال کار بر روی یک تلفن همراه هوشمند جدید برای عرضه در نیمه دوم سال 2021 با نام تجاری گلکسی A82 فایو جی است که از بهترین گوشی های سری A سامسونگ خواهد بود.

گلکسی A82 سامسونگ با دوربین چرخان در دست توسعه است

این دستگاه باید قابلیت هایی بالاتر از گلکسی A72 که به زودی عرضه خواهد شد، داشته باشد، همچنین طبق آنچه ما متوجه شدیم قابلیت های گلکسی A82 سامسونگ کمی پایین تر از سری گلکسی اس 21 است.

بنابراین این گوشی احتمالا از چیپست Exynos 1080 و اسنپدراگون 875 بهره مند خواهد بود. اینها شاید این محصول را به بهترین گوشی های 5G در سال 2021 بدل نکند اما میتواند شانس یکی از بهترین گوشی های میان رده 2021 را برای آن حفظ کند.

به غیر از این مسئله چیزهای زیادی در مورد گلکسی ای 82 وجود دارد. یک پرسش مهم در این ارتباط این است که آیا سامسونگ طراحی تمام صفحه و سیستم دوربین چرخان دوباره بکار خواهد گرفت یا طراحی کلاسیک تری را انتخاب خواهد کرد

گلکسی A82 سامسونگ با دوربین چرخان در دست توسعه است

به نظر می رسد که توسعه گلکسی A82 به عنوان یکی از بهترین گوشی های سامسونگ 2021 درحال حاضر صرفا در مراحل اولیه و ابتدایی قرار دارد، به همین جهت انتظار نمی رود که اعلامیه رسمی و پرداختن به جزئیات آن تا اواخر تابستان یا کمی زودتر اعلام شود.

در هر صورت بسیاری از طرفداران گوشی های تلفن همراه هوشمند این غول کره ای یعنی سامسونگ، مشتاق آن هستند که ویژگی ها و قابلیت های این پرچمدار احتمالی آینده را بیشتر و بهتر بشناسند.

البته که انتظار نمیرود این محصول یکی از بهترین دوربین گوشی 2021 یا بهترین گوشی های گیمینگ 2021 باشد اما درکنار محصولا سری اس و بهترین گوشی های سری M سامسونگ رقابت سنگینی را با بهترین گوشی های هواوی 2021 و بهترین گوشی های شیائومی 2021 راه خواهند انداخت که میتواند قیمت بهترین گوشی های موتورولا را نیز تحت تاثیر قرار دهد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: phonearena

نظر شما درباره گوشی تلفن همراه هوشمند جدید گلکسی A82 سامسونگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر