;
coinex

بشنوید از سرمایه گذاری 10 میلیارد دلاری سامسونگ

بلومبرگ خبری از قصد سرمایه گذاری 10 میلیارد دلاری سامسونگ برای ساخت پیشرفته ترین کارخانه تولید تراشه در ایالات متحده آمریکا داده است.

هدف این سرمایه گذاری 10 میلیارد دلاری این است که شرکت کرده ای در آینده نزدیک بتواند مشتریان آمریکا بیشتری را به سمت محصولات خود جلب نماید.

کارشناسان خبر دادند که بزرگترین سازنده تراشه و تلفن های هوشمند قصد دارد این کارحانه را در آستین تگزاس تاسیس نماید. گفته می شود که این کارخانه قادر خواهد بود در آینده تراشه های بسیار پیشرفته ای را با اندازه 3 نانومتر بسازد

بشنوید از سرمایه گذاری 10 میلیارد دلاری سامسونگ

این برنامه ها البته فعلا جنبه مقدماتی دارد و ممکن است تغییر کند، اما به هر حال هدف این غول فناوری کره ای این است که امسال شروع به ساخت و ساز ساختمان کرده سپس در سال 2022 تجهیزات اصلی را نصب نماید و نهایتا در اوایل سال 2023 کارخانه شروع به کار کند.

اگرچه ممکن است میزان سرمایه گذاری و هزینه این عمل نوسان پیدا کند، اما سامسونگ در هر صورت فعلا 10 میلیارد دلار برای این پروژه کنار گذاشته است. البته که نباید انتظار رسیدن این تراشه ها به بهترین گوشی های سامسونگ 2021 را داشته باشیم.

بشنوید از سرمایه گذاری 10 میلیارد دلاری سامسونگ

سامسونگ این غول فناوری کره ای درحقیقت از تلاش های دولت آمریکا برای مقابله با قدرت اقتصادی روزافزون چین و بازگرداندن برخی از صنایع پیشرفته که در چند دهه اخیر به آسیا منتقل شده اند، بهره برده تا بتواند این کار با تسهیلات بیشتر پیش ببرد.

امید افراد مختلف این است که چنین پایگاه تولیدی در ایالات متحده آمریکا باعث ایجاد مشاغل محلی و حمایت از صنعت در کشور آمریکا شود. همانطور که مشخص است این پروژه بسیار بلندپروازنه می باشد و باید تا تکمیل توسعه آن صبر کرد تا بتوان قضاوتی نهایی درباره آن انجام داد.

علاوه بر این سامسونگ در میان بهترین گوشی های 2021 به رقابت با بهترین گوشی های هواوی 2021 و بهترین گوشی های شیائومی 2021 خواهد پراخت. همچنین غول کره ای تکنولوژی با عرضه بهترین گوشی های سری M سامسونگ به رقابت در بازار بهترین گوشی های میان رده 2021 نیز برخواهد خواست که تا چندی پیش تحت تسلط قیمت بهترین گوشی های موتورولا و بهترین گوشی های چینی قرار داشت.

همچنین در سال 2021 علاوه بر اینها شاهد نمایندگان سامسونگ در میان بهترین دوربین گوشی 2021، بهترین گوشی های 5G در سال 2021 و بهترین گوشی های ضد آب دنیا نیز خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

منبع: finance.yahoo

نظر شما درباره سرمایه گذاری 10 میلیارد دلاری سامسونگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر