;
coinex

بازگشت هنک پیم در Ant-Man and the Wasp: Quantumania

مایکس داگلاس اعلام کرده که برای بازی در فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania آماده میشود و این یعنی بازگشت هنک پیم به دنیای مارول!

دنیای سینمایی مارول با بهترین فیلم های مارول در سال 2021 در سال جدید وارد فاز چهارم خود میشود و برخی از بهترین فیلم های 2021 و بهترین سریال های 2021 به این جهان سینمایی تعلق خواهد داشت. البته که برنامه های مارول به سال جدید محدود نیست و برنامه های زیادی در راه خواهد بود.

داگلاس در سال 2015 و طی فیلم Ant-Man نقش فیزیکدان مستقل مذکور را ایفا کرد؛ او برای ایفای دوباره‌ی این نقش در فیلم‌های Ant-Man and the Wasp و Avengers: Endgame نیز بازگشت.

بازگشت هنک پیم در Ant-Man and the Wasp: Quantumania

در کنار داگلاس، پل راد در نقش اسکات لنگ/انت-من و اوانجلین لیلی در نقش هوپ ون داین/وَسپ نیز در هردو فیلم Ant-Man حضور پیدا کردند. میشل فایفر در نقش ژانت ون داین با فیلم Ant-Man and the Wasp به این فرانچایز پیوست که در آن قلمروی کوانتوم را به دنیای سینمایی مارول معرفی می‌کرد.

فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania باری دیگر این چهار بازیگر اصلی را گرد هم می‌آورد. این عنوان توسط پیتون رید، کارگردان دو فیلم نخست کارگردانی خواهد شد. جاناتان میجرز نقش شخصیت خبیث فیلم یعنی کنگ فاتح را ایفا خواهد کرد که احتمالا از بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021 خواهد بود.

بازگشت هنک پیم در Ant-Man and the Wasp: Quantumania

علاقه مندان به سینمای ابرقهرمانی علاوه بر مجموعه فیلم ها، میتوانند با سریال های وانداویژن، لوکی، فالکون و سرباز زمستان و البته شی هالک نیز که همگی به عنوان بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021 پخش میشوند سرگرم شوند. البته که دی سی نیز بیکار نمانده و بهترین فیلم های دی سی 2021 در راه است.

به علاوه دوستداران سینما نباید بهترین فیلم های اکشن 2021، ترسناک ترین فیلم های 2021،‌ بهترین فیلم های کمدی 2021، بهترین انیمه های 2021، بهترین انیمه های زمستان 2021، بهترین فیلم های کره ای 2021 و بهترین فیلم های عاشقانه 2021 را از دست بدهند. البته که منتظر بهترین انیمیشن های 2021 و بهرین فیلم های اسکار 2021 نیز هستیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بازگشت هنک پیم به مارول چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر