;
coinex

بهترین فیلم های مارول ؛ فهرست کامل فیلم های دنیای سینمایی مارول

دنیای سینمایی مارول در سال جدید میلادی به فاز چهارم خود وارد میشود. شاید حالا بد نباشد اگر فهرستی از بهترین فیلم های مارول به ترتیبی باید دید ارائه کنیم.

ژانر ابرقهرمانی در سینما طی سالیان اخیر به یک تکامل قابل توجه رسیده و آثار و عناوین بسیار جذاب و جالبی در این دسته به بازار عرضه شده است. هزینه خوب و تیم های ساخت و تولید قوی سبب شده تا اتفاقا این آثار با موفقیت های اقتصادی قابل توجهی نیز همراه شوند تا راه برای جا افتادن این دسته آثار در سینمای مدرن بیش از پیش باز شود.

اگر در موفقیت فیلم های ابرقهرمانی با من موافق باشید بالطبع باید این راهم بدانید که تقریبا موفق ترین دسته فیلم های ابرقهرمانی مجموعه فیلم های دنیای سینمایی مارول با اقتباس از کمیک بوک هایی به همین نام است که تاکنون بخش های مهم و جذابی از آن به روی پرده رفته است. اما بهترین فیلم های مارول کدامند؟

بهترین فیلم های مارول

فهرست کامل فیلم های دنیای سینمایی مارول


دنیای سینمایی مارول طی سالهای اخیر و البته به طور دقیق تر از سال 2008 تا امروز آثار متنوع و زیادی را تولید کرده و با شاخ و برگ دادن به یک خط داستانی مشخص،‌ جذابیت های زیادی را برای دوستداران ژانر ابرقهرمانی همراه داشته است.

البته که همین شخصیت های پرتعداد و شاخ و برگ های زیاد داستانی با تعدد شخصیت های فرعی و پیچیدگی داستان، سبب شده تا مخاطب در پیگیری بهترین فیلم های مارول کمی سردرگم شود.

در حقیقت بهترین توصیه برای فرار از این مشکل در مقطع کنونی تماشای آثار مارول به ترتیب داستانی درست است تا خط سیر کلی داستان هیچگاه از دست فرد خارج نشود. حال و در آستانه فاز چهارم دنیای سینمایی مارول میتوان به یک ترتیب درست از بهترین فیلم های مارول رسید.

جهان سینمایی مارول به طور رسمی از سال 2008 و با اکران فیلم مرد آهنی (اولین قسمت از سه گانه) آغاز شد. اما اگر ترتیب داستانی درست آثار مارول را بخواهید، برای تماشای بهترین فیلم های مارول نباید با آن کار خود را آغاز کنید. در ادامه علاوه بر ذکر بهترین فیلم های مارول تا امروز، ترتیب درست تماشای فیلم های مارول را نیز با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

کاپیتان آمریکا : اولین انتقام جو (Captain America: The First Avenger)

کاپیتان آمریکا : اولین انتقام جو (Captain America: The First Avenger)
بهترین فیلم های مارول

تاریخ اکران: 22 جولای 2011

شاید شروع فهرست با این عنوان در نظرتان کمی عجیب به نظر برسد اما باید گفت با وجود اینکه به لحاظ ترتیب انتشار، این فیلم پنجمین فیلم دنیای سینمایی مارول است اما اگر به دنبال درک خط سیر کلی داستان باشید باید ابتدا با کاپیتان آمریکا: نخستین انتقام جو آغاز کنید.

وقایع این فیلم ابرقهرمانی دهه‌ها پیش از ماجراهای مرد آهنی و انتقام‌جویان رخ می‌دهند. این فیلم آغازی است بر آشنایی با یکی از کلیدی ترین شخصیت های جهان سینمایی مارول، یعنی کاپیتان آمریکا.

مرد آهنی (Iron Man)

مرد آهنی (Iron Man)

تاریخ اکران: 2 می 2008

اولین فیلم رسمی منتشر شده در جهان سینمایی مارول را باید پس از تماشای کاپیتان آمریکا ببینید. مرد آهنی با بازی رابرت داونی جونیور بازیگر هالیوودی محبوب از سال 2008 به روی پرده رفت.

در پایان این فیلم سینمایی در گفت‌وگو میان نیک فیوری و استارک اولین بحث‌ها درباره شکل‌دادن گروه انتقام‌جویان مطرح می‌شود که آغازی است بر هسته مرکزی داستان انتقام جویان در مارول.

هالک شگفت انگیز (The Incredible Hulk)

هالک شگفت انگیز (The Incredible Hulk)
ترتیب تماشای فیلم های مارول

تاریخ اکران: 13 ژوئن 2008

دومین فیلمی که در جهان سینمایی مارول به طور رسمی منتشر شد، هالک شگفت انگیز است. داستان این فیلم با بازی ادوارد نورتون در نقش بروس بنر ماجرای شکل گیری هالک، شخصیت محبوب جهان سینمایی مارول را روایت میکند.

مرد آهنی 2 (Iron Man 2)

مرد آهنی 2 (Iron Man 2)
پرفروش ترین فیلم های مارول

تاریخ اکران: 7 می 2010

قسمت دوم مرد آهنی که ادامه فعالیت های خلاقانه تونی استارک را به نمایش میگذارد، باید بین دو فیلم هالک و اولین فیلم ثور قرار داد. در مرد آهنی 2 بیوه سیاه (ناتاشا رومانوف) به عنوان دستیار استارک معرفی شد، زنی که توسط فیوری فرستاده شده بود تا مراقب عملکرد استارک باشد.

ثور Thor

ثور Thor
بهترین فیلم های مارول

تاریخ اکران: 6 می 2011

این فیلم در حقیقت پروژه معرفی شخصیت های گروه انتقام جویان را کامل کرد. در این فیلم علاوه بر ثور با چند شخصیت کلیدی دیگر نیز آشنا خواهید شد. آخرین صحنه فیلم ثور شرایط را مهیا کرد تا در سال 2012 بالاخره شاهد اولین فیلم انتقام‌جویان باشیم. با معرفی ثور اغلب شخصیت‌های مهم فیلم انتقام‌جویان که سال بعد اکران شد، به مخاطبان معرفی شدند.

انتقام جویان (The Avengers)

انتقام جویان (The Avengers)
پرفروش ترین فیلم های مارول

تاریخ اکران: 4 می 2012

بعد از پنج فیلم ابتدایی مجموعه، و البته با آشنایی با شخصیت های کلیدی گروه انتقام جویان، بالاخره نوبت به تماشای اولین فیلم از سری فیلم های انتقام جویان خواهد رسید.

این فیلم سینمایی که در آن اولین آشنایی با سنگ ذهن اتفاق میفتد، به نوعی نتیجه‌گیری فاز 1 جهان سینمایی مارول به حساب می‌آید. فیلمی که اعضای اصلی انتقام‌جویان را برای مبارزه با لوکی و چیتاوری‌ها کنار هم قرار داد. فاز 2 پس از جنگ نیویورک آغاز می‌شود.

مرد آهنی 3 (Iron Man 3)

مرد آهنی 3 (Iron Man 3)
پرفروش ترین فیلم های مارول

تاریخ اکران: 3 می 2013

جریانات سومین قسمت از سه گانه مردآهنی به کارگردانی شین بلک حدود 6 ماه پس از فیلم انتقام جویان اتفاق میفتد. در مرد آهنی 3 استارک هنوز با عوارض روحی و روانی پس از جنگ نیویورک دست و پنجه نرم می‌کند.

ثور: دنیای تاریک (Thor: Dark World)

ثور: دنیای تاریک (Thor: Dark World)
پرفروش ترین فیلم های مارول

تاریخ اکران: 8 نوامبر 2013

فیلم ثور: دنیای تاریک به عنوان دنباله ای بر داستان اولین فیلم این شخصیت، ادامه ای است بر داستان های مارول که وقایع آن حدود یکسال پس از انتقام جویان اتفاق میفتد.

در این فیلم که طی داستان های آن با سنگ واقعیت آشنا میشویم، همچنین شاهد حضور کلکتور با بازی بنیسیو دل تورو در این اثر سینمایی هستیم. دل تورو را در همین نقش در فیلم نگهبانان کهکشان که یک سال بعد اکران شد، دوباره دیدیم.

کاپیتان آمریکا : سرباز زمستان (Captain America: The Winter Soldier)

کاپیتان آمریکا : سرباز زمستان (Captain America: The Winter Soldier)
ترتیب تماشای فیلم های مارول

تاریخ اکران: 4 آپریل 2014

این فیلم ادامه مستقیمی بر اولین فیلم انتقام جویان است. داستان فیلم از این قرار است که استیو راجرز یا همان کاپیتان آمریکا که حالا با S.H.I.E.L.D کار می‌کند در همکاری با بیوه سیاه و فالکون تلاش می‌کند سد راه سرباز زمستان شود.

اما تمام موضوع این نیست چراکه سرباز زمستان یا باکی بارنز به عنوان یکی از شخصیت های شرور دنیای مارول روزگاری از دوستان صمیمی استیو راجرز بوده است. رفاقتی که بعدا در داستان انتقام جویان جنگ داخلی تاثیری دوباره خواهد داشت.

نگهبانان کهکشان (Guardians of the Galaxy)

نگهبانان کهکشان (Guardians of the Galaxy)
بهترین فیلم های مارول

تاریخ اکران: 1 آگوست 2014

آغاز داستان این فیلم در سال 1988 و با ربوده شده پیتر کوئیل توسط دزدان فضایی است. او که به تازگی مادرش را از دست داده در میان این دزدان فضایی بزرگ میشود و از آنجا به بعد بخش عمده داستان که شامل ایام بزرگسالی اوست در سال 2014 میگذرد.

در این اثر سنگ قدرت معرفی می‌شود و مسائلی درباره سنگ‌های ابدیت مطرح می‌شود که به نوعی زمینه‌چینی برای فیلم‌های بعدی مجموعه انتقام‌جویان است.

نگهبانان کهکشان بخش 2 (Guardians of the Galaxy Vol. 2)

نگهبانان کهکشان بخش 2 (Guardians of the Galaxy Vol. 2)
ترتیب فیلم های مارول

تاریخ اکران: 5 می 2017

داستان فیلم دقیقا مدتی حدود 3 ماه پس از قسمت اول نگهبانان کهشکان اتفاق میفتد. البته با وجود اینکه در ترتیب روایی، این یازدهمین فیلم جهان سینمایی مارول است، با این وجود این فیلم به لحاظ دوران انتشار مربوط به فاز سوم سینمای مارول است و پس از انتقام جویان: عصر اولتران منتشر شد.

انتقام جویان: عصر اولتران (Avengers: Age of Ultron)

انتقام جویان: عصر اولتران (Avengers: Age of Ultron)
ترتیب فیلم های مارول

تاریخ اکران: 1 می 2015

این فیلم به عنوان فیلم یکی مانده به آخر در فاز دوم جهان سینمایی مارول شناخته میشود و وقایع آن دنباله ای است بر اولین فیلم انتقام جویان که در سال 2012 منتشر شد.

عصر اولتران یک بار دیگر قهرمان‌های جهان مارول را کنار گرد هم می‌آورد در حالی که ویژن و دوقلوهای ماکسیموف با بازی آرون تایلر جانسون و الیزابت اولسن را به مخاطبان معرفی می‌کند.

مرد مورچه ای (Ant-Man)

مرد مورچه ای (Ant-Man)
بهترین فیلم های مارول

تاریخ اکران: 17 جولای 2015

سیزدهمین فیلم در ترتیب داستانی آثار مارول که البته پایان فاز دوم سینمای مارول است، مرد مورچه ای است. این فیلم بر ماجرای به وجود آمدن مرد مورچه ای (اسکات لنگ) تمرکز دارد. لنگ دزدی است که به دکتر هنک پیم کمک میکند از تکنولوژی خود محافطت کند. وقایع فیلم نیز بر دورانی پس از انتقام جویان: عصر اولتران تمرکز دارد.

کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War)

کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War)
ترتیب تماشای فیلم های مارول

تاریخ اکران: 6 می 2016

جنگ داخلی یک فیلم کلیدی در مجموعه آثار جهان سینمایی مارول است که روایتگر داستانی موثر بر ادامه فیلم است. علاوه بر این در این اثر رونمایی از پلنگ سیاه و مرد عنکبوتی نیز آغاز میشود که هر دو شخصیت در ادامه فاز سوم صاحب فیلم های مستقل خود نیز خواهند بود.

به عنوان یکی از مجموعه فیلم های انتقام جویان، داستان مدتی پس از فیلم انتقام جویان: عصر اولتران ادامه پیدا میکند. البته که در این فیلم تمرکز داستان به نزاع بین مرد آهنی و کاپیتان آمریکا تمرکز دارد. نزاعی که محوریت آن بر سر باکی بارنز یا سرباز زمستان است.

پلنگ سیاه (Black Panther)

پلنگ سیاه ۲ (Black Panther II)
ترتیب تماشای فیلم های مارول

تاریخ اکران: 16 فوریه 2018

آشنایی با دنیای پنهان واکاندا با این فیلم آغاز میشود. به علاوه این فیلم اولین اثر مستقل پلنگ سیاه است. بعد از وقایع انتقام جویان: جنگ داخلی، تی چالا به کشور خود باز میگردد.

پادشاه واکاندا باید از کشورش در برابر اریک کیلمانگر (با بازی مایکل بی.جردن) و کلا (با بازی اندی سرکیس) دفاع کرده و از یک جنگ جهانی جلوگیری کند.

مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming)

مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming)
ترتیب تماشای فیلم های مارول

تاریخ اکران: 7 جولای 2017

این فیلم نیز اولین فیلم مستقل مرد عنکبوتی در دنیای مارول با بازی تام هالند است. وقایع این اثر مدتی پس از انتقام جویان: جنگ داخلی اتفاق میفتد.

در این اثر ابرقهرمانی پیتر پارکر با تمام وجود تلاش می‌کند به دوستان و همسایگانش کمک کند و با حس جدید مسئولیت‌پذیری‌اش دست به گریبان است.

دکتر استرنج (Doctor Strange)

دکتر استرنج (Doctor Strange)
بهترین فیلم های مارول

تاریخ اکران: 4 نوامبر 2016

در آشنایی با شخصیت دکتر استرنج، اولین فیلم این شخصیت در سال 2016 اکران شد. داستان حول محور استیون استرنج  با بازی بندیکت جریان دارد. او به عنوان یکی از برجسته ترین جراحان مغز و اعصاب جهان، بعد از یک تصادف رانندگی دیگر نمیتواند به فعالیت حرفه ای خود به عنوان یک پزشک ادامه دهد.

در بخش عمده فیلم روایت داستانی هم‌زمان با تاریخ اکران آن است و ماجراهای فیلم از اوایل سال 2016 آغاز می‌شود. در پایان دکتر استرنج صحنه‌های مربوط به فیلم سوم مجموعه ثور را هم می‌بینیم.

مرد مورچه ای و زنبورک (Ant-Man and the Wasp)

مرد مورچه ای و زنبورک (Ant-Man and the Wasp)
پرفروش ترین فیلم های مارول

تاریخ اکران: 6 جولای 2018

در ادامه آشنایی خود با شخصیت مرد مورچه ای، باید به این فیلم برسیم. اما اگر بپرسید دقیقا داستان فیلم در چه دوره ای اتفاق میفتد، باید گفت پس از جنگ داخلی و قبل از جنگ ابدیت. در اینجا دختر دکتر هنک پیم نیز با استفاده از تکنولوژی پدر به مرد مورچه ای اضافه میشود.

کاپیتان مارول (Captain Marvel)

کاپیتان مارول (Captain Marvel)
بهترین فیلم های مارول

تاریخ اکران: 8 مارس 2019

البته که وقایع کاپیتان مارول به لحاظ زمانی در دهه 1990 میلادی در جریان است اما برای قرار دادن آن در سیر روایی جهان سینمایی مارول باید آنرا پیش از جنگ ابدیت ببینید.

اینکه کارول دنورز (با بازی بری لارسون) چطور به کاپیتان مارول تبدیل می‌شود قطعا تاثیر زیادی در مبارزه با تانوس دارد و نشان می‌دهد چرا ادعا شده کاپیتان مارول قوی‌ترین قهرمان جهان مارول است.

ثور: رگنوراک (Thor: Ragnarok)

ثور: رگنراک (Thor: Ragnarok)
ترتیب تماشای فیلم های مارول

تاریخ اکران: 3 نوامبر 2017

وقایع فیلم رگنراک دقیقا مدتی پس از فیلم دکتر استرنج جریان دارد. استیون استرنچ به ثور کمک میکند تا پدرش اودین را بیاید. در این میان ثور و برادرش لوکی میکوشند از چنگال هلا فرار کنند. این دو در سیاره ساکار توسط استاد بزرگ به تله افتاده اند. کاراکتری که او را از نگهبانان کهکشان 2 میشناسیم.

رگنراک با صحنه‌ای به پایان می‌رسد که مخاطبان را مستقیما به سوی فیلم انتقام‌جویان: جنگ ابدیت هدایت می‌کند و به همین دلیل بهترین انتخاب ممکن پیش از دیدن جنگ ابدیت تماشا کردن فیلم ابرقهرمانی ثور: رگنراک است.

انتقام جویان: جنگ ابدیت (Avengers: Infinity War)

انتقام جویان: جنگ ابدیت (Avengers: Infinity War)
ترتیب تماشای فیلم های مارول

تاریخ اکران: 27 آپریل 2018

حالا شخصیت تانوس به طور جدی وارد داستان میشود. این شخصیت شرور در تلاش برای جمع آوری سنگ های ابدیت و به اجرا در آوردن ایده خود میباشد. در اینجا به تدریج آشنایی گروه های مختلف شخصیت های مارول اتفاق میفتد. برای مثال انتقام جویان با نگهبانان کهکشان متحد میشوند تا بر علیه تانوس بجنگند.

انتقام جویان: پایان بازی (Avengers: Endgame)

انتقام جویان: پایان بازی (Avengers: Endgame)
ترتیب فیلم های مارول

تاریخ اکران: 26 آپریل 2019

یکی از آخرین فیلم های جهان سینمایی مارول در فاز سوم و البته از کلیدی ترین و سرنوشت سازترین آنها. در این فیلم رویارویی کلیدی میان شخصیت های شرور و مثبت جهان سینمایی مارول در یک میدان اتفاق میفتد و با دیدن نتیجه رقابت احتمالا هیجان زده خواهید شد.

پایان بازی به عنوان اساسی ترین فیلم فاز سوم مارول، رکوردهای متفاوتی را در فروش به ثبت رسانده و موفقیت اقتصادی کلانی نصیب سازندگان خود کرده است.

مرد عنکبوتی: دور از خانه‌ (Spider-Man: Far From Home)

مرد عنکبوتی: دور از خانه‌ (Spider-Man: Far From Home)
بهترین فیلم های مارول

تاریخ اکران: 2 ژوئن 2019

دومین فیلم مستقل شخصیت مرد عنکبوتی با بازی تام هالند ادامه ای است بر ماجراهای پس از انتقام جویان: پایان بازی. در اینجا پیتر پاکر نقش مهمی را در تیم انتقام جویان به عهده گرفته و میکوشد با شرایط و مسئولیت های جدید خود کنار بیاید.

بیوه سیاه (Black Widow)

بیوه سیاه (Black Widow)
ترتیب فیلم های مارول

تاریخ اکران: 7 می 2021

24 امین فیلم دنیای سینمای مارول به عنوان یکی از موردانتظارترین و بهترین فیلم های 2021 پرداختی عمیق تر به شخصیت بیوه سیاه با بازی اسکارلت جوهانسن است. داستان فیلم به وقایع پس از جنگ داخلی میپردازد.

حالا بیوه سیاه به دلیل نافرمانی از توافقنامه سوکوویا و کمک به استیو راجرز تنها است و تحت تعقیب. آنطور که از تریلر Black Widow به نظر میرسد، این فیلم میتواند در زمره بهترین فیلم های اکشن 2021 نیز قرار بگیرد.

شانگ-چی و افسانه ده حلقه (Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings)

شانگ-چی و افسانه ده حلقه (Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings)
ترتیب فیلم های مارول

تاریخ اکران: 9 ژوئن 2021

به عنوان یک اقتباس دیگر از کمیک بوک های مارول، شانگ چی و افسانه ده حلقه به کارگردانی دستین دنیل کرتون در سال جدید اکران خواهد شد. این فیلم اقتباسی از آثار جیم استرالین و استیو اینگلهارت به عنوان دو تن از مشهورترین نویسندگان ژانر اکشن و ماجراجویانه است. این دو در برخی آثار از جمله دکتر استرنج نیز با مارول همکاری داشته اند.

مرد عنکبوتی 3 (SPIDER-MAN 3)

مرد عنکبوتی 3 (SPIDER-MAN 3)
بهترین فیلم های مارول

تاریخ اکران: 17 دسامبر 2021

اگرچه وضعیت کرونا، همکاری سونی و مارول برای تولید سومین قسمت از فیلم های مستقل شخصیت مرد عنکبوتی را تا حد زیادی تحت تاثیر قرار داد، اما به نظر میرسد هرچه باشد در سال 2021 باید منتظر اکران این اثر باشیم.

البته که هنوز اطلاعی از داستان فیلم نداریم اما آنطور که تام هالند، بازیگر شخصیت پیتر پارکر گفته ما با فیلمی دیوانه وار مواجهیم. به هر صورت باید منتظر اکران رسمی اثر باشیم.

ثور: عشق و رعد (Thor: Love and Thunder)

ثور: عشق و تندر (Thor: Love and Thunder)
ترتیب فیلم های مارول

تاریخ اکران: 11 فوریه 2022

به عنوان یکی از بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021 ما در سال جدید شاهد قسمت چهارم ثور تحت عنوان ثور: عشق و تندر و به کارگردانی تایکا ویتیتی هستیم. این فیلم به عنوان دنباله ای بر فیلم ثور: رگنراک شناخته میشود و از بازیگران مشهور آن میتوان به تایکا ویتیتی، تسا تامپسون و کریستین بیل اشاره کرد.

دکتر استرنج در چندجهانی دیوانگی (Doctor Strange in the Multiverse of Madness)

دکتر استرنج در چندجهانی دیوانگی (Doctor Strange in the Multiverse of Madness)
پرفروش ترین فیلم های مارول

تاریخ اکران: 25 مارس 2022

دکتر استرنج محبوب که با او و نقش مهمش در دو فیلم آخر انتقام جویان آشنا شدیم،‌ حالا صاحب یک ادامه بر فیلم مستقل خود خواهد شد. این شخصیت خیالی که با نویسندگی استن لی و طراحی استیو دیتکو برای اولین بار توسط مارول کامیکس در سال 1963 معرفی شد جادوگری بلندمرتبه را نشان می‌دهد که از کره زمین در برابر شر و قدرت ماورایی محافظت می‌کند.

پلنگ سیاه ۲ (Black Panther II)

پلنگ سیاه ۲ (Black Panther II)
پرفروش ترین فیلم های مارول

تاریخ اکران: 6 می 2022

با وجود حادثه ناگوار فوت بازیگر اصلی اولین فیلم مستقل پلنگ سیاه، به نظر نمیرسد قرار باشد با شخصیت پلنگ سیاه خداحافظی کنیم. قسمت اول این مجموعه به اندازه کافی هیجان انگیز و لذت بخش بود و اتفاقا نظر مثبت منتقدان را نیز جلب کرد، پس لحظه شماری برای قسمت دوم طبیعی به نظر میرسد.

کاپیتان مارول 2 (Captain Marvel 2)

کاپیتان مارول 2 (Captain Marvel 2)
بهترین فیلم های مارول

تاریخ اکران: 8 ژوئن 2022

چندی پیش مارول رسما مراحل تولید این فیلم را آغاز کرد و حالا زمان بندی مورد انتظار برای انتشار آن نیز مشخص شده است. براساس گفته THR، این استودیو در اولین قدم مگان مک‌دانل، نویسنده سریال وانداویژن را برای نوشتن فیلمنامه فیلم کاپیتان مارول 2 استخدام کرده است.

البته که نباید انتظار اطلاعاتی از داستان این فیلم را داشته باشید، اما آنطور که مشخص شده، برخلاف قسمت اول که وقایع آن در دهه 1990 میلادی در جریان بود، حالا در این فیلم وقایع در زمان حال جریان خواهند داشت.

نگهبانان کهکشان 3 (3 Guardians of the Galaxy)

نگهبانان کهکشان 3 (3 Guardians of the Galaxy)
بهترین فیلم های مارول

تاریخ اکران: 7 اکتبر 2022

در پایان فیلم انتقام جویان: پایان بازی این مشخص شد که گامورا ناپدید شده است. دختر نانتی تانوس که تانوس او را برای به دست آوردن سنگ روح فدا کرد، نقش مهمی در پایان بازی داشت.

احتمالا کوئل تلاش زیادی برای یافتن معشوقه خود خواهد کرد و باید منتظر دیدن قسمت سوم نگهبانان کهکشان باشیم. به علاوه که پیوستن ثور به گروه نگهبانان کهشکان جذابیت داستان رو دو چندان خواهد کرد. البته که تمام اینها گمانه زنی است و هنوز چیزی تایید نشده است.

به طور کلی در سال جدید در ژانر ابرقهرمانی وضع خوبی خواهیم داشت. علاوه بر بهترین فیلم های دی سی 2021 در سال جدید دنیای سینمایی مارول با مجموعه چند سریال شامل  وانداویژن، فالکون و سرباز زمستان،‌ لوکی و شی هالک در میان بهترین سریال های 2021 به میدان خواهد آمد که همگی تحت عنوان بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021 پخش خواهند شد.

علاوه بر اینها برای سال جدید طرفداران ژانر ترسناک با ترسناک ترین فیلم های 2021 سرگرم خواهند بود. فراتر از این مجموعه گوناگونی از آثار سینمایی از جمله بهترین فیلم های کمدی 2021، بهترین انیمه های 2021، بهترین انیمه های زمستان 2021، بهترین فیلم های کره ای 2021، بهترین انیمیشن های 2021 و نیز در راه است که حتی برخی از آنها هم اکنون اکران شده است. به علاوه بهترین فیلم های عاشقانه 2021 را فراموش نکنیم که میتوانند از جمله بهترین فیلم های اسکار 2021 باشند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بهترین فیلم های مارول چیست؟ آیا ترتیب فیلم های مارول را رعایت میکنید؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر