;
coinex

آیا هوآوی تسلیم تحریم های آمریکا خواهد شد ؟

علاوه بر فروش زیربرند آنر، به نظر میرسد غول فناوری چینی برای محدود کردن فعالیت خود برنامه های دیگری هم دارد. اما آیا هوآوی تسلیم تحریم های آمریکا خواهد شد ؟

هوآوی بالاخره زیر فشار تحریم های آمریکا تاب نیاورد و چندی پیش رسما زیربرند محبوب آنر را فروخت. همین چند روز پیش بود که آنر اولین گوشی خود بعد از دوران جدایی از هوآوی،‌ یعنی آنر وی 40 را معرفی کرد.

انتظار داشتیم هوآوی کمی تاب بیاورد و به پایان دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ امیدوار باشد! اما به نظر میرسد چینی ها اعتماد و خوش بینی نسبت به آینده را فروگذاشته و به فروش سری P و Mate فکر میکند.

آیا هوآوی تسلیم تحریم های آمریکا خواهد شد ؟

کمتر از یک‌ سال پیش هواوی به بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی تلفن‌همراه در سراسر جهان تبدیل شده بود؛ اما در‌حال‌حاضر، پیشرفت این شرکت متوقف شده و مسئولانش برای زنده نگه‌‌داشتن آن مجبور شده‌اند خط ‌تولید آنر (Honor) را بفروشند.

گزارش‌های جدید از مذاکره‌ این شرکت برای فروش خط ‌تولید پرچم‌دار سری هواوی P و Mate به کنسرسیومی با حمایت دولت شانگهای خبر می‌دهند.

آیا هوآوی تسلیم تحریم های آمریکا خواهد شد ؟

پیش از این از مشکلاتی که هوآوی در تامین تراشه بهترین گوشی های هواوی 2021 به عنوان بهترین گوشی های 2021 از سر گذرانده بود برایتان گفته بودیم. حالا باید دید کمپانی چینی با این شرایط توان رقابت با بهترین گوشی های شیائومی 2021 و بهترین گوشی های سامسونگ 2021 را خواهد داشت؟

فروش آنر البته توان این کمپانی را در بازار بهترین گوشی های میان رده 2021 و در رقابت با قیمت بهترین گوشی های موتورولا و بهترین گوشی های سری M سامسونگ کاهش داد. به نظر میرسد در میان محصولات هوآوی باید شاهد بهترین دوربین گوشی 2021، بهترین گوشی های ضد آب دنیا، بهترین گوشی های گیمینگ 2021 و بهترین گوشی های 5G در سال 2021 نیز باشیم.

بیشتر بخوانید:

آیا هوآوی تسلیم تحریم های آمریکا خواهد شد؟ نظر شم چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر