;
coinex

ساخت قسمت جدید Ghost of Tsushima برای PS5

از اطلاعات صفحه لینکدین یکی از توسعه دهندگان این بازی برمیاید، مدت کمی بعد از انتشار نسخه اولیه بازی، قسمت جدید Ghost of Tsushima برای PS5 نیز در راه است.

با وجود اینکه مدت زیادی از عرضه این بازی نگذشته است اما به نظر میرسید توسعه دهندگان این بازی در حال کار بر روی دنباله ای برای آن هستند که به PS5 اختصاص خواهد داشت.

این اطلاعات البته قطعی نیست و صرفا یک برداشت از پیغام صفحه لینکدین یکی از توسعه دهندگان این بازی است. هرچند هنوز مشخص نیست که منظور برداشت شده دقیقاً به قسمت جدید گوست آف سوشیما ارتباط داشته باشد.

ساخت قسمت جدید Ghost of Tsushima برای PS5

دیو مولای، کارگردان خلاق محتوای سینمایی استودیوی ساکرپانچ در صفحه شخصی خود در وبسایت لینکدین به توسعه بازی Ghost of Tsushima روی کنسول پلی استیشن 5 اشاره دارد. در بخش «About» پروفایل مولای نوشته شده که:

«درحال حاضر مشغول کار روی بازی Ghost of Tsushima برای کنسول پلی استیشن 5 سونی»

ساخت قسمت جدید Ghost of Tsushima برای PS5

دیو مولای از سال ۲۰۰۸ به استودیوی Sucker Punch پیوسته و پیش از این روی مجموعه Infamous نیز سابقه کار دارد. اشاره‌ی کارگردان خلاق ساکرپانچ به توسعه بازی گوسف آف سوشیما روی کنسول PS5 می‌تواند به ساخت دنباله این بازی روی کنسول نسل نهمی سونی ارتباط داشته باشد؛ چراکه این بازی باوجود عرضه رسمی روی کنسول پلی استیشن 4 هم‌اکنون ازطریق قابلیت backward compatibility روی PS5 نیز قابل اجرا است. بنابراین فعالیت کارگردان خلاق این بازی روی یک نسخه بهبود یافته از آن روی کنسول جدید سونی می‌تواند کمی عجیب باشد. لذا منطق حکم می‌کند که این خبر عملاً به آغاز فرایند ساخت اولین دنباله گوست آو سوشیما اشاره داشته باشد.

در این حالت باید گفت یکی از بهترین بازی های PS4 در سال 2021 به کنسول نسل نهمی سونی نیز راه پیدا میکند. البته گیمرهایی که اخبار بهترین بازی های 2021 را دنبال کرده باشند میدانند که در سال جدید عناوین جذابی در بهترین بازی های استراتژیک 2021، بهترین بازی های ایکس باکس وان 2021 و بهترین بازی های اندرویدی 2021 در راه خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ساخت قسمت جدید Ghost of Tsushima برای PS5 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر