;
coinex

تعمیرات اجاق گاز و فر در ویراسرویس

اجاق گاز یا فر یکی از مهم ترین و حیاتی ترین لوازم ضروری آشپزخانه محسوب می شود که در صورت اختلال در عملکرد آن علاوه بر خطرناک شدن، پخت و پز غذای روزانه هم نیز با مشکل مواجه می شود.

فقط در صورت بروز مشکل از تعمیرکارانی استفاده نمایید که تخصص کار با وسایل گازسوز را داشته باشند و به موارد ایمنی و استانداردهای گاز یا فر آگاه باشند و رعایت کنند. زیرا برخی از گازها یا فرها به صورت صفحه ای یا توکار هستند که پیچیدگی های بسیار بیشتری نسبت به مدل های معمولی دارند و به تجربه و مهارت سرویس یا تعمیر مخصوص همان مدل ها را نیاز دارند.

علاوه بر این نیز می توان گفت که تعمیر برخی برندهای خارجی اجاق گاز یا فر، به دلیل وجود تکنولوژی ها و مهندسی های پیشرفته دشوار تر است و جهت جلوگیری از خسارت به آن باید حتما از تعمیرکار متخصص همان برند یا وسیله بهره جست. ویرا سرویس یکی از معتبرترین مراکز تعمیر تخصصی لوازم خانگی که بهترین کیفیت تعمیرات اجاق گاز و فر را با مناسب ترین هزینه انجام می دهد.

چه زمانی باید اجاق گاز یا فر خود تعمیر کنیم ؟

زمانی که مشکلی برای اجاق گاز یا فر رخ می دهد باید سریعا جهت تعمیر آن اقدامات لازم را انجام داد. در صورت امکان بهتر است که خودمان عیب یابی نکنیم یا از فرد غیر متخصص استفاده نکنیم زیرا ممکن است مشکل جزئی باشد و با توجه به عدم تجربه و دانش کافی به قطعات دیگر نیز آسیب وارد شود و محتمل هزینه های بسیار بیشتر شود.

کاراباما با بیش از صدها متخصص مجرب در سرتاسر مناطق تحت پوشش خود، خدمات اجاق گاز و فرگازهای تمامی مدل ها از قبیل مبله، رومیزی و توکار را در سریعترین زمان ممکن ارائه می نماید. نصب، سرویس و تعمیر اجاق گاز یا فرگاز شما توسط تعمیرکار متخصص برند دستگاه تان در منزل خودتان انجام شده و با اعطای گارانتی معتبر ما نیز همراه است. کافیست با یک تماس تلفنی و یا ارسال فرم، دردسرهای تعمیرات اجاق گاز یا فرگاز خود را به متخصصین حاذق کاراباما بسپارید و در مدت کوتاهی دستگاه سالم و آماد به کار خود را تحویل بگیرید.

مشکلات رایج در اجاق گاز یا فر

در این مقاله ما سعی کرده ایم که مواردی از مشکلات متداول که در اجاق گازها پیش می آید را بررسی کنیم و به آموزش تعمیرات جزئی پرداخته ایم که اگر تجربه کافی در زمینه تعمیر اجاق گاز را داشته باشید و به صورت کامل با قطعات آن آشنا باشید با همین خلاصه آموزشی که در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم قادر به تعمیر اجاق گاز خود خواهید بود در غیر این صورت حتما به فرد متخصص مراجعه نمایید.

  • جرقه نزدن اجاق گاز : در صورت مشاهده این مشکل، ممکن است یکی از اجزاء ترانس جرقه، کلید یا ولوم جرقه معیوب شده باشد و یا سیم ها قطع شده باشند.
  • روشن نشدن شعله های اجاق گاز : اگر شعله اجاق روشن نشود معمولا اولین علتی که می تواند داشته باشد روشن نماندن شعله اجاق گاز رومیزی و روش نشدن سوراخ های مشعل است. امکان اینکه سوراخ های مشعل یا پیلوت اجاق گاز مسدود شده باشد وجود دارد که جهت رفع آن باید در ابتدا توسط یک وسیله باریک، پیلوت را تمیز کرد در غیر این صورت باید تعویض شود. علت دیگر این است که ممکن است پیلوت خاموش باشد و باید پیلوت را روشن کرد.
  • شعله اجاق گاز بعد از زمان زیادی روشن می شود : در این شرایط ترموکوبل و ملحقات آن باید چک شود.
  • بلند بودن شعله مشعل اجاق گاز : گاز همراه هوا زیاد است که برای رفع این مشکل باید هوا و گاز را کاهش داد.
  • دود کردن شعله اجاق گاز : علت این است که گاز نسبت به هوا بیشتر است و جهت رفع آن باید گاز را کم کرد.
  • عدم مشاهده حرارت یک اندازه در شعله پخش کن : مشکل داشتن ژیگلور یا تنظیم هوا یا سوراخ های شعله پخش کن ( ژیگلور به هرچیزی که سوخت از آن رد شود می گویند ).
  • خاموش شدن پیلوت : علت این است که مقدار گازی که پیلوت می رسد بسیار کم است یا اینکه هوای زیادی به مخلوط کن وارد می شود که جهت رفع آن باید اندکی صفحه محفظی را بست ( در اجاق گازی که از نوع مخلوط کن دار است ).
  • زرد بودن شعله اجاق گاز : زمانی که هوای موجود در مخلوط کم باشد این اتفاق می افتد جهت رفع مشکل باید صفحه مخلوط کن اجاق را کمی باز کرد.

به این صورت می توان گفت که اجاق گاز های متفاوتی از جمله اجاق گاز رومیزی، فردار و صفحه ای وجود دارد که نحوه تعمیر هرکدام با دیگری فرق دارد.

ویرا سرویس یکی از مراکز معتبر در همه مناطق تهران در زمینه تعمیر تخصصی لوازم خانگی، کیفیت بالای خدمات و تعمیرات را در اختیار مشتریان خود قرار داده است که همین امر موجب افزایش مشتری و همچنین رضایت آن ها شده است. جهت تعمیر اجاق گاز یا فر خود می توانید با شماره تلفن های 33555616-021 و 33444165-021 تماس حاصل نمایید یا با کارشناسان مجرب این مجموعه مشاوره نمایید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر