;
coinex

سریع ترین اینترنت 5G متعلق به کجاست؟

خبرگزاری اوپن سیگنال گزارش داده است که شرکت T-Mobile برنده جایزه سریع ترین اینترنت 5G شده است. برای دانستن جزئیات بیشتر با ما همراه شوید

کیفیت و سرعت اینترنت همواره یک دغدغه و نیاز مهم و اساسی برای همه است. اما شاید برایتان جالب باشد که با سریع ترین اینترنت 5 جی آشنا شوید.

کاربران T-Mobile در طول یک دوره آزمایشی از 14 تا 16 سپتامبر سرعت بارگزاری داده 58.1 مگابیت بر ثانیه را تجربه کردند و رکورد کاربران AT&T که سرعت 53.1 را ثبت کرده بودند را شکستند. مشترکان Verizon  نیز متوسط سرعت بارگیری 47.4 مگابیت بر ثانیه را به نام خود ثبت نمودند.

سریع ترین اینترنت 5G متعلق به کجاست؟

علاوه بر اینکه شرکت T-Mobile سریعترین سرعت بارگزاری 5G را در اختیار مشتریان خود قرار می‌ دهد، همچنین آنها از سینگال دهی بهتری نیز نسبت به دیگران بهره می‌ برند.

در طول این آزمایش همچنین مشخص شد که دریافت سینگال بارگیری 5G شرکت T-Mobile 18.1 سرعت بیشتری را نسبت به میانگین محاسبه شده یعنی 49.2 را ثبت نموده است.

شرکت T-Mobile درهمین باره در بیانیه‌ای گفته است: « استراتژی ما از همان اول ایجاد پوششی گسترده در سراسر مناطق بوده است و اولویت دوممان را نیز افزایش ظرفیت سرعت فناوری 5G قرار دادیم. اکنون در هر دو زمینه پیشرو هستیم، اما باید به همگی اعلام کنیم این تازه شروع کار ما برای توسعه این فناوری است.»

سریع ترین اینترنت 5G متعلق به کجاست؟

اولیت بندی این شرکت نشان از هوشمندی آنها دارد، چراکه بالاترین سرعت بدون وصل شدن و سیگنال دهی هیچ بهره ای ندارد. این مسئله در آزمایشات نیز کاملا واضح است، کابران تی-موبایل در هر 100 تلاش خود توانستند 30 بار سیگنال فایوجی را دریافت کنند(30.1درصد)، درحالی که دیگر شرکت های مثل AT&T عددی نزدیک 18.8 درصد و ویریزون نیز تنها 0.4 درصد را به خود اختصاص دادند.

حتی زمانی که داده ها به کاربران دارای تلفن 5G محدود شد، تی- موبایل توانست همچنان با سرعت بارگزاری داده 47.6 مگابیت برثانیه از دیگر رقبا خود پیشی گیرد.

تقریبا  2.2 میلیون دستگاه در ایالات متحده در آزمایش شرکت کردند که نشان از بزرگی این آزمایش دارد، با هر سنجه ای مسئله را بررسی کنیم باید اعتراف کنیم، تی-موبایل درحال حاضر بهترین فناوری 5G را به کاربران خود ارائه می دهد.

ما پیش از این در جدیدترین رتبه بندی سرعت اینترنت جهان از جایگاه ایران برایتان گفته بودیم. اما همانطور که میدانید سرعت اینترنت 5G سامسونگ بسیار بالاست. همچنین میتوانید سری به بیشترین سرعت اینترنت 2020 بزنید.

اما همانور که میدانید پروژه های اینترنت ماهواره ای نیز در دست توسعه هستند و در این میان ایلان ماسک با پروژه اسپیس ایکس در راس کار است. اما از سرعت اینترنت استارلینک چه میدانید؟

بیشتر بخوانید:

منبع: phonearena

نظر شما درباره سریع ترین اینترنت 5G  چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر