;
coinex

آغاز مراحل تولید فیلم Thor ؛ از جدیدترین فیلم ثور چه میدانیم؟

به عنوان یکی از آثار موردانتظار فاز چهارم دنیای سینمایی مارول، جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون حاکی از آغاز مراحل تولید فیلم Thor در استرالیا است.

فاز چهارم دنیای سینمایی مارول در سال 2021 با اکران بهترین فیلم های مارول در سال 2021 و البته چندین سریال از جمله وانداویژن،  فالکون و سرباز زمستان، ‌ لوکی و شی هالک به عنوان بهترین سریال های 2021 آغاز شده و حالا یکی از موردانتظارترین فیلم های مارول در این بخش نیز کار خود را آغاز کرده است. تمام آثار مارول در سال جدید به عنوان بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021 پخش خواهند شد.

کریس همسورث بازیگر کاراکتر ثور در جهان سینمایی مارول حالا در صفحه شخصی خود در اینستاگرام خبر از آغاز مراحل تولید جدیدترین فیلم ثور در استرالیا داده است.

آغاز مراحل تولید فیلم Thor

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Thor: Love and Thunder رسما آغاز شده است. کریس همسورث، بازیگر نقش ثور در دنیای سینمایی مارول با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که مراحل فیملبرداری و تولید قسمت جدید فیلم Thor رسما از امروز در کشور استرالیا آغاز شده است.

آغاز مراحل تولید فیلم Thor ؛ از جدیدترین فیلم ثور چه میدانیم؟

اگرچه در تصاویر منتشر شده شاهد اطلاعات یا نکته خاصی نیستیم، اما تایکا وایتیتی، کارگردان قسمت جدید فیلم ثور نیز دیده می‌شود. پیش از این مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Thor: Love and Thunder قرار بود در تابستان امسال آغاز شود.

کریس همسورث، کریستین بیل، ناتالی پورتمن، تسا تامپسون، کریس پرت، دیو باتیستا، کارن گیلان، پام کلمنتیئف، جیمی الکساندر و تایکا وایتیتی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Thor 4 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

علاوه بر این سال جدید و در میان بهترین فیلم های 2021 ما شاهد تقویت ژانر ابرقهرمانی با بهترین فیلم های دی سی 2021 خواهیم بود. همچنین علاقه مندان به سینما نباید بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021، بهترین فیلم های اکشن 2021، ترسناک ترین فیلم های 2021، بهترین فیلم های کمدی 2021، بهترین انیمه های 2021، بهترین انیمه های زمستان 2021، بهترین فیلم های کره ای 2021 و بهترین انیمیشن های 2021 را از دست بدهند. البته که بهترین فیلم های عاشقانه 2021 نیز در راه است که هرکدام میتوانند از بهرین فیلم های اسکار 2021باشند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص آغاز مراحل تولید فیلم Thor چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر