;
coinex

میزان مصرف اینترنت کال آف دیوتی موبایل چقدر است؟

بازی کال آف دیوتی موبایل یکی از پرطرفدارترین بازی های آنلاین است. ما در این گفتار به بررسی میزان مصرف اینترنت کال آف دیوتی موبایل خواهیم پرداخت.

همانطور که کرونا و محدودیت های تردد افراد را خانه نشین کرده است،‌ دورکاری و گذراندن اوقات بیکاری در خانه به شیوه های مختلف رواج یافته است. در این میان و اگر تا پیش از این، بازی های آنلاین رواج زیادی داشتند؛ در این دوران احتمالا تعداد بازیکنان این بازی های آنلاین نیز بسیار بیش از قبل شده است.

یکی از موضوعات اساسی که در این دوران خانه نشینی اهمیت زیادی یافته است،‌میزان مصرف اینترنت سرویس های مختلف است و دلیل آن هم طبیعی است. چراکه خانه نشینی از ارتباطات حضوری میکاهد و تلاش برای تجدید هرچه بیشتر آنها تنها با استفاده از اینترنت و فضای مجازی میسر است.

در همین راستا استفاده از شبکه های اجتماعی، سرویس های استریم ویدیو و البته بازی ها‌ی آنلاین رواج زیادی یافته و بر همین اساس میزان مصرف اینترنت این سرویس ها و بازی ها مورد سوال قرار میگیرد. اما میزان مصرف اینترنت کال آف دیوتی موبایل (Call of Duty: Mobile) چقدر است؟ با ما باشید.

میزان مصرف اینترنت کال آف دیوتی موبایل (Call of Duty: Mobile) چقدر است؟

اگر از طرفداران پروپاقرص بازی های آنلاین باشید قطعا شناختی از چندین عنوان برجسته در سبک بتل رویال دارید که این روزها به خوبی جای خود را در بهترین گوشی های گیمینگ 2021 باز کرده اند. معروف ترین ها در این حوزه قطعا فورتنایت،‌ پابجی و کال آف دیوتی موبایل هستند.

پیش از این در تکراتو به مصرف اینترنت بازی های آنلاین و به طور خاص به میزان مصرف اینترنت پابجی موبایل پرداخته بودیم. اما نوبتی هم باشد نوبت به به یکی از شناخته شده ترین عناوین این حوزه،‌ یعنی کال آف دیوتی نیز رسیده است. به واقع از میزان مصرف اینترنت کال آف دیوتی موبایل (Call of Duty: Mobile) چه میدانیم؟

کال آف دیوتی موبایل (Call of Duty: Mobile) یک بازی محبوب و رایگان تیراندازی اول شخص است که توسط TiMi Studios ساخته شده و توسط اکتیویژن برای  آی‌اواس و اندروید منتشر شده‌است. این بازی در 1 اکتبر 2019 منتشر شد. این بازی تنها یک روز پس از انتظار رسمی 20 میلیون دانلود رسمی داشت و تا ژوئن 2020، این عدد به بیش از 250 میلیون دانلود رسیده است که آنرا به موفق ترین بازی موبایل تاریخ بدل کرده است.

شخصیت‌هایی چون Price, Soap, Ghost و برخی از شخصیت های شناخته شده مجموعه بازی های کال آف دیوتی نیز در نسخه موبایل بازی وجود دارند. در این نسخه سبک‌های مختلفی از جمله PVP، انجام مأموریت و غیره طراحی شده که ساعت‌ها گیم پلی جذاب را برای کاربر به ارمغان می‌آورد.

میزان مصرف اینترنت کال آف دیوتی موبایل (Call of Duty: Mobile) چقدر است؟
مصرف اینترنت کالاف دیوتی وارزون

حالت زامبی در سیزن 4 حذف شده ولی امکان بازگشت آن در سیزن 12 وجود دارد، علت حذف ناتوانی در کسب رضایت کاربران بیان شده است. محبوبیت این بازی یعنی کاربران آن بسیارند و در نتیجه میزان مصرف اینترنت کال آف دیوتی موبایل (Call of Duty: Mobile) اهمیت زیادی پیدا میکند.

این بازی گرافیک و صدا گذاری‌های معرکه ای دارد و شما می‌توانید به سلیقه خودتان، از انواع اسلحه‌ها، لباس‌ها و موارد دیگر استفاده کنید. یکی دیگر از قابلیت‌های جالب این بازی هنگام بازی کردن، چت صوتی است. از این طریق شما می‌توانید با افراد دیگری که در بازی هستند، ارتباط برقرار کنید. همه اینها به نوعی بر میزان مصرف اینترنت کال آف دیوتی موبایل (Call of Duty: Mobile) موثر است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

میزان مصرف اینترنت کال آف دیوتی موبایل (Call of Duty: Mobile) چقدر است؟

میزان مصرف اینترنت کال آف دیوتی موبایل (Call of Duty: Mobile) چقدر است؟
مصرف اینترنت کالاف دیوتی وارزون

آنچه که تقریبا هم آمارها گواه از آن دارد اینکه میزان مصرف اینترنت کال آف دیوتی موبایل به دلایل مختلفی که یکی از عمده ترین آنها مربوط به گرافیک سنگین بازی است، بیش از سایر رقبایش در این عرصه مانند پابجی موبایل و فورتنایت است. اما پیش از بررسی میزان مصرف اینترنت کال آف دیوتی موبایل باید ببینید که مصرف داده در کدام حالت کمتر است.

برخی ممکن است استدلال کنند متغیر های مختلفی وجود دارد که می تواند میزان مصرف اینترنت کال آف دیوتی موبایل را هنگام بازی کم یا زیاد کند. البته این موضوع درست می باشد، اما در این جا صادق نیست. درست است که عناصر مختلف ممکن است بر میزان مصرف داده ها تاثیر بگذارند. به عنوان مثال بازی در بهترین تنظیمات گرافیکی قطعا میزان مصرف داده در هر دقیقه را بالا خواهد برد.

اگر شما هم از طرفداران بازی کال آف دیوتی موبایل هستید و برای بازی از اینترنت دیتا استفاده میکنید، حتما باید حواستان به مقدار مصرف اینترنت بازی کال آف دیوتی موبایل باشد تا از هزینه های اضافی جلوگیری کنید.

شما می‌توانید با تنظیم کردن کال آف دیوتی در مورد دانلود بازی های،‌پچ ها، آپدیت ها و رفع باگ ها و با بهینه سازی بازی از این بازی محبوب لذت ببرید. اما در قدم اول شما باید از مقدار مصرف اینترنت بازی کال آف دیوتی موبایل اطلاع داشته باشید.

میزان مصرف اینترنت کال آف دیوتی موبایل (Call of Duty: Mobile) چقدر است؟

میزان مصرف اینترنت کال آف دیوتی موبایل (Call of Duty: Mobile) چقدر است؟
مصرف اینترنت کالاف دیوتی وارزون

آنطور که از آمارها و اطلاعات رسمی و بررسی های گیمرها بر می آید، مقدار مصرف اینترنت بازی کال آف دیوتی موبایل به ازاری هر ساعت چیزی بین 35 تا 40 مگابایت است. البته که عوامل زیادی بر میزان مصرف اینترنت بازی کالاف دیوتی موبایل موثر است و از جمله آنها میتوان به تنظیمات گرافیکی اشاره کرد.

علاوه بر این ها مقدار مصرف اینترنت بازی کالاف دیوتی موبایل به سیستمی که از آن استفاده میکنید و البته سایر تنظیمات بازی بستگی تام دارد. مقصود ما از سایر تنظیمات در این مورد خاص میتواند برای مثال چت صوتی باشد که تاثیر زیادی بر مصرف اینترنت بازی کالاف دیوتی موبایل دارد.

برای مثال یک ساعت بازی بدون استفاده از چت صوتی میتواند مصرف اینترنت بازی کالاف دیوتی موبایل را به کمتر از 35 مگابایت بر ساعت هم برساند در صورتی که همین یک ساعت با استفاده از چت صوتی تا 60 مگابایت مصرف نیز میرسد. به عنوان یک اصل کلی نه فقط در این بازی و در تمام بازی ها، هر تنظیماتی که باعث سریعتر شدن بازی شود، مصرف اینترنت بازی کالاف دیوتی موبایل را افزایش میدهد.

علاوه بر این همواره باید حواستان به فعالیت های زمینه ای گوشی و مصرف اینترنت سایر برنامه ها باشد تا مصرف اینترنت سایرین را به حساب کالاف دیوتی نگذارید. برای مثال مصرف اینترنت اینستاگرام زیاد است حتی وقتی در اپلیکیشن نباشید.

همواره سعی کنید مقدار مصرف اینترنت اپلیکیشن ها را از تنظیمات موبایل خود و حتی از درگاه اینترنتی نهاد ارائه کننده اینترنت تحت نظارت قرار دهید تا مبادا تمام شدن بسته اینترنت شگفت زده تان کند.

میزان مصرف اینترنت کال آف دیوتی موبایل (Call of Duty: Mobile) چقدر است؟
مصرف اینترنت کالاف دیوتی وارزون

اگر میخواهید مصرف اینترنت بازی کالاف دیوتی موبایل را کنترل کنید باید در بخش تنظیمات به دنبال تنظیمات مربوط به مصرف کم اینترنت باشید. علاوه بر این در تنظیمات مصرف دیتا در دستگاه اندرویدی خود، یک حد مصرف تعیین کنید تا به محض رسیدن به نقاط خطرناک مصرف دیتا، به شما هشدار دهد.

اگر برای مصرف اینترنت محدودیت هایی دارید، می توانید روش های زیر را برای به کار بردن اینترنت کمتر انجام دهید:

  • به روز رسانی ها را فقط با وای فای انجام دهید، شما می توانید به روز رسانی با داده های موبایل را غیر فعال کنید.
  • فایل های بازی را نیز از طریق وای فای انجام دهید.
  • برای هر برنامه محدودیت مصرف اینترنت بگذارید.
  • از دیدن ویدیو ها با استفاده از دیتای موبایل پرهیز کنید.

کال آف دیوتی موبایل (Call of Duty: Mobile)

بازی کالاف دیوتی موبایل
مقدار مصرف اینترنت بازی کال آف دیوتی موبایل

البته این را باید بدانید که برای استفاده از بخش بتل رویال کال آف دیوتی موبایل بازیکن باید به سطح 7 برسد.  درباره این بخش باید گفت این بخش ترکیبی از بازی موبایل Pubg Mobile و بخش Blackout بازی Call of Duty: Black Ops 4 است؛ به طوریکه بازیکن حالت‌های مختصر شده بخش Blackout مثل حضور زامبی‌ها در جزیره را با سیستم گیم‌پلی شبیه بازی Pubg Mobile تجربه می‌کند.

زاویه دوربین در این بخش را می‌توان به دو صورت سوم شخص یا اول شخص قرار داد که هر دو حالت به خوبی اجرا می‌شوند. آیتم‌ها و فضای بازی به خوبی پیاده‌سازی شده است و بازیکنان می‌توانند تجربه قابل قبولی از این بخش داشته باشند.

البته با مقایسه این بخش با پابجی، بخش بتل رویال بازی موبایل Call of Duty: Mobile دارای کمبودهایی است که به نظر در آینده این کمبودها برطرف خواهد شد. کم بودن تنوع سلاح‌ها و کنترل سخت ماشین از مواردی است که می‌توان به آن اشاره کرد.

البته در این بخش نیز روبات‌ها حضور دارند و برخی اوقات تعدادشان از بازیکنان بیشتر است، اما طبق دلایلی که در بالا بیان کردم من اختلالی در روند بازی احساس نکردم. در کنار بخش‌های Multiplayer و Battle Royale بازی Call of Duty: Mobile، بخش سومی نیز در حال آماده‌سازی است. طبق اطلاعات منتشر شده، بخش Zombies به‌زودی به این بازی خواهد آمد و این بازی را کامل‌تر از نسخه فعلی خواهد کرد.

ما پیش از این در تکراتو در بحث مصرف اینترنت به میزان مصرف اینترنت تلوبیون، مصرف اینترنت تماس تصویری واتساپ، مصرف اینترنت لایو اینستاگرام و مصرف اینترنت ادوبی کانتکت پرداخته بودیم. همچنین اگر از اسکای روم استفاده میکنید اطلاع از مصرف اینترنت اسکای روم بر شما واجب است!

علاوه بر این ها گیمرهای حرفه ای با آشنایی با فهرست بهترین بازی های 2021 شامل بهترین بازی های استراتژیک 2021، بهترین بازی های ایکس باکس وان 2021، بهترین بازی های PS4 در سال 2021 و بهترین بازی های اندرویدی 2021 به وجد خواهند آمد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص مقدار مصرف اینترنت بازی کال آف دیوتی موبایل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (14 نظر)

    الکی میگین من دارم الان یک ساعت بازی کردم یک گیگم به چوخ رفت

    پاسخ

    سلام خسته نباشید
    شما نوشتیدکه ساعتی 40یا50مگ می بره من نصب کردم اما ساعتی 400مگ می بره
    و از اینترنت وای فای استفاده می کنم اگه راه برای کم کردنش داره کمک کنید

    پاسخ

    سلام داداش صد در صد کالاف رو دان کن پابجی واقعا که افتضاحه

    پاسخ

    سلام من وای فای ندارم و بیشتر مواقع از بسته های اینترنتی استفاده میکنم . بنظر تون بهتره بازی پابجی موبایل رو دانلود کنم یا کالاف ؟ کدوم کمتر اینترنت مصرف میکنه ؟ممنون میشم جواب بدین

    پاسخ

    کالاف دیوتی کمتر میبره پیشنهاد می کنم کالاف دیوتی نصب کنی

    پاسخ

    سلام
    من کالاف روی گوشیم ساعتی ۳۰۰ مگ اینترنت مصرف میکنه و این حجم خیلی زیاده لطفا کمکم کنید 🙏🥲
    ( گوشیم سامسونگِ با رم ۳ به همین دلیل گرافیک روی کمترین حال ممکن ( low ) هستش )

    پاسخ

    اکر بازی هر ساعت 40یا50مگ مصرف کنه که زیاد نیست اوتایی که با سیمکارت بازی میکنند پیشرفت نمیکنند باید برن وای فای بخرند

    پاسخ

    واقعا برای به روز رسانیش خیلی نت میبره

    پاسخ

    سلام بازی نت زیاد میبره؟

    پاسخ

    بی زحمت مطلبو بخون .
    تشکر

    پاسخ

    نه داداش واقعا عالی این بازی

    پاسخ

    سلام ببخشید برای دانلود بازی باید چند گیگ انترنت هزینه کنیم.

    پاسخ

    برای نصب باز حداقل دو گیگ و برای دانلود درون برنامه یک گیگ کلا بازی کلاف ۳/۵ گیگ نت میبره

    پاسخ

    سلام داداش فقط از فروشگاه پلی دانلود کن و با فیلترشکن برو حجم دانلودش هم ۲٫۲گیگابایت هس دو گیگابایت و دویست مگابایت

    پاسخ