;
coinex

اولین تصاویر اکسپریا 1 مارک 3 سونی منتشر شد

سونی ظاهرا در سال 2021 به فکر احیای بخش راکد موبایل های خود میباشد و این را از اولین تصاویر اکسپریا 1 مارک 3 سونی میتوان فهمید. با ما باشید.

کمپانی سونی مدت مدیدی است که حداقل در بخش تولید اسمارتفون در میان برترین ها جایی ندارد و با یک سقوط آزاد تقریبا گوشی هایی برای هیچ تولید میکند!

اما باید گفت با آنچه از جدیدترین محصولات این کمپانی در سال 2021 فاش شده باید انتظار برخی اتفاقات مثبت برای شرکت با اصالت ژاپنی را داشته باشیم.

اولین تصاویر اکسپریا 1 مارک 3 سونی منتشر شد

گفتیم اصالت! اصالت یعنی چه؟ یعنی لوگوی سونی و البته طراحی جذاب گوشی هایش که حداقل برای من یکی بسیار دلنشین است. در تصاویری که اخیرا از اکسپریا 1 مارک 3 منتشر شده نیز میتوان دنباله روی از روند طراحی های پیشین را به خوبی حس کرد. البته با برخی تغییرات مثبت نظیر کاهش حاشیه های نمایشگر و البته فقدان ناچ دوربین!

در طراحی اکسپریا 1 مارک 3 می توان پنل عقب شیشه ای به همراه قاب فلزی لبه تخت را دید، چیزی که سونی از زمان Xperia Z به یاد ماندنی تا به امروز ارائه می کند. ابعاد این گوشی برابر 161.6 در 67.3 در 8.4 میلی متر (9.6 میلی متر با برجستگی دوربین عقب) است.

اولین تصاویر اکسپریا 1 مارک 3 سونی منتشر شد

مطمئنا با دیدن این رندرها در ابتدا متوجه خواهید شد که XPERIA 1 III تقریباً مشابه XPERIA 1 II سال گذشته است. با این حال، ابعاد دستگاه کمی کاهش یافته است (اما با افزایش ضخامت) و با ویژگی های جدید همراه است.

در بخش نمایشگر ما برای Xperia 1 III شاهد یک پنل OLED تخت 6.5 اینچی با نسبت تصویر 21:9 که سونی آن را CinemaWide می نامد، با رزلوشن 4K و استاندارد HDR و البته حاشیه های بسیار نازک هستیم.

به هر صورت باید دید محصول سونی میتواند در زمره بهترین گوشی های 2021 ظاهر شده و در رقابت با بهترین گوشی های هواوی 2021، بهترین گوشی های شیائومی 2021 و بهترین گوشی های سامسونگ 2021 سربلند بیرون بیاید؟ شاید هم این محصول با سخت افزاری در حد بهترین گوشی های میان رده 2021  و در رقابت با قیمت بهترین گوشی های موتورولا و بهترین گوشی های سری M سامسونگ عرضه شود.

هرچه باشد شکی نیست که سونی به عنوان یک پیشگام در عرصه ارائه محصولات ضدآب و البته دوربین های قدرتمند، گوشی جدید خود را در قامت یکی از بهترین دوربین گوشی 2021 و بهترین گوشی های ضد آب دنیا روانه بازار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص انتشار اولین تصاویر اکسپریا 1 مارک 3 سونی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر