;
coinex

آنر به رقیب سختی برای هوآوی بدل می شود

انتظار اینکه آنر پس از جدایی از هوآوی خود به یک برند معتبر بدل شود را همه داشتیم. حالا به نظر میرسد آنر به رقیب سختی برای هوآوی بدل می شود. با ما باشید.

غول چینی تکنولوژی یعنی هوآوی که با خوبی و خوشی تمام داشت به بلعیدن بازار اسمارتفون های هوشمند به نفع خود ادامه میداد به ناگاه با سد سیاسی محکم و البته لجوجی به نام دونالد ترامپ مواجه شد!

ترامپ ظاهرا اصلا حوصله بحث و گفتگوی منطقی را نداشت و حتی به آن فکر هم نمیکرد، در نتیجه کاری هوآوی با تحریم های ترامپ سخت و سخت تر شد تا در نهایت این برند چینی زیربرند آنر را رسما به فروش رساند. حالا آنر مسیر جداگانه خود را آغاز کرده است.

آنر به رقیب سختی برای هوآوی بدل می شود

برند چینی چندی پیش از آنر وی 40 به عنوان یکی از بهترین گوشی های 5G در سال 2021 رونمایی کرد. حالا جرج ژائو مینگ مدیرعامل آنر در گفتگویی با South China Morning Post گفت:

ماموریت اصلی ما امسال ساخت گوشی های پرچمداری است که توانایی رقابت با هوآوی و اپل را در چین داشته باشند. مهم نیست که رقبا چه کسانی هستند، ما یک هدف داریم و آن پیشی گرفتن از آنهاست. حتی از هوآوی

آنر که سکان دار گوشی های اقتصادی غول چینی بود با بهترین گوشی های آنر 2020 موفقیت اقتصادی خوبی را نصیب هوآوی کرده بود. حالا این برند چینی توسز شرکت مادر به فروش رسیده است تا هوآوی مانع از به اصطلاح غرق شدن این برند با بقیه کشتی شود.

آنر به رقیب سختی برای هوآوی بدل می شود

در دو سال اخیر برند چینی هوآوی تحت تحریم های مختلفی قرار گرفته است که کار را برای آن بسیار پیچیده کرده است. مهمترین این تحریم ها مربوط به تحیرم خدمات گوگل در هوآوی و البته تحریم زنجیره تامین تراشه های هوآوی بود که در نهایت زنجیره تولید و توزیع گوشی های هوآوی را با مشکلات عدیده ای مواجه ساخته است.

ژائو خاطرنشان کرد که آنر امیدوار که «بتواند به قوی ترین رقیب هوآوی در دنیا بدل شود، از هوآوی بگذرد و حتی شکست هوآوی به انگیزه ای برایش تبدیل شود.»

حالا باید دید برند چینی برای تکمیل فهرست بهترین گوشی های 2021 چه برنامه ای در سر دارد و آیا میتواند بهترین گوشی های هواوی 2021، بهترین گوشی های شیائومی 2021 و بهترین گوشی های سامسونگ 2021 را به چالش بکشد؟

آنطور که تا پیش از این آنر را میشناختیم،‌ برندی فعال و موفق در رده بهترین گوشی های میان رده 2021 بود آن هم زمانی که خبری از قیمت بهترین گوشی های موتورولا و بهترین گوشی های سری M سامسونگ نبود. باید دید آیا آنر برنامه ای برای این حوزه هم دارد یا خیر!

به علاوه نگاهی به بهترین دوربین گوشی 2021، بهترین گوشی های ضد آب دنیا و بهترین گوشی های گیمینگ 2021 داشته باشید شاید به زودی شاهد نمایندگان جدید آنر در این حوزه ها باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اینکه آنر به رقیب سختی برای هوآوی بدل می شود چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر