;
coinex

آیفون 12 اس پرو بدون هیچگونه پورت و ورودی عرضه میشود

اطلاعات فاش شده از گوشی آیفون 12 اس پرو به ما میگوید این محصول شباهت زیادی با مدل استاندارد خانواده خود دارد و البته هیچ پورتی نخواهد داشت.

از رونمایی خانواده آیفون 12 با حرف و حدیث های زیاد، حالا مدت زمان زیادی میگذرد و انتظارات برای آیفون بعدی به شایعات جدید درباره آن دامن زده است.

در جدیدترین اطلاعاتی که از این محصول فاش شده میدانیم که آیفون بعدی چه آیفون 13 نام داشته باشد و چه یکی از اعضای باقی مانده خانواده آیفون 12 باشد، به لحاظ ظاهری تعلق خاطر زیادی به خانواده آیفون 12 دارد.

آیفون 12 اس پرو بدون هیچگونه پورت و ورودی عرضه میشود

تصاویر آیفون جدید را وبسایت معتبر LetsGoDigital منتشر کرده است. در این تصاویر آیفون 12 اس پرو را با ظاهری بسیار شبیه به آیفون 12 دیده میشود. وبسایت LetsGoDigital پیش از این در ارائه تصاویر مفهومی سری گلکسی اس 21 شامل گلکسی اس 21 پلاس و گلکسی اس 21 اولترا  خوب عمل کرده بود.

در مورد آیفون جدید اما با کمی دقت متوجه می‌شوید که آیفون سال آینده از ناچ کوچک‌تری بهره می‌برد. افزون‌براین، شایعات می‌گویند که آیفون جدید اولین گوشی اپل خواهد بود که حسگر تشخیص اثرانگشت آن زیر صفحه‌نمایش قرار گرفته است.

آیفون 12 اس پرو بدون هیچگونه پورت و ورودی عرضه میشود

در این تصاویر، مشخص شده که آیفون جدید هیچ پورتی ندارد و گوشی فقط با شارژر بی‌سیم شارژ می‌شود. همچنین، کابل لایتنینگ آیفون 12 را با قدرت 20 وات شارژر می‌کند و شارژر بی‌سیم مگ سیف، تنها 15 وات قدرت دارد. شاید سال آینده نسل جدید مگ‌ سیف با قدرت بیشتری معرفی شود.

طبق شایعات، آیفون 12 از وای‌فای 6 ای پشتیبانی می‌کند که سرعت انتقال اطلاعات را از کابل لایتنینگ بیشتر خواهد کرد. مینگ‌چی کو هم به این موضوع اشاره کرده است که آیفو جدید به دوربین اولتراواید پیشرفته‌تری با دیافراگم f/1.8 و فوکوس خودکار مجهز خواهد شد.

حال باید منتظر باشیم و بببینم نماینده اپل در میان بهترین گوشی های 2021 چه زمانی عرضه میشود. این محصول بدون شک به مانند همیشه جدید ترین رقیب بهترین گوشی های هواوی 2021، بهترین گوشی های شیائومی 2021 و بهترین گوشی های سامسونگ 2021 است.

فراتر از این ها در سال جدید منتظر تقویت بازار بهترین گوشی های میان رده 2021 با قیمت بهترین گوشی های موتورولا و بهترین گوشی های سری M سامسونگ هستیم که همگی در زمره بهترین گوشی های 5G در سال 2021 قرار میگیرند.

علاوه بر این در صورت نیاز یا علاقه توصیه میکنیم سری به بهترین دوربین گوشی 2021، بهترین گوشی های ضد آب دنیا و بهترین گوشی های گیمینگ 2021 بزنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص آیفون جدید چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر