;
coinex

بازی The Medium در عرض چند روز هزینه های تولید خود را جبران کرد

استودیو بلوبر به تازگی اعلام کرده که بازی The Medium در عرض چند روز هزینه های تولید خود را جبران کرده و به مرحله سودآوری رسیده است. با ما باشید.

یکی از موردانتظار ترین و بهترین بازی های 2021 که در حال حاضر تنها برای کنسول های نسل نهمی مایکروسافت عرضه شده است در مدت زمان کوتاهی به مرحله سودآوری رسیده است و این نویدبخش یک موفقیت اقتصادی خوب برای استودیو سازنده بازی است.

مدیوم در طول همین چند روزی که از انتشارش گذشته، موفق شده که تمام هزینه‌های تولید و بازاریابی خود را پوشش دهد. هر فروشی که این بازی پس از این داشته باشد، برای استودیوی لهستانی Bloober Team که در ساخت آثار ترسناک و وهم‌آلود تبحر دارد، سود محسوب می‌شود.

بازی The Medium در عرض چند روز هزینه های تولید خود را جبران کرد

بلوبر تیم به‌تازگی به نشریه‌ی لهستانی Money.pl گفته که میزان فروش بازی The Medium همین حالا نیز تمام هزینه‌هایی را که صرف تبلیغ و توسعه‌ی بازی شده، بازگردانده است.

بازی مدیوم روی پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پی سی در دسترس است و می‌توان از طریق گیم پس هم آن را تجربه کرد. با این‌ حال، برخلاف بسیاری از بازی‌های موجود روی گیم پس، The Medium روی ایکس باکس وان عرضه نشده است.

بازی The Medium در عرض چند روز هزینه های تولید خود را جبران کرد

سود‌آوری آن نیز در طی چند روز از آنجایی تحسین‌برانگیز است که روی کنسول پرکاربری مانند ایکس باکس وان عرضه نشده است. به بیانی دیگر، تعداد دارندگان کنسول‌های نسل نهمی ایکس باکس هنوز بسیار کمتر از ایکس باکس وان است.

علی ایحال کاربران ایکس باکس وان میتوانند با بهترین بازی های ایکس باکس وان 2021 دلگرم شوند. نسل هشتمی های پلی استیشن هم بد نیست سری به بهترین بازی های PS4 در سال 2021 بزنند. همچنین بهترین بازی های استراتژیک 2021 و بهترین بازی های اندرویدی 2021 را فراموش نکنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بازی The Medium چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر