;
coinex

تماشا کنید: پتنت گوشی احتمالی سامسونگ با دوربین پاپ آپ

پتنت گوشی احتمالی سامسونگ با دوربین پاپ آپ که احتمالا در اواسط سال 2020 ثبت شده، به تازگی توسط WIPO (دفتر مالیکت معنوی جهان) منتشر گردیده است.

شیائومی تنها شرکتی نیست که ایده ‌های جالب دوربین‌ های گوشی های هوشمند پاپ آپ را امتحان می‌ کند. غول کره ای فناوری سامسونگ نیز در تلاش است تا طراحی جدید و کاملی را برای گوشی های هوشمند معرفی نماید تا نمایشگر گوشی کاملا بدون بریدگی و دوربین‌ های سوراخ دار باشد و در عین حال به کاربر امکان عکسبرداری با کیفیت بالا را بدهد.

تماشا کنید: پتنت گوشی احتمالی سامسونگ با دوربین پاپ آپ

اکنون به لطف ارائه‌های سه بعدی LetsGoDitgitsl  و Concept Creator که در تصویر پایین قابل مشاهده است، می‌ توانیم ببینیم که یک تلفن هوشمند گلکسی با این پتنت احتمالی چه شکلی خواهد بود. البته انتظار عرضه چنین محصولی در سال جاری و به عنوان بهترین گوشی های سامسونگ 2021 بعید است.

تماشا کنید: پتنت گوشی احتمالی سامسونگ با دوربین پاپ آپ

ایده پیاده شده تفاوتی چندانی با آنچه در Asus ZenFone 7 Pro دیده ایم ندارد. ما با یک ماژول دوربین اصلی مواجهیم که درصورت نیاز می تواند چرخ زده و تبدیل به دوربین سلفی شود.

به لطف این راه حل، دیگر در جلوی دوربین نیازی به هرگونه بریدگی سلفی نیست. همچنین به دلیل اینکه دوربین اصلی خود سلفی می گیرد، کیفیت سلفی ها نیز بسیار افزایش پیدا می کند.

این روشی که سامسونگ اتخاذ کرده است درحقیقت شامل یک ماژول دوربین بلند تا حدودی استوانه ای است که از سه دوربین تشکیل شده است و زمانی که کاربر دوربین را به حالت سلفی تغییر دهد یک سازوکار موتوری باعث چرخش آن ماژول شده و دوربین را به اندازه کافی بالا می برد تا کاربر بتواند عکس سلفی بیاندازد.

تماشا کنید: پتنت گوشی احتمالی سامسونگ با دوربین پاپ آپ

اگر بخواهیم واقع بینانه با مسئله مواجه شویم نمی توان امید زیادی به این داشت که پتنت گوشی احتمالی سامسونگ منجر به تولید واقعی با آن دوربین شود. اغلب اوقات ما شاهد این هستیم که تولیدکنندگان بزرگ تلفن های هوشمند برای ایده ها و محصولاتی که هرگز تولید نمی شوند، ثبت اختراع می نمایند.

همچنین هرچقدر هم این ایده جذاب باشد، یک ماژول دوربین پاپ-آپ موتوری معمولا باعث کاهش دوام تلفن هوشمند می گردد. علی ایحال باید دید محصولات جدید سامسونگ در در رده بهترین گوشی های 2021 و در رقابت با بهترین گوشی های هواوی 2021 و بهترین گوشی های شیائومی 2021 چگونه عمل خواهند کرد.

فراتر از این ها این کمپانی به مانند همه برندهای معتبر برای بازار بهترین گوشی های میان رده 2021 نیز برنامه های زیادی دارد و با بهترین گوشی های سری M سامسونگ به رقابت قیمت بهترین گوشی های موتورولا برخواهد خواست. به علاوه امسال نمایندگان مهمی از سامسونگ در میان بهترین دوربین گوشی 2021، بهترین گوشی های ضد آب دنیا و بهترین گوشی های گیمینگ 2021 داریم.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: phonearena

نظر شما درباره پتنت گوشی احتمالی سامسونگ با دوربین پاپ آپ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر