;
coinex

شیائومی می 11 لایت به زودی رونمایی میشود

کمپانی چینی که مدتی پیش از می 11 رونمایی کرد حالا خود را برای رونمایی از سایر اعضای این خانواده آماده میکند. اما از شیائومی می 11 لایت چه میدانیم؟

کمپانی چینی اندکی پیش از آغاز سال جدید میلادی از شیائومی می 11 رونمایی رسمی به عمل آورد تا اولین مورد برای بهترین گوشی های شیائومی 2021 تیک بخورد. اما از همان زمان شایعات بر سر سایر نسخه های این محصول جریان دارد چراکه این محصول برخلاف روند جاری یکه و تنها معرفی شد.

حالا باید منتظر عرضه شیائومی می 11 پرو و می 11 لایت باشیم. به تازگی اطلاعاتی از نسخه لایت این محصول به عنوان یکی از بهترین گوشی های 2021 به بیرون درز کرده که باهم آنرا بررسی میکنیم.

شیائومی می 11 لایت به زودی رونمایی میشود

به‌ نقل از افشاگری چینی، گوشی می 11 لایت قرار است از صفحه‌ نمایش OLED با حفره‌ ای برای میزبانی از دوربین سلفی، پردازنده‌ اسنپدراگون SM7350 کوالکام، دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و دوربین تله‌ فوتو برای بزرگ ‌نمایی پنج‌ برابری سوژ‌ه ‌ها برخوردار باشد که آنرا به یکی از بهترین دوربین گوشی 2021 بدل میکند.

مشخصه‌های یادشده جالب به‌نظر می‌ رسند؛ با‌این‌حال نکته‌ی مهم این است که هیچ پردازنده ‌ای با شماره‌مدل SM7350 در بین پردازنده‌ های کوالکام یافت نمی‌شود. برخی از کاربران می‌گویند شماره‌مدل SM7350 به پردازنده‌ی اسنپدراگون 755G ارتباط دارد که به‌زودی معرفی می‌شود و متکی ‌بر لیتوگرافی پنج‌ نانومتری است. شایعات ادعا می ‌کنند اسنپدراگون 755G کوالکام قرار است چندین هسته‌ پردازشی، ازجمله هسته‌ قدرتمند Cortex-A78 داشته باشد.

شیائومی می 11 لایت به زودی رونمایی میشود

همه اینها باعث میشود تا خانواده می 11 به رقبای سرسختی برای بهترین گوشی های هواوی 2021 و بهترین گوشی های سامسونگ 2021 بدل شوند. علاوه بر این کمپانی چینی در بازار بهترین گوشی های میان رده 2021 نیز برنامه های زیادی دارد و به رقابت با قیمت بهترین گوشی های موتورولا و بهترین گوشی های سری M سامسونگ برخواهد خواست.

علاوه براین ما از نمانیدگان شیائومی در میان بهترین گوشی های ضد آب دنیا، بهترین گوشی های گیمینگ 2021 و بهترین گوشی های 5G در سال 2021 نیز اطلاعاتی داریم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص شیائومی می 11 لایت چیست؟‌ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر