;
coinex

ارزان ترین بازی های PS5 ؛ بهترین بازی های ارزان قیمت پلی استیشن 5 کدامند؟

کنسول نسل نهمی سون ینیز به بازار عرضه شد و از حالا طرفداران خود را برای بازی های جدید آماده میکنند. با ما در ارزان ترین بازی های PS5 همراه باشید.

همانطور که باید بدانید کنسول نسل نهمی سونی با نام پلی استین 5 در زمستان سال میلادی گذشته رونمایی و به بازارها عرضه شد. در حال حاضر که این گفتار را برای شما تهیه میکنیم، بسیاری از افراد در سراسر جهان و ایران این کنسول را تهیه کرده اند و بالطبع مشتاقانه برای تهیه بازی های این کنسول لحظه شماری میکنند.

اما همه چیز شاید به هنگام بحث قیمت بازی ها پیچیده شود. فارغ از هزینه بالایی که شما باید در ایران برای خرید این کنسول بدهید، همواره بازی های کنسول های اینچنینی خود قیمت های نجومی داشته و دارند و در این میان ممکن است برای طرفدارن این سوال پیش بیاید که ارزان ترین بازی های PS5 کدامند؟ اصلا آیا با این وضعیت و قیمت ها میتوان از ارزان ترین بازی های PS5 حرفی به میان آورد؟ با ما باشید.

ارزان ترین بازی های PS5

بهترین بازی های ارزان قیمت پلی استیشن 5

در اشاره به بهترین بازی های 2021 از برخی عناوین اختصاصی کنسول جدید سونی برای شما عزیزان گفته بودیم. بازی هایی که برخی از آنها در میان بهترین بازی های استراتژیک 2021 قرار دارند و اتفاقا برخی با در نظر گرفتن افق های اقتصادی برای کنسول نسل هشتمی سونی نیز عرضه میشوند و ما در بهترین بازی های PS4 در سال 2021 به آن پرداختیم.

اما در هر صورت ذوق کنسول جدید باعث میشود تا پیگیری برای جدیدترین و بهترین بازی های آن نیز قوت دوچندانی داشته باشد و در همین راستا است که بهترین بازی های این کنسول تا حالا معرفی شده اند. اما همانطور که گفتیم مسئله قیمت بازی ها همواره نگران کننده است و در همین راستا بود که ما در تکراتو به راهنمای خرید بازی PS4 دست دوم پرداخته بودیم.

حالا نوبتی هم باشد نوبت کنسول جدید سونی است که با قیمتی بالا و البته کیفیتی خوب به بازار عرضه شده است. اما وضعیت قیمت بازی ها در این مورد خاص چگونه است؟ ارزان ترین بازی های PS5 کدامند؟ این موضوعی است که امروز در تکراتو به طور جامع به بحث خواهیم گذاشت! پس ما را در ارزان ترین بازی های PS5 همراهی کنید.

خوشبختانه در حال حاضر تعداد بازی های تایید شده برای این کنسول در ال افزایش است. در این لیست علاوه بر اسامی برخی بازی‌های ترد پارتی، نام تعدادی از بازی‌های انحصاری و درجه اول نیز به چشم می‌خورد. این بازی های شامل بازی های تولید شده توسط کمپانی های بزرگی نظیر Ubisoft ،EA ،Capcom و همچنین Square Enix است.

در ادامه به فهرست ارزان ترین بازی های PS5 که برای این کنسول و سایر کنسول ها تایید شده اند مواجه میشوید. پس بیایید بیش از این وقت را تلف نکرده به ارزان ترین بازی های PS5 برسیم.

Hitman 3

Hitman 3
بهترین بازی های ارزان PS5

این بازی به عنوان دنباله دو سری قبلی این شخصیت محبوب نیز از جمله ارزان ترین بازی های PS5 خواهد بود. در این بازی مامور ویژه 47 دوباره در نقش قاتلی حرفه ای بازخواهد گشت و مهمترین قراردادهای دوران حرفه ای خود را پیش رو دارد.

به ماجراجویی مملو از تاریکی و امید و نتیجه دراماتیک سه‌گانه دنیای آدم‌کشی خوش آمدید؛ مرگ در انتظار شماست. میتوانید در جهانی وسیع با مکان‌‌های گوناگونی که بازی در اختیار شما قرار می‌دهد به لطف تکنولوژی Glacier بازی حساس و عمیق را تجربه کنید. انتخاب‌‌های شما به بازی شکل می‌دهد و گاهی اوقات قابلیت بازگشت نیز خواهید داشت.

این بازی یکی از بهترین گزینه ها برای تجربه قتل های حرفه ای ایست و البته به لطف امکان انتقال تمام مکان های دو سری قبلی بازی،‌ شما میتوانید هر سه نسخه را در یک نسخه تجربه کنید.

به علاوه آنطور که مشخص است داستان این نسخه به طور مستقیم دنباله ای بر هیتمن 2 است. این بازی ساخت کمپانی IO Interactive در سال 2021 در اختیار کنسول‌‌های PS4 و PS5 ،Xbox سری X، Xbox One و PC قرار خواهد گرفت.

 Demon’s Souls

 Demon's Souls
بهترین بازی های ارزان PS5

به عنوان یکی از ارزان ترین بازی های پلی استیشن 5 باید به Demon’s Souls اشاره کرد. این بازی که توسط کمپانی Blue Point طراحی و عرضه شده است همچنین از موردانتظارترین بازی های سال نیز هست.

طی سال های اخیر کمپانی فوق الذکر بازی های متعددی را بازسازی و ریمستر کرده است. حال طی این مدت برای بسیاری از طرفداران این سوال پیش آمده که طی مدت اخیر این کمپانی روی چه پروژه ای کار میکرده است؟

پاسخ این سوال طی رونمایی از بازی‌‌های PS5 سونی و با بازی Demon’s Souls داده شد. حالا مشخص شده است که کمپانی‌‌های BluePoint Games و Japan Studios در حال بازسازی بازی سابق کمپانی FromSoftware با نام Demon’s Souls بوده‌اند.

این البته به جز نام شاید شباهت دیگری با نسخه قبلی خود نداشته باشد، به لطف قدرت پردازش بالای کنسول جدید بالطبع شاهد تغییرات چشمگیری در کیفیت بازی هستیم. نسخه اصلی این بازی در سال 2009 برای PS3 عرضه شده بود.

هرچند برای این بازی نسخه جدیدی خلق نشد، کمپانی FromSoftware پس از ساخت این بازی با همکاری با کمپانی  Japan Studios بازی Bloodborne را تولید کرد.

داستان بازی در امپراتوری Boletaria جریان دارد که مه بی‌ رنگ و غلیظی سرتاسر آن‌ را فرا گرفته است. در این میان یک شوالیه تازه وارد به این قلمرو وارد شده و متوجه میشود که این قلمرو توسط شیاطین تسخیر شده و این شیاطین با تغذیه ارواح انسانی در حال قدرتمندتر شدن هستند.

در این بازی شاهد مبارزات تن به تن، استفاده از جادو و همچنین سلاح‌‌های دور برد مانند کمان خواهید بود. بازی اصلی شامل مد‌های co-up و pvp بود اما در حال حاضر خبری از مولتی پلیر بودن این بازی به گوش نمی‌رسد.

Spider-Man Miles Morales

Spider-Man Miles Morales
بهترین بازی های ارزان PS5

به عنوان یکی از ارزان ترین بازی های پلی استیشن 5 باید همانطور که در میان بهترین فیلم های 2021 شاهد قسمت سوم فیلم این شخصیت در بهترین فیلم های مارول در سال 2021 هستیم، در دنیای بازی ها نیز به اسپایدرمن خوشامدی دوباره بگوییم. طرفداران حالا با اشتیاق زیادی انتظار این بازی را به عنوان یکی از ارزان ترین بازی های PS5 میکشند.

آن‌ها اکنون این فرصت را دارند تا شخصیت مورد علاقه خود را در لباس مرد عنکبوتی ببینند و به همراه وی بازی جدید Spider-Man را تجربه کنند. با توجه به کیفیت 4K و گیم پلی بدون مشکل 60 فریم بر ثانیه، این بازی هم اکنون یکی از پرچمداران بازی‌‌های کنسول PS5 محسوب می‌شود.

این بازی توسط کمپانی Insomniac Games طراحی و ساخته شده و اسپین آف Spider-Man سال 2018 محسوب میشود. این شخصیت جدید مارول یک نوجوان آفریقایی لاتینی است که توسط یک عنکبوت آلوده به رادیواکتیو نیش زده میشد و قدرت های شناخته شده این شخصیت یعنی تار تنیدن و بالارفتن از دیوارها را به دست می آورد.

این بازی در تعطیلات کریسمس سال 2020 و تقریبا به همراه عرضه کنسول PS5 به بازار عرضه شد. هم اکنون خبری از عرضه این بازی برای کنسول PS4 به گوش نمی‌رسد. کمپانی سونی کماکان نسبت به انحصاری بودن بازی‌‌های کنسول نسل بعد خود مصمم است و بر این موضوع تاکید دارد. با این وجود هر لحظه انتظار می‌رود تا سورپرایز‌هایی در راه باشد. این بازی یک بازی مهم احساسی و تجربه ای برای گسترش جهان مرد عنکبوتی شرکت مارول است.

Sackboy: A Big Adventure

Sackboy: A Big Adventure
بهترین بازی های ارزان PS5

به عنوان یکی از ارزان ترین بازی های پلی استیشن 5 باید به SACKBOY  اشاره کرد که سونی در رویداد رسمی PS5 از آن رونمایی به عمل آورد و نشان داد که LittleBigPlanet بالاخره از نام فرنچایز قدیمی خود ر‌هایی یافته است.

بازی A BIG ADVENTURE شامل حرکات سه بعدی است در حالی که حرکات موجود در LittleBigPlanet بیشتر دو بعدی بودند. بازی اصلی LittleBigPlanet در سال 2008 برای کنسول PS3 منتشر شد و پس از آن نسخه ‌‌های متعددی راه آنرا ادامه دادند

همانند نسخه قبلی A BIG ADVENTURE نیز مولتی پلیر است و چهار نفر می‌توانند به صورت هم‌ زمان و در کنار یکدیگر این بازی را انجام دهند. کمپانی Sony Interactive Entertainment سازنده این بازی است و این بازی به صورت انحصاری برای کنسول PS5 ارائه خواهد شد.

Godfall

Godfall
بهترین بازی های ارزان PS5

اولین بازی تایید شده برای کنسول جدید سونی همین عنوان بود که در عین حال لقب یکی از ارزان ترین بازی های پلی استیشن 5 را نیز به همراه خود دارد. این بازی برای کنسول پلی استیشن 5 و البته PC به بازار عرضه شده و در حال حاضر از عرضه آن برای سایر کنسول ها خبری نیست.

داستان بازی در جهانی خیالی جریان دارد که شامل چندین سرزمین متفاوت از جمله سرزمین های زمین، آب،‌ آتش، هوا و روح است. بازیکن نقش آخرین شوالیه بلند مرتبه Valorian را بر عهده دارد و می‌بایست از وقوع یک آخرالزمان عظیم و نابودگر جلوگیری کند.

با توجه به ست زره هایی که در اختیار دارید میتوانید از پنج کلاس متفاوت سلاح انتخاب کنید. این بازی دارای دو مد تک نفره و co-op است که تا سه بازیکن میتوانند همزمان با هم در آن بازی کنند.

این بازی بیشتر حاوی مبارزات از فاصله نزدیک توسط شمشیر یا همان looter-slasher است. با کامل کردن هر مرحله می‌توانید غنایمی به دست آورید تا برای عبور از مراحل بعد از آن‌ها استفاده کنید.

طی این بازی شما باید با عبور از پنج قلمرو به سمت بالا بروید و در آخر خدایی به نام Macros را خواهید دید. فضاها و تصاویر خلق شده در این بازی بی‌نظیر و بسیار چشم نواز است و می‌تواند کاملا بازیکن را غرق در خود کند.

Assassin’s Creed: Valhalla

Assassin's Creed: Valhalla
بهترین بازی های ارزان PS5

داستان سری جدید بازی های محبوب Assassin’s Creed از این قرار است که Eivor وایکینگی که از کودکی بدون هیچ ترسی در محیط های سخت گذران زندگی داشته و به جنگجویی همه چیز تمام بدل شده، قبیله خود را از سرمای بی رحم نروژ به سوی تصرف زمین های کشاورزی و سرسبز انگلستان هدایت میکند.

در ارزان ترین بازی های پلی استیشن 5 باید زمین های کشاورزی را بیابید و آنها را فتح کنید تا در بهشت برین والهالا جایگاهی به دست بیاورید. در این بازی انگلستان به عنوان سرزمینی دچار چندپارگی و تحت تسلط چندین خاندان نالایق تصویر شده است.

در پشت این آشوب که انگلستان را فرا گرفته است، زمینی غنی و حاصل خیز قرار دارد که منتظر است توسط جنگجویی جدید و برجسته فتح شود. بازی Assassin’s Creed: Valhalla به عنوان یکی از ارزان ترین بازی های PS5 توسط کمپانی Ubisoft Montreal تولید شده و Ubisoft آن‌ را عرضه خواهد کرد.

داستان بازی در سال 873 میلادی جریان دارد. Eivor شخصیت اصلی این بازی است که با اختلافات و نزاع میان دو گروه Brothers of Assassins و Templar Order دچار آشفتگی می‌شود. این بازی در سبک جهان باز ات و داستان آن بر اساس تعداد زیادی ماموریت های اصلی و فرعی بنا شده است.

در این بازی بازیکن قادر است، جنسیت، نقاشی های بدن، لباس ها و سلاح های Eivor را به سلیقه خود انتخاب کند. این به آن معنی است که شما میتوانید نقش Eivor را در دو حالت زن و مرد بازی کنید.

قابلیت‌‌های جدید مانند استفاده از دو سلاح به صورت هم زمان و سلاح‌‌های جدید و متنوع نیز به این بازی اضافه شده‌اند. حیوان همراه شما یک زاغ با نام Synin خواهد بود که محوطه‌‌های اطراف را زیر نظر داشته و مکان دشمنان شما را تشخیص دهد. کنسول‌‌های Xbox سری X، Xbox One ،PS5 و PS4 و PC پذیرای این بازی از سری بازی‌‌های Assassin’s Creed خواهند بود.

Watch Dogs: Legion

Watch Dogs: Legion
بهترین بازی های ارزان PS5

بازی دیگری از یوبیسافت که مارا به این فکر می اندازد که یوبیسافت قصد دارد امسال بازار بازی ها را یک تنه ببلعد! این بازی یک بازی جهان باز در جلوه‌ای خیالی از شهر لندن است. بازی به شما قابلیت کنترل شخصیت‌‌های متفاوت در نقاط مختلف این شهر را می‌دهد و ممکن است برخی از شخصیت‌‌ها طی داستان برخی از شخصیت‌‌های دیگر کاملا ناپدید شده و تا مدتی خبری از آن‌ها نباشد که تاثیر به‌سزایی در داستان بازی خواهد گذاشت.

بازی همچنین مد co-op تا چهار نفر را ساپورت می‌کند. داستان بازی مرتبط با یک گروه از هکر‌های لندنی است که قصد دارند سیستم نظارت شهر لندن را به کمک برخی از افراد ساکن در شهر سرنگون کنند. در این حین آن ‌ها باید منبع برخی حملات تروریستی که به آن‌ها نسبت داده شده است را بیابند و توطئه ‌‌هایی که در حال رخ دادن است را برملا کنند. این بازی به عنوان یکی از ارزان ترین بازی های PS5 9 سال پس از اتفاقات نسخه قبلی خود Watch Dogs 2 در بریتانیا جریان دارد.

Call of Duty Black Ops: Cold War

Call of Duty Black Ops: Cold War
بهترین بازی های ارزان PS5

این بار نوبت Treyarch بود تا پس از Infinity Ward، خودش را با بازی جدید از سری بلک آپس (Black Ops) ثابت کند. از این رو، بازی ندای وظیفه: جنگ سرد ، بدون شک یکی از مورد انتظارترین بازی‌های امسال به شمار می ‌رفت. عنوانی که سازندگان آن با تریلرهای پی‌ در‌ پی بر عطش طرفداران دیرینه‌ سری Black Ops افزوده بودند و حالا که بازی عرضه شده، زمان خوبی است تا ببینیم آیا این همه صبر برای جدیدترین ساخته‌ استودیوی Treyarch ارزشش را داشته یا نه.

بازی call of duty black ops cold war نیز همان‌طور که از نامش پیداست، به مقوله‌ی جنگ سرد می‌پردازد. مقوله‌ای که شاید نسبت به جنگ جهانی اول و دوم بسیار کمتر به آن پرداخته شده و روی کاغذ بستری بسیار مناسب برای داستان‌سرایی به نظر می‌رسد. هم‌چنین کولد وار، با برگرداندن برخی از چهره‌های آشنای این سری مانند وودز (Woods) و میسون (Mason) سعی در زنده کردن خاطرات مخاطبان قدیمی را دارد.

Dirt 5

Dirt 5
بهترین بازی های ارزان PS5

در میان بازی های اتومبیل رانی با وجود برخی عناوین تحریک کننده و قدرتمند،‌ اگر بحث قیمت را وارد کار کنیم باید از DIRT 5 به عنوان یکی از ارزان ترین بازی های PS5 در سال جدید یاد کرد. این بازی توسط Codemasters تولید شده است.

این بازی چهاردمین بازی Colin McRae Rally است و هشتمین بازی با نام Dirt خواهد بود. آنطور که اعلام شده این بازی علاوه بر PS4 ،Xbox One برای کنسول های نسل نهمی سونی و مایکروسافت نیز عرضه خواهد شد.

بازیکنان برای مسابقه زمین‌ها و نقشه‌‌های زیادی در اختیار خواهند داشت. این نقشه‌ها شامل آریزونا، برزیل، مراکش، چین، نیویورک و نروژ خواهند بود. این بازی همچنین از یک سیستم آب و هوایی نیز بهره مند است که تغییرات فصل ها جزو آن محسوب میشود.

این تغییرات آب و هوایی بر گیم پلی و کنترل شما تاثیر مستقیم خواهند داشت. DIRT 5 همچنین مد تک نفره‌ای در سبک داستانی دارد که بازیکن می‌ بایست در برابر حریف خود، Bruni Durand در یک سری از مسابقات قهرمانی به رقابت بپردازد.

FAR CRY 6

FAR CRY 6
بهترین بازی های ارزان PS5

بازی جدید Ubisoft نیز جزو ارزان ترین بازی های PS5 است. این بازی ششمین قسمت از سری بازی‌‌های Far Cry است که به بازار عرضه خواهد شد. تاریخ عرضه این بازی هجدهم فوریه سال 2021 است و برای کنسول‌‌های PS5، PS4 ،Xbox One، Xbox X و Stadia و همچنین مایکروسافت ویندوز منتشر خواهد شد.

داستان بازی در یک جزیره خیالی به نام یارا در دریای کارائیب جریان خواهد داشت که توسط دیکتاتوری فاشیست به نام Anton Castillo اداره می‌شود.

این جزیره بزرگترین زمین بازی است که مجموعه بازی های Far Cry تا به حال تجربه آنرا داشته است و از آن به عنوان بهشتی استوایی یاد میشود. Anton در این حین در حال آماده کردن فرزند خود Anthony Gonzales برای جانشینی خودش است تا از ادامه دار شدن خکومت خاندان خود اطمینان داشته باشد.

در این بازی، بازیکن نقش یک جنگجوی چریکی به نام Dani Rojas را بر عهده دارد که قصد دارد حکومت این دیکتاتور را سرنگون کند و سرزمین خود را به شکوه و عظمت سابق خود بازگرداند.

به علاوه توصیه میکنیم گیمرها نگاهی به بهترین بازی های ایکس باکس وان 2021 و بهترین بازی های اندرویدی 2021 داشته باشند. همچنین هر گیمری نیاز به شناخت جدیدترین ابزارهای گیمینگ از قبیل بهترین سیستم های گیمینگ ارزان قیمت، لپ تاپ های گیمینگ 2021، بهترین گوشی های گیمینگ 2021 و بهترین تبلت های گیمینگ 2020 را دارد.

البته پیش از هرچیز، یک گیمر برای جمع و جور کردن یک سیستم گیمینگ خوب، کارآ و اقتصادی نیاز به شناخت بهترین کارت گرافیک گیمینگ 2020، بهترین ماوس گیمینگ 2020، بهترین میکروفون گیمینگ 2020، بهترین ماوس پد گیمینگ 2020، بهترین کیبرد گیمینگ 2020 و البته بهترین هدست گیمینگ 2021 دارد.

بیشتر بخوانید:

منبع: techradar

نظر شما در خصوص ارزان ترین بازی های PS5 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر