;
coinex

بازیابی پست های حذف شده اینستاگرام ؛ قابلیت جدید برای صفحات هک شده

قابلیت بازیابی پست های حذف شده اینستاگرام اخیرا به این نرم افزار اضافه شده است برای دانستن جزئیات بیشتر درباره این قابلیت با تکراتو همراه شوید.

با این قابلیت جدید می توان عکس ها و یا ویدیوهایی که به طور اتفاقی یا عمدی آن ها را پاک کرده ایم، بازگردانیم. به گفته فیسبوک این شبکه اجتماعی؛ این امکان فقط برای کسانی که نظرشان عوض شده به کار نمی آید بلکه همچنین می تواند راهی برای بازیابی اکانت هایی باشد که هک شده و حال می خواهند محتوای اصلی را برگردانند.

بازیابی پست های حذف شده اینستاگرام ؛ قابلیت جدید برای صفحات هک شده

اینستاگرام دراینباره گفته است: «ما می دانیم که هکرها گاهی اوقات با دسترسی به یک حساب کاربری محتوای آن را پاک می کنند به همین دلیل  امکانی را که تا به احتمال کاربران برای بازیابی محتوای خود نداشتند را اضافه کرده ایم.»

از این به بعد قسمتی در اینستاگرام وجود خواهد داشت به نام تازه پاک شده (Recently Deleted) که در آن برخی محتوای که پیشتر شما پاک کردید در آن قرار خواهد گرفت.

اینکه محتواهای شما تا چه زمانی باقی می ماند بستگی به نوع آن دارد. استوری های پاک شده (آنهایی که در آرشیو نیستند) تا 24 ساعت در فولدر تازه پاک شده باقی می مانند. بقیه محتواها از جمله پست، ویدیو، آی جی تی وی اگر آنها را تا 30 روز بازیابی نکنید به صورت خودکار پاک خواهند شد.

بازیابی پست های حذف شده اینستاگرام ؛ قابلیت جدید برای صفحات هک شده

همچنین اینستاگرام اعلام کرده است از این به بعد از افراد می خواهیم هنگام پاک کردن محتوا یا بازیابی از فولدر تازه پاک شده در صفحه خود ابتدا تایید نمایند که صاحب اصلی اکانت هستند.

اگر قصد دارید پستی را بازیابی کنید می تواند به ستینگ رفته، آپشن اکانت را انتخاب کنید و گزینه تازه اضافه شده به لیست را یعنی Recently Deleted را انتخاب نماید تا محتوا مورد نظر بازیابی شود. همچنین در صورت تمایل می توانید آن را برای همیشه حذف نمایید.

این قابلیت به درد پیج هایی که رکوردهایی مانند رکورد کامنت اینستاگرام، بیشترین لایک در اینستاگرام  و رکورد لایو اینستاگرام دارند و حالا گرفتار حملات هکری و حذف اطلاعاتشان شده اند خواهد خورد. توصیه میکنیم نگاهی به بیشترین فالوور اینستاگرام در ترکیه و بیشترین فالوور اینستاگرام در سال 2020 داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

منبع: slashgear

نظر شما درباره بازیابی پست های حذف شده اینستاگرام چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر