;
coinex

جنیفر لوپز در این فیلم اکشن برای نتفلیکس نقش خواهد داشت

جنیفر لوپز در زندگی حرفه ای خود نقش های متفاوتی ایفا کرده است. حالا جنیفر لوپز در این فیلم اکشن برای نتفلیکس نقش خواهد داشت. با ما باشید.

حال قرار است او در فیلم اکشن مادر که توسط نتفلکیس ساخته می شود، نقش آفرینی نماید. نیکی کارو کارگردان فیلم مولان، کارگردانی این فیلم را نیز بر عهده دارد.

اگر نتفلیکس را تنها برای بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021 که میتوان آنها را جزو بهترین سریال های 2021 دانست میشناسید در اشتباهید چراکه این سرویس برخی از بهترین فیلم های 2021 را نیز پخش خواهد کرد و حالا یکی از بهترین فیلم های اکشن 2021 با بازی جنیفر لوپز در راه است.

جنیفر لوپز در این فیلم اکشن برای نتفلیکس نقش خواهد داشت

نویسندگی این فیلم نیز برعهده میشا گرین (نویسنده سریال Lovecraft Country) است. لوپز در این فیلم نقش یک قاتل خطرناک را بازی می کند که برای محافظت از دختری که سال ها قبل او را رها کرده است، از مخفیگاه خود بیرون می آید. او در طول جریان اینکار مجبور از مردان خطرناکی در تعقیب او هستند فرار کند.

طبق آنچه خبرگزاری ددلاین اعلام کرده است این فیلم در سبک فیلم لئون حرفه ای است و اگر از ما در اینباره بپرسید باید بگوییم شباهتی به سبک فیلم The Long Kiss Goodnight نیز دارد.

جنیفر لوپز در این فیلم اکشن برای نتفلیکس نقش خواهد داشت

این دومین فیلم ساخته شرکت نتفلیکس است که جنفیر لوپز برای آن حاضر به ایفا نقش شده است، او همچنین در پروژه فیلم دیگری که درحقیقت اقتباسی جدید از فیلم چیپر که درحال ساخت است نیز مشارکت دارد.

همه باید تا زمان پخش فیلم صبر نماییم تا بتوانیم از درباره ایفای نقش لوپز صحبت به میان آوریم، آنچه شایان توجه است این موضوع است که لوپز علیرغم اینکه حرفه اصلیش خوانندگی است اما نشان داده است که در بازیگری نیز استعدادی بسیار دارد.

علاوه بر این در سال جدید با عناوین جذابی در بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021، ترسناک ترین فیلم های 2021، بهترین فیلم های کمدی 2021، بهترین فیلم های کره ای 2021، بهترین فیلم های عاشقانه 2021 و بهرین فیلم های اسکار 2021 مواجهیم.

طرفداران ژانرابرقهرمانی بهترین فیلم های مارول در سال 2021 را به عنوان بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021 در این سرویس استریم خواهند دید و البته باید بهترین فیلم های دی سی 2021 را نیز در نظر داشته باشیم.

همچنین توصیه میکنیم بهترین انیمه های 2021، بهترین انیمه های زمستان 2021 و بهترین انیمیشن های 2021 را هرگز ار دست ندهید. نامزدهای گرمی 2021 نیز خالی از لطف نیست.

بیشتر بخوانید:

منبع: empireonline

نظر شما درباره حضور جنیفر لوپز در این فیلم اکشن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر