;
coinex

تاریخ رونمایی هواوی میت X2 مشخص شد

تاریخ رونمایی هواوی میت X2 ، توسط این غول فناوری چینی اعلام گردیده است، برای دانستن و خبر از جزئیات بیشتر دراینباره با تکراتو همراه شوید.

شرکت هواوی در صفحه اجتماعی وایبو خود تاریخ رونمایی از جانشین Mate XS یعنی هواوی میت X2 را اعلام کرد. این گوشی در روز 22 فوریه سال 2021 رونمایی خواهد شد. این خبر دقیقا کمی بعد گزارشی منتشر می شود که در آن خبر از طراحی‌ های جدید گوشی های تاشو هواوی به میان آمده بود.

حالا به نظر میرسد فراتر از گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 که به عنوان بهترین گوشی های سامسونگ 2021به زودی به بازار عرضه خواهند شد باید منتظر رقابت طلبی هوآوی در بازار بهترین گوشی های تاشو با میت ایکس 2 به عنوان یکی از بهترین گوشی های هواوی 2021 نیز باشیم.

تاریخ رونمایی هواوی میت X2 مشخص شد

پوستر این گوشی نشان می دهد که Mate X2 احتمالا داری صفحه تاشو به سمت داخل است. گزارش‌ های قبلی نیز ادعا کردند که اندازه صفحه مورب این گوشی 8.01 اینچ با رزولوشن 2222 در 2480 است.

از آنجا که این گوشی به مانند گلکسی زد فولد 2 به داخل تا می شود، از یک نمایشگر خارجی 6.45 اینچی نیز برخوردار خواهد بود. شایعات همچنین خبر از این دادند که نرخ تازه سازی این گوشی 90 هرتز است و نمایشگرها نیز توسط سامسونگ و BOE تهیه شده است.

تاریخ رونمایی هواوی میت X2 مشخص شد

میت X2 به چیپست 5 نانومتری کایرین 9000 مجهز خواهد بود و گفته می شود از اندروید 10، شارژ 66 وات و باتری با نرخ 4400 میلی آمپر پیشتیبانی خواهد شد.

برای بسیاری تاریخ رونمایی از یک گوشی تاشو جدید توسط هواوی بسیار زود بوده است. این بسیاری را سر ذوق آورده هرچند که شباهت زیادی به گلکسی زد فولد 2 داشته باشد.

در هرصورت باید تا زمان رونمایی از این گوشی به عنوان یکی از بهترین گوشی های 2021 و مشخص شدن تمام جزئیات آن صبر کرد، تا بتوان قضاوتی جامع از ویژگی‌ها، قیمت و دیگر مسائل مربوط به آن انجام داد. هر خبر تازه ای که درباره این گوشی مطرح شود ما آن را سریعا با شما درمیان خواهیم گذاشت.

در حال حاضر توصیه میکنیم سری به بهترین گوشی های شیائومی 2021، بهترین گوشی های ال جی، بهترین گوشی های وان پلاس، و بهترین گوشی های 5G در سال 2021 بزنید.

البته اگر به دنبال کاربری های خاص و قابلیت های ویژه گوشی های هستید نگاهی به بهترین دوربین گوشی 2021، بهترین گوشی های گیمینگ 2021،‌ بهترین گوشی های ضد آب دنیا، بهترین گوشی برای فیلمبرداری 2021 و بهترین باتری گوشی 2021 خالی از لطف نیست.

علاوه بر این برای بودجه های متوسط و رو به پایین، بهترین گوشی های میان رده 2021، قیمت بهترین گوشی های موتورولا و بهترین گوشی های سری M سامسونگ را توصیه میکنیم. به علاوه که با وجود فناوری 5G شما همواره میتوانید در میان ارزان ترین گوشی های 2021 روی ارزان ترین گوشی های 5G دنیا حساب ویژه ای باز کنید. همچنین فهرست بهترین گوشی های 99 و بهترین گوشی های چینی 2021 را ببینید.

بیشتر بخوانید:

منبع: gsmarena

نظر شما درباره تاریخ رونمایی هواوی میت X2 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر