;
coinex

بازی بتلفیلد جدید (The Battlefield) سال جاری میلادی عرضه خواهد شد

بازی بتلفیلد جدید (The Battlefield) امسال رونمایی می شود، همانطور که انتظار می رفت بتلفید 6 جدید در پایان سال 2021 راه اندازی خواهد شد.

انتظار می رود این بازی برای ایکس باکس ایکس و اس و همینطور پلی استیشن 5 به عنوان یکی از بهترین بازی های 2021 ارائه شود. این جدیدترین سری از بازی های بتلفید از سال 2018 خواهد بود.

سری بازی های بتلفیلد همواره از محبوترین بازی های سبک تیراندازی اول شخص بوده که همواره محبوبیت بالایی داشته اما در قیاس با برخی رقبا چون کال آف دیوتی کمی سطح پایین تر قلمداد میشود.

بازی بتلفیلد جدید (The Battlefield) سال جاری میلادی عرضه خواهد شد

آخرین سری این بازی دارای باگ های زیادی بود و برای رقابت با دیگر بازی ها حالت ناقصی از جنگی رویال را ارائه می داد، همه این مسائل منجر به پیشتیبانی از DICE در بتلفید وی شد که نهایتا نتوانست خیلی از بازی کنندگان را به خود جلب نماید. به نظر می رسد حالا DICE تلاش می کند در سری جدید با درست کردن برخی امور به جبران این مسئله بپردازد.

همچنان مشخص نیست که این بازی جدید به عنوان یکی از بهترین بازی های ایکس باکس وان 2021 و یا بهترین بازی های PS4 در سال 2021 نیز ارائه می شود یا خیر. درهرصورت طبق گفته ها تلاش شده در سری جدید از تمام قدرت سیستم عامل های نسل جدید نهایت استفاده انجام گیرد تا ما شاهد نبردهای گسترده و همه جنبه ای با تعداد بیشتری از بازیکنان باشیم.

طبق گفته یورگسن از شرکت ای ای این بازی جدید نقشه‌ هایی با مقیاس بی سابقه، وسایل نقلیه متنوع تر و اسحله‌ های جدیدتری را ارائه خواهد کرد.

بازی بتلفیلد جدید (The Battlefield) سال جاری میلادی عرضه خواهد شد

شایعات حاکی از آن است که بتلفیلد 6 در شرایط مدرنتری اتفاق می افتد و بازیکنان از زمان بتلفید 4 که همواره در زمان گذشته به نبرد می پرداختند حالا تجربه جنگی امروزی را خواهند داشت.

پس از آنکه بتلفیلد 1 و وی (که دو سری آخر ارائه شده بودند)  بازیکنان را به زمانه جنگ جهانی اول و دوم برمی گردانند مورد استقبال قابل توجهی قرار نگرفت حالا شرکت ای ای تصمیم به بازگشت به شرایط امروزی گرفته تا مخاطبان بیشتری را به خود جلب نماید.

علاوه بر این توصیه میکنیم سری به بهترین بازی های استراتژیک 2021 و بهترین بازی های اندرویدی 2021 بزنید.

بیشتر بخوانید:

منبع: screenrant

نظر شما درباره بازی بتلفیلد جدید (The Battlefield) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر