;
coinex

چرا نباید سریال Y The Last Man را از دست دهیم؟

سریال Y The Last Man دوباره از سر گرفته شد. برای دانستن جزئیات و اخبار بیشتر درباره سریال Y The Last Man  با تکراتو همراه شوید.

الیزا کلارک با نشان دادن عکسی از خود در صحنه فیلمبرداری خبر از از سر گرفته شدن دوباره ساخت فصل یک این سریال به عنوان یکی از موردانتظارترین و بهترین سریال های 2021 داد.

کلارک در این سریال توسط کمپانی FX استخدام شد درست از پس از آنکه بازیگر اصلی آن به دلیل اختلافات با کارگردان کنار گذاشته شد. براساس آنچه شایعات بیان داشتند سریال براساس همان روال قدیمی خود پیش خواهد رفت.

چرا نباید سریال Y The Last Man را از دست دهیم؟

همانطور که احتمالا می دانید داستان سریال درباره مردی است به نام یوریک که به دلیل قتل عامی جهانی تنها مرد زنده مانده بشریت است.

ساخت این سریال به دلیل مشکلاتی در سال 2018 به وجود آمد، موقتا متوقف شد، اما در اوایل سال 2020 این سریال از کمپانی FX  به Hulu منتقل شد تا دوباره از سر گرفته شود، اما قرنطینه ناشی از بحران همه‌گیری ویروس کووید-19 دوباره فیلمبرداری آن را چند ماه به تاخیر انداخت.

نهایتا فیلمبرداری این سریال دوباره درماه اکتبر سال 2020 شروع شد و بالاخره همه چیز به روال عادی بازگشت.

سریال Y The Last Man

کلارک روز سه شنبه با همه‌رسانی  عکس خود با کارگردان سریال آغاز فیلمبرداری فصل 1 را تایید کرد. او در توضیح عکس نوشت که آنها از بازگشت سریال بسیار هیجان زده هستند.

بعد از مدت ها این یک خبر خوب برای طرفداران این سریال بود لازم به ذکر است که پس از حملات و انتقادات بسیار بخاطر فیلمبرداری از یک میمون زنده دیگر در قسمت های جدید خبری از فیلم گرفتن از آن نخواهد بود.

بن شنتزر نیز در سری جدید این سریال در نقش یوریک بازی خواهد کرد و به افرادی مانند دایان لین، اشلی رومنز، اولیویا تیرلبی خواهد پیوست.

در سال جدید همچنین باید منتظر پخش برخی از بهترین سریال های سال توسط سرویس استریم محبوب نتفلیکس باشیم که در بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021 به آن پرداخته بودیم.

علاوه ر این ها با عناوین جدید و جالبی در بهترین سریال های عاشقانه 2021، بهترین سریال های کره ای 2021 و بهترین سریال های ترکی 2021 روبرو هستیم که میتوانند تجربه جالبی باشند. به علاوه باید بدانید که از سریال مورد بحث در سال جدید یک فیلم در زمره بهترین فیلم های 2021 قرار است پخش شود که میتواند از بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021 باشد.

به علاوه تصویه میکنیم سری به بهترین فیلم های اکشن 2021، ترسناک ترین فیلم های 2021، بهترین فیلم های کمدی 2021، بهترین فیلم های هندی 2021 و بهترین فیلم های موزیکال بزنید.

 

بیشتر بخوانید:

منبع: screenrant

نظر شما درباره سریال Y The Last Man چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر