;
coinex

رسوایی جنسی ستاره هالیوود پایان دوران کاری‌اش را رقم خواهد زد؟

رسوایی جنسی ستاره هالیوود ممکن است آینده حرفه ای او را به خطر بیاندازد، برای دانستن جزئیات بیشتر در این باره تا انتها با تکراتو همراه شوید.

به مانند هر سال،‌ علاوه بر پیگیری اخبار بهترین فیلم های 2021 باید منتظر شنیدن اخبار اعجاب آوری از دنیای سینما نیز باشیم. حالا یکی از موفق ترین بازیگران سالهای اخیر در آستانه خداحافظی با بازیگری قرار گرفته است.

سال جدید با یک داستان بسیار عجیب و غریب آغاز شد، آرمی هامر ستاره فیلم هایی مانند Call Me By Your Name و The Social Network در شبکه‌ های مجازی اعلام کرد که گرایش به آدمخوار بودن دارد.

رسوایی جنسی ستاره هالیوود پایان دوران کاری‌اش را رقم خواهد زد؟

او واقعا آدمخوار نیست، با اینحال همچنان سوالات زیادی درمورد زندگی شخصی هامر در شبکه های مجازی وجود دارد چراکه او دو پیشنهاد کاری بسیار مهم را رد کرده است و حال معلوم نیست که می تواند شغلش را ادامه دهد یا خیر.

خبری در شبکه های اجتماعی مبنی بر این شایعه شده است که هامر با چندین زن در مکالمات خود آشکارا از فتیش های خود صحبت به میان آورده او در جایی ابراز کرده است نوشیدن خون، بریدن انگشتان پا و بردگی شرکای جنسی در رابطه جنسی دوست می دارد.

رسوایی جنسی ستاره هالیوود

یکی از پارتنزهای قدیمی او نیز ابراز کرده است که هامر قصد داشته او را کباب کند و دنده او را بخورد. یکی دیگر از شرکای جنسی او نیز به رسانه ها گفته هامر زخم هایی را در باسن او ایجاد کرده و در تخت خواب با چاقو بازی می کرده است.

برخی از این شرکا هامر حالا در دادگاه از او بخاطر تعرض و تجاوز شکایت کرده اند. هامر در مورد صحت این صحبت ها فعلا چیزی نگفته است اما دوستان او ادعای هرگونه تعرض را انکار کردند حتی اگر او از اتهام تعرض و تجاوز تبرئه شود و یا آن را انکار کند سبک زندگی عجیب او حرفه او را لکه دار خواهد کرد.

اگر نظر ما را بخوانید این است که به جای این اخبار حاشیه ای با جدیدترین و بهترین آثار هنر هفتم خود را سرگرم کنید، ما در تکراتو فهرست بهترین فیلم های عاشقانه 2021،‌‌ بهترین فیلم های زامبی 2021، بهترین فیلم های هندی 2021، بهترین فیلم های مارول در سال 2021، بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021، بهترین فیلم های اکشن 2021، ترسناک ترین فیلم های 2021، بهترین فیلم های کره ای 2021 و بهترین فیلم های کمدی 2021 را پیش از این تهیه کرده بودیم که میتوانید سرگرمی سینمایی چندماه شما را تامین کند.

علاوه بر این دوستداران انیمه و انیمیشن هرگز نباید بهترین انیمه های 2021، بهترین انیمه های زمستان 2021 و بهترین انیمیشن های 2021 را از دست بدهند.

بیشتر بخوانید:

منبع: variety

نظر شما درباره رسوایی جنسی ستاره هالیوود چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر