;
coinex

ادامه رکورد شکنی‌های اتریوم و کارمزد استخراج این رمز ارز

ادامه رکورد شکنی‌های اتریوم و کارمزد استخراج این رمزارز به ما میگوید که باید کمی اطراف بیت کوین را نیز رصد کرد. برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

افزایش شدید قیمت اتریوم و ثبت اوج تاریخی جدید سبب شده تا میزان کارمزدها در شبکه این ارز دیجیتال نیز جهش شدیدی را تجربه کند. بیشتر شدن کارمزدها هم باعث شده تا استفاده از پروتکل های دیفای نیز برای سرمایه گذاران عادی چندان مقرون به صرفه نباشید.

قیمت این رمزارز تنها طی 24 ساعت اخیر با 10 درصد افزایش به 1660 دلار رسیده است. کارمزدهای اتریوم هم همزمان با این افزایش قیمت 20 درصد بیشتر شده و در حال حاضر میانگین کارمزدها در این شبکه بیش از 17 دلار است.

ادامه رکورد شکنی‌های اتریوم و کارمزد استخراج این رمز ارز

آخرین اطلاعات نشان میدهد که انجام تراکنش روی برخی پروتکل های پیچیده دیفای حالا بیش از 1000 دلار هزینه دارد. یکی از کاربران توییتر به نام کاربری اولیو آلن گزارش داده که کارمزد تقریبی پلتفرم ریریبل حدود 5 هزار دلار است.

ادامه رکورد شکنی‌های اتریوم

باتوجه به بررسی های انجام شده، کارمزد یک تراکنش بزرگ روی سنتتیکس بیش از 1100 دلار برآورد شده است. با این حال پروتکل ها در حال به روزرسانی است و این میتواند برآوردهای اولیه را تحت تاثیر قرار دهد.

تراکنش های ساده تری مثل تبدیل در پلتفرم هایی مانند یونی سواپ و سوشی سواپ نیز به کارمزدی بین 40 تا 75 دلار نیاز دارد. با این افزایش کارمزدها یکی از کارشناسان حوزه رمز ارز به کاربران پیشنهاد داده که پیش از سرمایه گذاری در هر پروتکلی، به میزان کارمزد آن توجه کنند.

ادامه رکورد شکنی‌های اتریوم

او همچنین با انتشار تصویری از تراکنش های یکی از کاربران به این نکته اشاره کرده که کارمزد برخی تراکنش های اتریوم از قیمت خود اتریوم بیشتر است.

در پایان توصیه میکنیم بازار سایر رمزارزها را نیز در نظر بگیرید. ما پیش از این در تکراتو به پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2021 و پیش بینی قیمت ریپل در سال 2021 پرداخته بودیم.

به علاوه برای سرمایه گذاران حوزه بیت کوین،‌ فارغ از اهمیت مبحث مصرف اینترنت بیت کوین، بالطبع آموزش خرید و فروش بیت کوین در ایران آموزش مفیدی است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ادامه رکوردشکنی‌های اتریوم چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر