;
coinex

تاریخ احتمالی رونمایی از گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 مشخص شد

رونمایی از گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 احتمالا در ماه ژوئیه سال جاری انجام خواهد شد. برای دانستن جزئیات بیشتر در این باره با تکراتو همراه شوید.

سری‌ نوت به طور معمول در ماه‌های سپتامبر و یا اکتبر رونمایی می‌شد، بنابراین همه فکر می کردیم که این گوشی های تاشو به این زودی ها عرضه نخواهد شد، اما برخی شابعات از رونمایی زودتر این سری جدید به عنوان بهترین گوشی های 2021 خبر دادند.

در حال حاضر و در فهرست بهترین گوشی های سامسونگ 2021 ما انتظار رونمایی از دو محصول تاشو توسط این کمپانی را داریم که انتظار میرود در زمره بهترین گوشی های تاشو باشند.

تاریخ احتمالی رونمایی از گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3  مشخص شد

اگر سامسونگ با توجه تغییر زمان رونمایی از پرچمدار خود یعنی سری 21 شامل گلکسی اس 21، گلکسی اس 21 پلاس و گلکسی اس 21 اولترا به دنبال یک تغییر استراتژی باشد، آنگاه این جدول زمانی جدید برای ارائه دستگاه های تاشو جدید منطقی است. بنابراین اگر شرکت بخواهد هر ساله دو رونمایی بزرگ در فاصله شش ماه داشته باشد  باید پرچمدار جدید خود را در ماه جولای رونمایی کند.

هنوز خیلی زود است که درباره صحت این شایعه صحبت کنیم، چراکه حتی اگر تاریخ دلبخواه این شرکت در ماه ژوئیه باشد اما هرگز مشخص نیست که با نوعی تاخیر در تولید مواجه شویم یا خیر.

انتظار می رود گلکسی زد فولد 3 تغییری در گلس بسیار نازک (UTG) نسل دوم تاشوها داشته باشد و به گلس پلاستیکی برگشتی اتفاق افتاده باشد. همچنین شایعه شده است که صفحه نمایش گلکسی زد فولد 3 دارای نمایشگری 7.55 داخلی و 6.21 اینچی نمایشگری بیرونی باشد.

 

رونمایی از گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3
رونمایی از گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3

همچنین به نظر می رسد که سری جدید تاشو به مانند نسل قبل خود 2000 دلار قیمت داشته باشد، برخی گزارشات خبر دادند که این سری تاشو از قلم S Pen نیز پشتیبانی می کند، ما پیشتر هیچگاه شاهد این نبودیم که یک دستگاه تاشو با قلم S Pen  پیشتبانی گردد.

برای گلکسی زد فلیپ 3 صفحه نمایش داخلی ممکن است 6.7 اینچ به شکل مورب بوده و همچنین نرخ تازه سازی 120 هرتز باشد. همچنین برخی گزارشات خبر از این دادند که مدل ارزان‌تر از زد فلیپ 3 وجود خواهد داشت که چیپست میان رده‌ای در آن استفاده شده است.

در مورد این محصول همچنین شایعاتی مبنی بر عرضه آن در دو سری به گوش میرسد که حکایت از آن دارد که سامسونگ قصد عرضه یک محصول تاشو به عنوان یکی از بهترین گوشی های میان رده 2021 را نیز دارد. البته که بعید است قیمت این محصول در حد آن میان رده هایی باشد که در ذهن ماست.

پیش از این در بهترین گوشی های هواوی 2021 و قیمت بهترین گوشی های موتورولا از عرضه دو محصول تاشو مهم توسط این دو کمپانی نیز برایتان گفته بودیم. شایعاتی مبنی بر عرضه یک محصول تاشو در میان بهترین گوشی های شیائومی 2021 نیز به گوش میرسد. به هر صورت باید منتظر آینده و رقابت غول های تکنولوژی بر سر این حوزه جدید باشیم.

همچنین در سال جدید علاوه بر محصولات هوآوی و شیائومی،‌ با عرضه بهترین گوشی های وان پلاس  ما شاهد یک دسته بندی مهم و کلی در دنیای موبایل تحت عنوان بهترین گوشی های چینی 2021 خواهیم بود.

علاوه بر این ها در سال جدید با نسل پنجم اینترنت همراه بهترین گوشی های 5G در سال 2021 نیز عرضه میشوند که البته معمولا محصولاتی گران قیمت هستند. در این وضعیت و در شرایطی که توان خرید همه ما پایین آمده شما همواره میتوانید ارزان ترین گوشی های 2021 را مدنظر داشته باشید و البته اگر 5 جی برایتان مهم است نگاهی به ارزان ترین گوشی های 5G دنیا داشته باشید.

به علاوه بهترین گوشی های سری M سامسونگ، بهترین گوشی های ال جی و بهترین گوشی های 99 را فراموش نکنید که به لحاظ قیمتی میتوانند وضعیت بهتری داشته باشند.

همچنین توصیه میکنیم به ضرورت نیاز، سلیقه و کاربرد نگاهی به بهترین گوشی برای فیلمبرداری 2021، بهترین باتری گوشی 2021، بهترین دوربین گوشی 2021، بهترین گوشی های ضد آب دنیا و بهترین گوشی های گیمینگ 2021 داشته باشید.

یبشتر بخوانید:

منبع: gsmarena

نظر شما درباره رونمایی از گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر